//

Abonnement verlengen, welke provider??

Abonnement verlengen, welke provider?? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, dat is het hele punt. Ik zit in heel Nederland. Gewoon thuis, omgeving Zwolle, heb ik zonder 3G meestal 4 streepjes. Met 3G gemiddeld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 19-12-10, 15:53
Chris56 Chris56 is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Nou, dat is het hele punt. Ik zit in heel Nederland. Gewoon thuis, omgeving Zwolle, heb ik zonder 3G meestal 4 streepjes. Met 3G gemiddeld 2 streepjes.
Alleen al deze afgelopen week zeker 6 of 7 telefoontjes onderweg in de auto gehad waarbij de verbinding werd verbroken. Uiteraard getest of ik buiten de auto meer ontvangst had, maar helaas. Ik ben afgelopen week bij de leverancier geweest en die vond het ook al vreemd. Ik heb toen (3 maand geleden) bij hem een originele simlockvrije iPhone gekocht omdat ik, i.v.m. met jarenlange goede ervaringen met KPN, bewust een KPN abo wilde. Ik heb toen uiteraard een riant bedrag moeten bijbetalen, maar goed dat wist ik vooraf.
Afgesproken met hem dat ik in het nieuwe jaar de iPhone laat onderzoeken, maar ben dan wel voor een poosje m'n iPhone kwijt, want hij gaat dan naar Apple.
Jammer, maar dit werkt niet zoals ik gewend ben van KPN.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-12-10, 21:19
Michaelangelo Michaelangelo is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 25
Stuur een bericht via ICQ naar Michaelangelo
Standaard

En iemand ervaring met Vodafone?
  #43  
Oud 20-12-10, 22:13
Schroef Schroef is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 42
Standaard

Ik ben ook benieuwd wat de ervaringen met Vodafone zijn.

Mooiste zou zijn als iemand reageerde die eerst T-Mobile had.
  #44  
Oud 20-12-10, 22:29
puccini puccini is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 134
Standaard

Vergeleken met T-Mobile zijn alle providers beter !
  #45  
Oud 21-12-10, 22:42
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

hier een ex t-bagger klant en nu een zeer tevreden vodafone klant.

ik bem nog maar een week of 3 over gestapt van t-mobile naar vodafone met nummer behoud en ben zeer tevrede voorheen had ik weinig tot geen bereik in mijn woonplaats waardoor ik steeds oproepen miste en berichtjes pas veel later kreeg,
nu met vodafone nog geen enkele keer gehad dat ik een oproep miste!

ook merk ik dat het internet sneller is dan t-mobile ik ben erg blij dus met mijn overstap!
  #46  
Oud 22-12-10, 10:32
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nance30 Bekijk bericht
hier een ex t-bagger klant en nu een zeer tevreden vodafone klant.

ik bem nog maar een week of 3 over gestapt van t-mobile naar vodafone met nummer behoud en ben zeer tevrede voorheen had ik weinig tot geen bereik in mijn woonplaats waardoor ik steeds oproepen miste en berichtjes pas veel later kreeg,
nu met vodafone nog geen enkele keer gehad dat ik een oproep miste!

ook merk ik dat het internet sneller is dan t-mobile ik ben erg blij dus met mijn overstap!
Dat is mooi om te lezen!
Krijg van mijn werk vodafone dus ben benieuwd!
  #47  
Oud 22-12-10, 18:09
Schroef Schroef is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 42
Standaard

Het enige positieve aan TM op dit moment is het onbeperkt internet.

Maar aan de andere kant: hoe onbeperkt is onbeperkt als je voor de helft van de tijd er geen gebruik van kan maken als je geen 3G bereik hebt???
  #48  
Oud 12-01-11, 11:42
Bosvelt Bosvelt is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 24
Standaard

Hallo,

Ik wil ook graag overstappen naar een abonnement met een Iphone 4. Ik zit echter nog een tijdje vast aan een abonnement van HI. Ik kan mijn abonnement verlengen op 22 april.

Ik heb wat rondgekeken en dit topic gelezen over de ervaringen van het verlengen van je abonnement. Ik kom dan tot de conclusie dat ik beter kan overstappen, dan verlengen.

