//

Blackberry abbo in iphone 4

Blackberry abbo in iphone 4 discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, ik ben nieuw op jullie forum, zal me even voorstellen Ik ben Ricardo ik woon in Schiedam en ben 17 jaar. ik heb nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-11-10, 10:14
riccozz riccozz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard Blackberry abbo in iphone 4

Goedendag,
ik ben nieuw op jullie forum, zal me even voorstellen
Ik ben Ricardo ik woon in Schiedam en ben 17 jaar.
ik heb nog geen iphone maar binnenkort wel.

Ik had een vraagje:
ik heb nu een blackberry abbonoment bij Hi.
nou ging ik gister langs bij thephonehouse en die vertelde mij dat mijn abbonoment gewoon zou werken in mijn iphone 4, echter moet ik mijn simkaart knippen en mijn iphone jailbraeken, nou dat laatste klopt maar nu wist ik niet zeker of mijn abbo kan gebruiken in mijn iphone 4, zonder omkosten.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-10, 12:58
Santiago's schermafbeelding
Santiago Santiago is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 51
Standaard

Ik heb zelf ook een BlackBerry gehad, had nog een paar maanden de BB abonnement lopen, maar inmiddels had ik een iPhone gehaald. Het werkte gewoon goed, enig probleem was wel dat je iets meer per maand kwijt was, omdat een BB abonnement iets duurder is in meeste gevallen. Wanneer je abonnement afloopt en de BB abonnement opzegt, is er geen enkel probleem.

Er komen in ieder geval geen bijkomende kosten.
Reageren

Labels
abbonoment, blackberry, iphone 4 16 gb



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 4 19-01-10 22:26
In plaats van iphone abbo - sim only abbo taipie Odido (T-Mobile) 1 14-08-08 10:51
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:27.