//

hollands nieuwe ? Ervaringen ?

hollands nieuwe ? Ervaringen ? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik kwam hier terecht toen ik zocht op internet problemen hollandsnieuwe Maar ik wil even iets toelichten nu ik hier toch ben, ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-02-12, 23:16
SamsungGalaxyNote SamsungGalaxyNote is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard

Hallo iedereen,

Ik kwam hier terecht toen ik zocht op internet problemen hollandsnieuwe

Maar ik wil even iets toelichten nu ik hier toch ben,
ik heb zelf een galaxy note, en bij mij is het zo dat hij nooit van internet afsluit tenzij ik naar Wi-Fi overschakel. Ik moet tot 24 februari doen met mijn limit en heb nu pas 300 mb gebruikt, terwijl ik net zoals jij 100x per dag mijn mail refresh (ook al sync hij zelf al om de 15 minuten) en de market en apps en surf redelijk veel op internet. Dus ik neem aan dat hij bij mij niet afrond om het kwartier waardoor dit abonnement heel onvoordelig is.
Overigens heb ik wel veel problemen met het internet (vaak alleen 2g of alleen een [H weet overigens niet wat het langzaamst is]) zelden 3g netwerk. Ook heb ik vaak dat hij niet helemaal met het internet is verbonden waardoor ik vaak een error krijg dat er geen netwerk beschikbaar is terwijl ik wel een 3g 2g h oid zie. Hierdoor moet ik dus vaak op refresh drukken in de browser, op facebook, market eigenlijk alles wat ik wel doe op het internet werkt pas na een paar keer refresh te hebben gedrukt. Ik ga daarom dus ook zeker weg bij hollandsnieuwe. Ik vind het een ballen tent want je kunt niet eens klantenservice bellen, ze e-mailen vaak te traag terug of antwoorden helemaal niet, en wanneer je vraagt dat ze contact met jou opnemen doen ze dat ook niet.

Dit was mijn verhaal.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-02-12, 01:06
Mischa84 Mischa84 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 95
Standaard

Dit zie je vaker bij dit soort clubs en is makkelijk te verklaren. Hollands Nieuwe maakt gebruik van het Vodafone netwerk, Telfort bijv van het KPN netwerk en Ben van T-Mobile.
Dit zijn allemaal de "goedkopere" varianten. En dat heeft hetgeen jij aangeeft als gevolg. De drie providers met een eigen netwerk (KPN, Vodafone en T-Mobile) geven hun eigen klanten welke dus direct bij hun zijn aangesloten ALTIJD voorrang op het netwerk.

Nu zit het 3G netwerk bij de meeste sowieso tegen het plafond aan qua capaciteit.. Gevolg is dat jij dus als laatste aan de beurt bent ... Zelfde geldt voor slecht service, helpdesk etc.

Voor een dubbeltje op de eerste rij werkt tegenwoordig niet meer. Goede datanetwerken kosten veel geld, en dat laten ze de klanten op deze manier betalen. Dus mijn raad is altijd je contract direct bij een provider aansluiten en je problem is solved!

Blijft het feit dat geen enkele van dit providers dit vermeld wanneer ze "stunten" met hun abonnementen. So be warned.

Suc6 ermee, hoop dat je iets aan de uitleg hebt.

Grtz

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 februari 2012 om 00:07 ----------

O btw ... Een iPhone helpt ook ;p
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met nieuwe digitizer appelaar iPhone algemeen 5 09-10-10 20:58
Nieuwe iPhone 3GS? 3G ervaringen omg. Zwolle foto-ed Koopinformatie Nederland 1 28-06-09 08:22
Ervaringen Tjainie Archief 3 25-08-08 14:23
OUDE Iphone met nieuwe FW 2.0 ervaringen? MCNO iPhone algemeen 1 15-07-08 18:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02.