iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   hollands nieuwe ? Ervaringen ? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/82040-hollands-nieuwe-ervaringen.html)

SamsungGalaxyNote 08-02-12 22:16

Hallo iedereen,

Ik kwam hier terecht toen ik zocht op internet problemen hollandsnieuwe

Maar ik wil even iets toelichten nu ik hier toch ben,
ik heb zelf een galaxy note, en bij mij is het zo dat hij nooit van internet afsluit tenzij ik naar Wi-Fi overschakel. Ik moet tot 24 februari doen met mijn limit en heb nu pas 300 mb gebruikt, terwijl ik net zoals jij 100x per dag mijn mail refresh (ook al sync hij zelf al om de 15 minuten) en de market en apps en surf redelijk veel op internet. Dus ik neem aan dat hij bij mij niet afrond om het kwartier waardoor dit abonnement heel onvoordelig is.
Overigens heb ik wel veel problemen met het internet (vaak alleen 2g of alleen een [H weet overigens niet wat het langzaamst is]) zelden 3g netwerk. Ook heb ik vaak dat hij niet helemaal met het internet is verbonden waardoor ik vaak een error krijg dat er geen netwerk beschikbaar is terwijl ik wel een 3g 2g h oid zie. Hierdoor moet ik dus vaak op refresh drukken in de browser, op facebook, market eigenlijk alles wat ik wel doe op het internet werkt pas na een paar keer refresh te hebben gedrukt. Ik ga daarom dus ook zeker weg bij hollandsnieuwe. Ik vind het een ballen tent want je kunt niet eens klantenservice bellen, ze e-mailen vaak te traag terug of antwoorden helemaal niet, en wanneer je vraagt dat ze contact met jou opnemen doen ze dat ook niet.

Dit was mijn verhaal.

Mischa84 09-02-12 00:06

Dit zie je vaker bij dit soort clubs en is makkelijk te verklaren. Hollands Nieuwe maakt gebruik van het Vodafone netwerk, Telfort bijv van het KPN netwerk en Ben van T-Mobile.
Dit zijn allemaal de "goedkopere" varianten. En dat heeft hetgeen jij aangeeft als gevolg. De drie providers met een eigen netwerk (KPN, Vodafone en T-Mobile) geven hun eigen klanten welke dus direct bij hun zijn aangesloten ALTIJD voorrang op het netwerk.

Nu zit het 3G netwerk bij de meeste sowieso tegen het plafond aan qua capaciteit.. Gevolg is dat jij dus als laatste aan de beurt bent ... Zelfde geldt voor slecht service, helpdesk etc.

Voor een dubbeltje op de eerste rij werkt tegenwoordig niet meer. Goede datanetwerken kosten veel geld, en dat laten ze de klanten op deze manier betalen. Dus mijn raad is altijd je contract direct bij een provider aansluiten en je problem is solved!

Blijft het feit dat geen enkele van dit providers dit vermeld wanneer ze "stunten" met hun abonnementen. So be warned.

Suc6 ermee, hoop dat je iets aan de uitleg hebt.

Grtz

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 februari 2012 om 00:07 ----------

O btw ... Een iPhone helpt ook ;p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.