Vodafone heeft mijn aandacht getrokken en is volgens mij de goedkoopste en beste. Nu heb ik echter een belangrijke vraag:

Kan ik vanaf 22 april een abonnement afsluiten bij vodafone, die dan het abonnement na 2 maanden overneemt van hi? (dus overstappen wanneer ik het abonnement bij Hi zou kunnen verlengen?)

Alvast bedankt!
  #49  
Oud 13-01-11, 19:18
Schroef Schroef is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 42
Standaard

22 april zeg je?

Ik zou gewoon tot juni/juli wachten en meteen voor de iphone 5 gaan.

Niet handig om vlak voor een release van een nieuw model nog het "oude" model te nemen.
  #50  
Oud 14-01-11, 12:42
Bosvelt Bosvelt is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schroef Bekijk bericht
22 april zeg je?

Ik zou gewoon tot juni/juli wachten en meteen voor de iphone 5 gaan.

Niet handig om vlak voor een release van een nieuw model nog het "oude" model te nemen.
Mja.. ik zit ook een beetje met de prijs van de telefoon bij een abonnement. Ik weet niet hoeveel je voor het toestel bij een Vodafone abonnement van 39,50 moest betalen? voor de 32GB is dat nu nog steeds 250 euro.

De tijd zal het leren denk ik.
  #51  
Oud 14-01-11, 14:56
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Voor verlengen moet je wel goed kijken. Mijn eigen ervaring is dat verlengen niet echt voordeliger is. Ik zag eerder heil in overstappen. Sowieso ben ik op dit moment er al voorlopig uit: toestol los kopen en abootje ergens scoren is veel goedkoper dan "all-in".

Zit op de moment de kijken naar Wirelesscircle. Nogal wat negatieve verhalen, maar ze zijn wel goedkoop. Ik zag 350 min, 40 sms en data voor 14€ p/mnd voor 1 jaar, KPN netwerk en mooie snelheid 1,8/0,8.

Heb ze een lijst met vragen gestuurd en wacht om definitieve besluit te nemen.
  #52  
Oud 15-01-11, 12:32
Bosvelt Bosvelt is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Voor verlengen moet je wel goed kijken. Mijn eigen ervaring is dat verlengen niet echt voordeliger is. Ik zag eerder heil in overstappen. Sowieso ben ik op dit moment er al voorlopig uit: toestol los kopen en abootje ergens scoren is veel goedkoper dan "all-in".

Zit op de moment de kijken naar Wirelesscircle. Nogal wat negatieve verhalen, maar ze zijn wel goedkoop. Ik zag 350 min, 40 sms en data voor 14€ p/mnd voor 1 jaar, KPN netwerk en mooie snelheid 1,8/0,8.

Heb ze een lijst met vragen gestuurd en wacht om definitieve besluit te nemen.
Ik zit ook alleen maar te denken aan overstappen. Ik blijf alleen bij Hi als ze me een HELE goede aanbieding doen.

Wat schroef al opmerkte: ik kan beter wachten op de iPhone 5 of iPhone 4G(S) Ik wil ook altijd het nieuwste van het nieuwste..

Alleen dnek ik dat hij heel erg duur is in de aanschaf, omdat de telefoon dan net uit is. Hoe duur was de iPhone 4 bij een 2 jarig abonnement van ongeveer 35 euro?

Dan heb ik alvast een idee..
  #53  
Oud 15-01-11, 13:43
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

In het koopoverzicht kun je de prijzen zien:
iPhone kopen in Nederland: prijzen, abonnementen en simlockvrij

Merk op dat er in het overzicht geen MVNO's zijn opgenomen. Her en der las ik dat WirelessCircle een scherpe aanbieding had op het KPN-netwerk. Maar weer anderen zeiden dan dat het duurder was qua vergelijkende voorwaarden.

Ben al sowieso door de fase heen om hoge rekeningen te betalen. Gewoon goedkope abo scoren en toestel zelf (nieuw/tweedehands) aanschaffen.
  #54  
Oud 15-01-11, 15:01
Bosvelt Bosvelt is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 24
Standaard

ik heb even wat bekeken, maar ik kom erachter dat sim-only + internet niet zoveel voordeliger is met de kosten van een los toestel erbij in vergelijking met een abonnement.

