iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   iPhone prepaid (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/709-iphone-prepaid.html)

Timo88 08-10-07 20:08

iPhone prepaid
 
werkt een unlocked iphone ook goed met prepaid? heeft hier iemand ervaring mee?
en bestaat er een onbeperkt internet abbonement los naast m'n prepaid?

Maurice 08-10-07 20:15

Ik heb m'n iPhone gewoon op prepaid (met T-Mobile). Heb geen problemen ondervonden. Dat met dat internet weet ik niet.

Timo88 08-10-07 21:02

maar kost het dan niet ontzettend veel als je op internet zit?

Lucas 08-10-07 21:23

Als je een beetje had gezocht zie je toch al verschillende mensen die dit hebben geprobeerd.
En de kosten zijn afhankelijk van je provider. Zoeken op de website van je provider zal je helpen.

Luuc 09-11-07 09:22

misschien een domme vraag:

Kan je niet bij een iPhone van T-Mobile Duitsland een (prepaid) simkaart erin doen van T-Mobile, zonder dat de slimlock moet worden opgeheven?

Michael 09-11-07 09:38

Nee dat kan niet. Als het zo makkelijk was allemaal dan zaten we hier niet allerlei tips te geven.

KleineAap 09-11-07 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 14136)
Nee dat kan niet. Als het zo makkelijk was allemaal dan zaten we hier niet allerlei tips te geven.

Apple heeft gewoon een geheim sportprogramma... Houd iPhone gebruikers fit door het zo moeilijk mogelijk te maken allemaal ;) *zet Eye of the Tiger op*

JajeBlade 10-11-07 14:51

Mijn iphone komt aanstaande woensdag (14 nov.) ik wil daar een tele2 champion-kaartje voor gaan kopen want die is lekker goedkoop die maakt gebruik van het KPN netwerk dus dat zit volgensmij ook wel goed...

Alleen internette is 2.50/MB maarja ik heb thuis een draadloos netwerk, in de bus en op school en zou ik dus geen gebruik hoeve maken van het KPN netwerk om te kunne internette dat kun je vast wel uit zette toch? (vraag ik nu ook gelijk ff op een aander topic)

mikek 11-02-08 14:38

Prepaid opwaarderen
 
Iphone met prepaid?
En dan via een gratis Wi-Fi hot-spot surfen naar Opwaarderen.nl en online opwaarderen. Dan heb je bijna een soort abonnement ;)

JajeBlade 11-02-08 17:56

nee valt allemaal wel mee, ik heb edge/gprs nooit aanstaan zodat me dat nix meer kost... Opwaarderen kan telefoonisch of gewoon thuis achter mn Mac.

Stiruam 11-02-08 18:40

Haha ik heb prepaid + vodafone blox internet abbo (wat goed bevalt).

Greetz, Stiruam

JajeBlade 11-02-08 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 61201)
Haha ik heb prepaid + vodafone blox internet abbo (wat goed bevalt).

Greetz, Stiruam

hoeveel betaal je voor dat internet en is het een beetje snel?

het is trouwens unlocked ;)

Lantaarnpaal 11-02-08 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JajeBlade (Bericht 61206)
het is trouwens unlocked ;)

En Ladies and Gentlemen ;):D

Crazy Hanky 14-02-08 20:11

Ik gebruik gewoon mijn hi-prepaid uit mijn vorige telefoon. Werkt perfect.
Er zijn genoeg onbeveiligde draadloze netwerken om daarvan te profiteren.:cool:

Stiruam 14-02-08 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lantaarnpaal (Bericht 61299)
En Ladies and Gentlemen ;):D

Citaat:

het is trouwens unlocked ;)
Hah ja ik kreeg er gister PM over :p ik had het heel niet gelezen :p ik denk dat ik iets te vrolijk was toen ik het schreef :p en ik heb een dag of 4 over me fouten heen gekeken:p

Greetz, Stiruam

Crazy Hanky 15-02-08 08:32

Prepaid
 
Ik was alleen 2 euro tegoed per dag kwijt.:confused:
Heb nu bij edge fake-dingen ingevuld. Krijg nu af en toe dat edge het niet doet, maar mijn beltegoed blijft ok.

Alles werkt verder, bellen, Wi-Fi, bluetooth.:D

Blackherrie 18-02-08 18:54

hier ook prepaid met vodafone blox internet voor 9,50 voor de iphone is het een primo abbo. Gprs is niet zo bijster snel, dus je beperkt je gebruik toch wel :)

casdo 13-03-08 17:21

Hey ik heb nog geen Iphone maar wil er wel een. alleen op mijn oude mobiel heb ik een prepaid dus wil ik een prepaid in die iphone doen, maar hoe kan dat??
Kunnen julie mij vertellen wat jullie weten over die Iphone?? want die gasten in die winkels weten er niks van, heb ik dus niks aan.

groetjes Casdo

forum.bericht 13-03-08 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casdo (Bericht 81215)
Hey ik heb nog geen Iphone maar wil er wel een. alleen op mijn oude mobiel heb ik een prepaid dus wil ik een prepaid in die iphone doen, maar hoe kan dat??

Net als bij elke andere GSM.

Citaat:

Kunnen julie mij vertellen wat jullie weten over die Iphone?? want die gasten in die winkels weten er niks van, heb ik dus niks aan.
groetjes Casdo
In de winkels wordt hij (nog) niet verkocht dus hoeven ze er ook niets van te weten. verder zul je altijd zelf moeten duidelijk maken w.a.t je wilt weten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.