iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Gsmtrack.nl verkoopt met abonnement. (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/760-gsmtrack-nl-verkoopt-abonnement.html)

luka 10-10-07 17:26

ja dus 300 euro meer dan normaal zeg maar..

shorty 10-10-07 17:30

Ik heb deze mensen gemaild met de vraag of ze ook los verkopen, eens kijken wat voor prijs ze vragen. Weten we meteen ongeveer de marge op het abo ;)

luka 10-10-07 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door burakk_a (Bericht 5886)
jaa dat is 9.7 als je die 7 dagen overschrijdt togh?


ik denk dat als je bij hun koopt en dan via telfort dat abo gaat opzeggen, via telfort een boete moet betalen voor stoppen abo...(als dat al kan?!!?)


je ziet wel eens dat mensen een abo tegen een bep boete omlaagn kunnen brengen...

burakk_a 10-10-07 17:43

dus je kan uiteindelijk wel goedkoper uitkomen! xD

Paulcito 10-10-07 17:55

Je telfort abonnement vroegtijdig afkopen, is niet meer mogelijk! En mocht je toch kunnen afkopen, zullen er altijd minimaal de resterende abonnementskosten in rekening worden gebracht!

Oftewel je kan nooit goedkoper uitkomen.

Mocht je gebruik maken van de wet kopen op afstand, zoals in de algemene voorwaarden van GSMtrack staat. Zul je altijd eerst (binnen 7 werkdagen) het toestel + bijbehorende simkaart moeten retourneren voordat het GSM abonnement wordt geannuleerd en je de reeds betaalde 189 euro terug krijgt.

burakk_a 10-10-07 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulcito (Bericht 5900)
Je telfort abonnement vroegtijdig afkopen, is niet meer mogelijk! En mocht je toch kunnen afkopen, zullen er altijd minimaal de resterende abonnementskosten in rekening worden gebracht!

Oftewel je kan nooit goedkoper uitkomen.

Mocht je gebruik maken van de wet kopen op afstand, zoals in de algemene voorwaarden van GSMtrack staat. Zul je altijd eerst (binnen 7 werkdagen) het toestel + bijbehorende simkaart moeten retourneren voordat het GSM abonnement wordt geannuleerd en je de reeds betaalde 189 euro terug krijgt.


i wanna cry!
:(

efefes 10-10-07 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luka (Bericht 5890)
ja dus 300 euro meer dan normaal zeg maar..

Dat hangt er ook nog maar vanaf, als je meer belt is het nog een heel stuk duurder dan dat. in feite een hele dure financieringsconstructie.

Want als je buiten de € 30,- per maand bundel belt bij Telfort dan betaal je € 0,25 per minuut extra. Als je dus veel belt is het verschil veel groter dan die 300. (Ik betaal bijvoorbeeld € 0,09 per minuut binnen en buiten de bundel). Bovendien, als bijvoorbeeld over een jaar de iPhone wel officieel in nederland wordt geintroduceerd zal er vast ook wel een speciale set bundels met dataverkeer onbeperkt worden geintroduceerd. Met een tweejarig abbonement zit je daar dan ook mooi naast.

:eek: Als ik in plaats van mijn nu aangeschafte iPhone en mijn eigen abbonement deze "aanbieding" had gekozen dan was ik in twee jaar tijd ruim € 10,000.- duurder uitgeweest (uitgaande van mijn huidige telefoonrekeningen van tussen de € 250 en € 400 per maand):eek:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:46.