iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   provider zoals ben.nl (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/82128-provider-zoals-ben-nl.html)

miicker 11-01-11 13:53

provider zoals ben.nl
 
Ik zoek een provider als ben.nl ik wil graag een sim-only abbonement voor mijn iPhone ik wil perse een contract dat per maand opzegbaar is (met een maand opzeg termijn) en onbeperkt internet, maar bij ben.nl is de snelheid van het internet 384 Kpbs downstream en 64 Kbps upstream nu heb ik niet zo'n baat bij de upload snelheid vooral download is van belang, maar wel onbeperkt internet.

Weet iemand een provider waar je onbeperkt internet hebt dat elke maand vrij opzegbaar is (wel het gehele abbonement moet vrij opzegbaar zijn)

Alvast bedankt!

wouter1981 11-01-11 13:56

Bij mijn weten is er uberhaupt geen sim-only waarbij je een onbeperkt data abonnement kunt afsluiten.

Maar kijk zelf eens op http://www.bellen.com

azt33 11-01-11 16:01

Is Prepaid geen optie voor je?

miicker 11-01-11 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azt33 (Bericht 626446)
Is Prepaid geen optie voor je?

nee dan is internet ook heel duur niet?

azt33 11-01-11 16:18

Ik zie dat het bij Vodafone €7,25 maandelijks kost voor 1GB. Vind ik persoonlijk meevallen :)

miicker 11-01-11 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azt33 (Bericht 626461)
Ik zie dat het bij Vodafone €7,25 maandelijks kost voor 1GB. Vind ik persoonlijk meevallen :)

dat is inderdaad goedkoop, maar is dat ook snel trouwens heb ik aan 1 GB genoeg want zou het liefst onbeperkt willen omdat er wat problemen zijn met iphone 3g (die ik heb) met BB 06.15.xx met data verbruik, en wil ook mywi gebruiken zodat ik ook op mun ipad op internet kan overal

RikP 11-01-11 17:38

misschien is tringg iets voor je?
maar dat is wel een 1 jarig abonnenment.

Tringg abonnementen zijn 1-jarige abonnementen. Na dit jaar is het abonnement per maand opzegbaar. Wij zullen je aan het einde van de contractperiode informeren over eventuele aanbiedingen voor verlenging.

wouter1981 11-01-11 23:03

Tringg heeft een fair use policy. En audio en video streaming is niet toegestaan. Kosten 34,95 per maand. Dan heb je ook onbeperkt bellen en smssen. Vind het zelf erg veel geld.

boink 19-01-11 18:50

Ben is volgens bellen.com ook onbepertk?

Vergelijking mobiel internet op GSM of PDA - Bellen.com

wirelesscircle 18-02-11 14:32

Citaat:

sowieso belachelijk dat de streaming niet is toegestaan. Bij Wireless circle is het FUP zoals ik al eerder ze +/- 4GB hebben. Hierbij kun je gewoon alles doen zoals bijvoorbeeld youtube en dat soort zaken. Daarbij is voor een normale gebruiker 4GB veel meer dan voldoende en kom je nooit aan je limiet en dat voor 15 euro p/m (na 6 maanden 35) is nogmaals erg goedkoop en geen gezeur met streaming en dat soort zaken
Beste Rwiiin, bedankt voor je positieve reactie over ons netwerk. Je haalt echter een aantal dingen door elkaar. Wij bieden onbeperkt internet aan voor je mobiel maar dit is niet de eerste maanden voor € 15,- en daarna € 35,- maar € 2,50 per maand als toevoeging op je huidige bundel! Ben je nog geen lid van ons netwerk dan betaal je € 2,50 per maand voor je databundel en heb je vanaf € 4,50 een 75 minuten bundel. Voor € 7,00 per maand heb je dus 75 minuten bellen en onbeperkt data gebruik. Je moet wel snel zijn want de huidige actie loopt nog t/m eind februari. Voor het bedrag waar jij het over heb krijg je er ook nog een iPhone 4 bij, 250 belminuten en 40 sms + onderling gratis bellen en sms'en :)

miicker 18-02-11 14:46

Ik heb gekozen voor ben.nl ben er erg blij mee de week dat ik ging bestellen hadden ze net hun internet bundel de snelheid ervan verhoogd naar 1 Mbit. en de prijs de helft om laag naar 4,95 per maand ofzo! en onbeperkt internet, maar na 1GB verbruik wordt je snelheid op 64 kb gezet, maar dan ga je in elk geval niet over je bundel! :D en zodra de iPhone 5 uit is beindig ik dit abbo en pak ik de iphone 5!

Dit topic kan dus gesloten worden

poes 23-02-11 16:27

Simyo heeft nu ook zo'n aanbieding.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.