//

Nog 1 maand ben abbonement.. geschikt voor t-mobile?

Nog 1 maand ben abbonement.. geschikt voor t-mobile? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wegens opzegtermijn heb ik nog 1 maand een Ben abbonement, echter mijn iphone komt zeer spoedig. Nu vroeg ik mij af of ik ook met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-10, 22:13
jorries jorries is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Arrow Nog 1 maand ben abbonement.. geschikt voor t-mobile?

Wegens opzegtermijn heb ik nog 1 maand een Ben abbonement, echter mijn iphone komt zeer spoedig.

Nu vroeg ik mij af of ik ook met een ben sim only via t-mobile kan bellen in de iphone aangezien ze van hetzelfde netwerk gebruik maken. Weet iemand of dit gaat werken of moet ik dan eerst mijn Iphone simlock vrij maken? ( en de sim bijknippen naar micro sim..)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-11, 14:40
sjouke sjouke is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorries Bekijk bericht
Wegens opzegtermijn heb ik nog 1 maand een Ben abbonement, echter mijn iphone komt zeer spoedig.

Nu vroeg ik mij af of ik ook met een ben sim only via t-mobile kan bellen in de iphone aangezien ze van hetzelfde netwerk gebruik maken. Weet iemand of dit gaat werken of moet ik dan eerst mijn Iphone simlock vrij maken? ( en de sim bijknippen naar micro sim..)

ik zou wel willen weten of een simkaart van ben in elke t-mobile phone gestopt kan worden.
  #3  
Oud 04-01-11, 13:01
sjouke sjouke is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

dat bij knippen zal zeker nodig zijn, aangezien de iphone 4 alleen met micro sim overweg kan.
  #4  
Oud 05-01-11, 14:53
pluis321 pluis321 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Nee een ben simkaart gaat niet in een foon met t-mobile netwerk.
Had zelf ook tmobile en moest eerst simlockvrij voor ben erin kon.
Ben belt wel over het t-mobile netwerk en ontvangst en internet is super.
  #5  
Oud 05-01-11, 15:04
sjouke sjouke is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

dat is zeer jammer. had al even gehoord bij t-mobile, maar deze wisten het niet.
kon hem wel laten un-locken, maar dan mocht ik even 120 euri aftikken, en laat me dat nou niet zo'n goed idee vinden.
telefoon is nog geen half jaar oud, dus dat wordt nog even wachten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ben abbonement phaeton Overige providers Nederland 7 25-01-13 23:43
Contract overnemen een maand voor ik 18 ben banaantje12 Odido (T-Mobile) 3 21-07-10 21:40
Zoek bel/sms/internet abbonement van 2 maand borgqueenx Overige providers Nederland 4 19-07-10 15:46
ben al een maand aan het proberen om validatiecode toegestuurd te krijgen! herk0039 Overige providers Nederland 6 11-12-07 16:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.