//

Blackberry internet op iPhone4. Hoe?

Blackberry internet op iPhone4. Hoe? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezien dat er een paar topics zijn over Blackberry internet op iPhone en dat dit mogelijk is. Maar mijn vraag, wat ik niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-01-11, 13:01
TisDeDennis TisDeDennis is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard Blackberry internet op iPhone4. Hoe?

Ik heb gezien dat er een paar topics zijn over Blackberry internet op iPhone en dat dit mogelijk is.
Maar mijn vraag, wat ik niet precies kan vinden, werkt dit direct of zijn er instellingen die je moet aanpassen en welke instellingen zijn dat dan?

Ik heb nu nog een Blackberry maar jullie zijn het vast allemaal met me eens dat ik moet overstappen op een iPhone 4.
Dit is het enige wat mij nog tegenhoud omdat ik er niet veel over kan vinden hoe het werkt.

Alvast bedankt,
Dennis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-11, 14:14
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TisDeDennis Bekijk bericht
Ik heb gezien dat er een paar topics zijn over Blackberry internet op iPhone en dat dit mogelijk is.
Maar mijn vraag, wat ik niet precies kan vinden, werkt dit direct of zijn er instellingen die je moet aanpassen en welke instellingen zijn dat dan?

Ik heb nu nog een Blackberry maar jullie zijn het vast allemaal met me eens dat ik moet overstappen op een iPhone 4.
Dit is het enige wat mij nog tegenhoud omdat ik er niet veel over kan vinden hoe het werkt.

Alvast bedankt,
Dennis
Naar je provider bellen of naar een winkel gaan en vragen om je Blackberry abonnement over te zetten naar een gepaste Iphone abonnement
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #3  
Oud 13-01-11, 12:17
TisDeDennis TisDeDennis is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Is dit echt noodzakelijk? Aangezien ik ook lees dat het gewoon kan zonder je abonnement om te zetten.
  #4  
Oud 13-01-11, 13:07
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Je kan het ook gebruiken zonder het om te zetten. Alleen is de prijs van een BIS/BES abonnement vaak duurder dan een 'gewone' mobiele Internet abonnement, vandaar dat er vaak geadviseerd wordt om het om te zetten. Mocht je af en toe ook je BB willen gebruiken, dan zou ik je BIS/BES abonnement houden.
  #5  
Oud 13-01-11, 14:33
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Omzetten is inderdaad absoluut niet nodig! Je hebt met BB namelijk geen datalimiet en je hebt sneller internet dan normaal. Ik heb de afgelopen 4 maanden ook BB internet van Vodafone gebruikt op een iPhone 4. Geen probleem en lekker snel.

Instellingen bij Vodafone gewoon als normaal:

live.vodafone.com

Vodafone

Vodafone
__________________


Laatst gewijzigd door Typ 81; 13-01-11 om 15:25.
  #6  
Oud 13-01-11, 15:59
TisDeDennis TisDeDennis is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Typ 81, okee dankje! Dan staat mijn besluit nu zeker helemaal vast.

azt33, BIS is inderdaad iets duurder, gelukkig had ik mijn abonnement tijdens een voordeelactie afgesloten dus dat scheelt wel. Verder heb ik geen problemen met de prijs.
  #7  
Oud 13-01-11, 16:24
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Ik heb precies hetzelfde, mijn actieprijs is ook minder dan wat je voor een Internetbundel bij een provider zou betalen.

Veel plezier ermee!
  #8  
Oud 13-03-11, 12:33
Sybren Sybren is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 8
Standaard

Goedemiddag,

Ik heb even een vraagje, ik heb een abonnement van Hi. Met Blackberry Internet (heb korting zolang mijn abonnement loopt, dus de prijs maakt niet uit) maar kan ik gewoon kosteloos internetten op een iPhone met dit abonnement?

Groet
  #9  
Oud 12-04-11, 10:51
jeef112 jeef112 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 18
Standaard

Ik ben in Jan van BB overgestapt naar iPhone4! Onwijs tevreden maar mis mijn ping! Dus ik heb mijn abonnement omgezet naar BIS weer. Ik was van plan om een 2e nr te nemen voor de iPhone (sim-only+internet van BEN; erg voordelig) met ongemak van 2 nummers :-(
maar nadat ik jullie berichten las ben ik mijn iPhone gaan uitproberen met mijn BIS-simkaart. Eerst deed het data-gedeelte het niet maar nadat ik bij instellingen > algemeen > schakel 3G in gedaan had doet alles het weer.
Mijn vraag:
1) heb ik dat zo goed gedaan of kom ik straks voor onvoorzienen extra data kosten zitten?
2) moet ik de instellingen anders doen?
  #10  
Oud 05-05-11, 14:25
danseresje danseresje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard

Hoi,
Na alle verschillende dingen die ik op internet had gelezen hierover (de 1 zegt het kan wel, de ander zegt het kan niet, nog een ander zegt je maakt kosten buiten je bundel) heb ik maar de Hi klantenservice gebeld in de hoop iemand aan de telefoon te krijgen die een beetje verstand van zaken heeft.

Ikzelf heb een Hi bel&sms 35 + eindeloos online met blackberry abonnement met een BB9700. Ik ga van de zomer naar Amerika en Canada en in Canada wordt de Iphone4 simlockvrij verkocht. En met de huidige koers is hij daar veel goedkoper dan hier. Ik zat er dus over te denken om daar de Iphone4 te kopen maar wilde eerst weten of mijn abonnement met internet van Hi dan nog wel werkt gezien mijn huidige abonnement nog ruim een jaar loopt.

Vrouw van de Hi klantenservice zei:
Een abonnement met blackberry internet moet gewoon werken in iedere andere telefoon (mits simlockvrij natuurlijk) omdat je in principe gewoon een internet bundel hebt met extra blackberry service er bovenop. Mocht de data het niet meteen doen op de nieuwe telefoon dan kunnen de Hi klanten kijken op www.hi.nl/toestelinstellingen om te kijken hoe het nieuwe toestel moet worden ingesteld om het internet te laten werken.
Ze zei ook dat er dan dus geen extra kosten buiten je bundel worden gemaakt.

Groeten
  #11  
Oud 06-05-11, 13:54
bennie010 bennie010 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 57
Standaard

Dat kan werken, mits de instellingen correct zijn.
  #12  
Oud 06-05-11, 14:10
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Bij mij werkt het zonder problemen, ik gebruik sinds januari mijn Hi abonnement met BIS in mijn iPhone 4. Je moet wel rekening houden dat het mobiele Internet wel langzamer is. Ik heb trouwens geen instellingen hoeven aan te passen.
  #13  
Oud 06-05-11, 22:38
bennie010 bennie010 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azt33 Bekijk bericht
Bij mij werkt het zonder problemen, ik gebruik sinds januari mijn Hi abonnement met BIS in mijn iPhone 4. Je moet wel rekening houden dat het mobiele Internet wel langzamer is. Ik heb trouwens geen instellingen hoeven aan te passen.
Kan soms hoef je idd niets aan te passen. BIS is gwn een server achter het normale internet! Dus je kunt altijd internetten met een bb abo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet op Iphone 3G met T-mobile Blackberry abonnement Mitch139 Odido (T-Mobile) 2 26-12-10 17:21
iPhone4 via PC op internet? doceb iPhone algemeen 7 28-10-10 16:36
Probleem mobiel internet KPN iPhone4 berensy KPN 15 31-08-10 13:39
België: BlackBerry Internet Service via iPhone? Musqito Overige providers België 1 21-03-08 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.