Wireless Circle is volgens mij ook niet zo interessant, want je kan bijna niet smsen en je moet aardig wat abonnementskosten betalen.
  #55  
Oud 16-01-11, 16:57
Bosvelt Bosvelt is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rwiiin Bekijk bericht
Waarom is wireless circle niet interessant? ze zijn sowieso goedkoper dan andere providers. je hebt een onbeperkt datalimiet van +/- 4GB dat is veel meer in tegen stelling tot andere providers. Tegenwoordig heeft iedereen zowat internet op hun mobiel dus kan je ze via WhatsApp of dat soort apps bereiken. dus zoveel hoef je niet meer te sms'en. 6 maanden 15 euro en daarna 35 euro is toch echt goedkoper dan andere providers.. vond het toch echt wel interresant
Oke.. ik heb verschillende abonnementen vergeleken van verschillende aanbieders. Heb gekeken naar de gemiddelde prijs per maand "all-in" (abonnement+toestel+aansluitkosten) Zie daarvoor de bijlage.

Ik ben erachter gekomen, dat op het eerste gezicht Wireless Circle niet de goedkoopste aanbieder is.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2011-01-16 om 15.55.27.jpg‎ (45,6 KB, 31x gelezen)
  #56  
Oud 16-01-11, 16:58
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Is iemand een beetje op de hoogte van de prijzen bij verlenging bij T-Mobile?
__________________
iPhone 4 16GB - 5.0.1 JB (untethered - Redsn0w 0.9.10b) *** iPad 16GB Wi-Fi - 5.0 geen JB (meer)
  #57  
Oud 16-01-11, 17:17
Bosvelt Bosvelt is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rwiiin Bekijk bericht
in je overzicht is te zien dat wireless in de 16GB variant het goedkoopst is. Bij de 32GB is VF goedkoper maar zit je wel met een datalimiet van 1gb. bij wireless Circle is dit Onberperk FUP (dat is 4GB) dus in verhouding is wireless ook bij de 32 goedkoper.
Sorry, ik heb een rekenfout gemaakt. De gemiddelde abonnementskosten van WC is 30 euro. ik snap zelf ook niet helemaal hoe ik bij 41,62 kom.

Ik heb het overzicht aangepast en kom ik tot de conclusie dat wireless circle wel echt voordeliger is. Ik moet alleen nog een geruime tijd wachten, dus ik kan met deze aanbieding niet meer mee doen.

Wat zijn jouw ervaringen met het internet van WC?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2011-01-16 om 16.16.34.jpg‎ (48,0 KB, 23x gelezen)

Laatst gewijzigd door Bosvelt; 16-01-11 om 17:19.
  #58  
Oud 23-01-11, 20:58
Alex9 Alex9 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik ben ook toe aan een nieuw abonnement, met Iphone, en ik zit ook te denken aan wirelss circle. Lees her en der wat negatieve ervaringen, maar vaak van een paar jaar geleden. Is er iemand die recent een abonnement heeft afgesloten bij wc?
  #59  
Oud 24-01-11, 00:33
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alex9 Bekijk bericht
Ik ben ook toe aan een nieuw abonnement, met Iphone, en ik zit ook te denken aan wirelss circle. Lees her en der wat negatieve ervaringen, maar vaak van een paar jaar geleden. Is er iemand die recent een abonnement heeft afgesloten bij wc?
Heb afgelopen week een abootje afgesloten. Moet geporteerd worden. Nog niets vernomen. Ook ik heb de vele slechte verhalen vernomen van WC. Ik open heel gauw een nieuw draadje met mijn bevinden omtrent WC.
  #60  
Oud 24-01-11, 10:11
Alex9 Alex9 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Ok, ben benieuwd. Het porteren van je telefoonnummer schijnt bij wc inderdaad nogal wat problemen op te leveren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tmobile abonnement verlengen als bestaande klant sandersjj Odido (T-Mobile) 8 28-09-10 18:24
Abonnement vroegtijdig verlengen dannyhtek Odido (T-Mobile) 9 24-08-10 14:42
Verlengen iPhone abonnement - sim only WvB22 Odido (T-Mobile) 1 27-04-10 12:56
Abonnement verlengen en Iphone unlocken nieuwenhuizen Odido (T-Mobile) 2 20-01-09 00:28
Mag een provider zomaar je contract verlengen? Ichigo Overige providers Nederland 10 04-12-08 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:05.