//

XL Voordeel

XL Voordeel discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb hem zaterdag 18 sept 's avonds laat besteld, en heel netjes dinsdagmiddag binnen gekregen. niets dan lof voor de mensen van XL voordeel...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 24-09-10, 20:52
TokTok1908's schermafbeelding
TokTok1908 TokTok1908 is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Almere
Berichten: 122
Standaard

ik heb hem zaterdag 18 sept 's avonds laat besteld, en heel netjes dinsdagmiddag binnen gekregen.
niets dan lof voor de mensen van XL voordeel
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 24-09-10, 23:30
sassefrassia sassefrassia is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Heb een nogal ingewikkeld verhaal. Gister een iPhone 4 bij XLvoordeel besteld. Het betreft een zakelijke Vodafone verlenging, contract liep afgelopen 19 sept. af. Aangezien mijn baas de rekening betaalt via aut. incasso en ik alleen maar kan verlengen bij de Vodafone winkel met machtiging van werkgever + geldig copy KvK, twijfel ik of het nu wel goed is gegaan. Geweldig te woord gestaan door de mensen van XLvoordeel en na flink heen en weer gebel bleek dat het mogelijk was een zakelijk contract te verlengen (1e verhaal was dat ze alleen met particulieren werken). Werkgever blijft automatische incasso doen en toestel kan naar prive adres gestuurd? Er is nooit naar machtiging of KvK gevraagd...? Op de bevestigings mail staat alleen mijn naam en niet van mijn werkgever en ook staat niet vermeld dat het om een verlenging (dus nummer behoud) gaat. Dinsdagmiddag wordt het toestel afgeleverd bij mij thuis en vraag mij nu af of ik mijn nummer behoud en of het nu goed gaat met mijn contract? Wanneer krijg ik mijn nieuwe contract dan, ook van de chauffeur?? En hoe weet ik of ik mijn nummer behouden heb en faktuur goed gaat? Ga maandagmorgen Vodafone + XLvoordeel nog maar ff bellen maar heeft iemand nog een tip?? Alvast dank!
  #43  
Oud 25-09-10, 00:16
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sassefrassia Bekijk bericht
Heb een nogal ingewikkeld verhaal. Gister een iPhone 4 bij XLvoordeel besteld. Het betreft een zakelijke Vodafone verlenging, contract liep afgelopen 19 sept. af. Aangezien mijn baas de rekening betaalt via aut. incasso en ik alleen maar kan verlengen bij de Vodafone winkel met machtiging van werkgever + geldig copy KvK, twijfel ik of het nu wel goed is gegaan. Geweldig te woord gestaan door de mensen van XLvoordeel en na flink heen en weer gebel bleek dat het mogelijk was een zakelijk contract te verlengen (1e verhaal was dat ze alleen met particulieren werken). Werkgever blijft automatische incasso doen en toestel kan naar prive adres gestuurd? Er is nooit naar machtiging of KvK gevraagd...? Op de bevestigings mail staat alleen mijn naam en niet van mijn werkgever en ook staat niet vermeld dat het om een verlenging (dus nummer behoud) gaat. Dinsdagmiddag wordt het toestel afgeleverd bij mij thuis en vraag mij nu af of ik mijn nummer behoud en of het nu goed gaat met mijn contract? Wanneer krijg ik mijn nieuwe contract dan, ook van de chauffeur?? En hoe weet ik of ik mijn nummer behouden heb en faktuur goed gaat? Ga maandagmorgen Vodafone + XLvoordeel nog maar ff bellen maar heeft iemand nog een tip?? Alvast dank!
Ben toch bang dat er iets niet gaat zoals jij dat gedacht had.Tegen mij is namelijk verteld dat het absoluut niet mogelijk was om mijn eigen ondernemersbundel te verlengen icm een iphone.
  #44  
Oud 25-09-10, 12:46
Pascale_P Pascale_P is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat, maar het klinkt als een ingewikkeld verhaal, dus de kans dat het goed gaat zal wel klein zijn.
Succes, ik ben benieuwd
  #45  
Oud 28-09-10, 11:57
Pascale_P Pascale_P is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

ja hoor, gister binnen gekregen en de hele avond ermee gespeeld, een super apparaat. 10x beter dan mijn suffe HTC diamond 2. Ik ben blij!
  #46  
Oud 28-09-10, 12:03
Josti1701 Josti1701 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Heb m vorige week woensdag ook netjes in ontvangst mogen nemen van de koerier (die overigens 10 min voordat hij voor de deur stond netjes belde dat hij er aan kwam). Microsim zat er keurig bij en toestel is geweldig en supersnel. Scherm is zo verschrikkelijk scherp!

Gelijk een cover gekocht ter bescherming van de achterkant en een screenprotector! Geen overbodige luxe kan ik je vertellen. Gewoon even investeren!
  #47  
Oud 02-10-10, 21:00
Novita Novita is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 11
Standaard

heb hem besteld maandag 27 sep netjes zaterdag 3 okt binnen alles netjes ook nummerbehoud alleen krijg hem niet geactiveerd. iemand zelfde probleem??
  #48  
Oud 04-10-10, 16:23
kevinrommen kevinrommen is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard YAY!!!

Vanavond komt hij binnen.. Het heeft lang geduurd, maar eindelijk is het gelukt. Moet zeggen de service van XLvoordeel is goed geweest, en #tmobile was het probleem dat het allemaal zo lang heeft moeten duren..... Grrrr
Reageren

Labels
xlvoordeel



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nep Iphone ontvangen van I voordeel hansvanmale Koopinformatie Nederland 5 14-09-10 09:03
wat is voordeel van 3.1.2 op 3.0 ? andre-nl Archief 3 04-01-10 22:19
iPhone met of zonder abonnement, het grote voordeel.. Iron` Overige providers Nederland 1 04-09-09 10:05
Voordeel van Firm 1.1.2 naar 1.1.4??? rcastricum Unlock [archief] 0 30-03-08 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:19.