//

google maps

google maps discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben nieuw op het forum en ben van plan een iPhone te kopen ik had alleen een vraagje, is google maps gratis? of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-02-08, 21:46
iownu iownu is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 14
Standaard google maps

hallo,
ik ben nieuw op het forum en ben van plan een iPhone te kopen
ik had alleen een vraagje, is google maps gratis? of moet je daar een internet abbonement voor afsluiten? normaal internet en mail wel denk ik he, want ze presenteren het wel allemaal wel heel mooi maar volgens mij kost het bakken met geld
gr.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-08, 01:36
Dwaas Dwaas is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 14
Standaard

Maps (en internet/mail) kost op zich niets want het werkt via Wi-Fi. Voor mezelf sprekend, ik heb een routertje voor wireless gebruik van mijn, inderdaad zelf betaalde, internetaansluiting. Mijn laptop en iphone draaien op die router. Die internet aansluiting kost 20 euro per maand. En meer komt er niet bij kijken.
  #3  
Oud 28-02-08, 01:45
Stino Stino is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 163
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Stino Stuur een bericht via MSN naar Stino
Standaard

via Wi-Fi is het gratis, via gprs/edge betaal je gewoon voor de data of hoe je provider je laat betalen voor mobiel internet, meer info daarover vind je bij je provider
__________________
iPhone FR 8GB - FW 2.0 - BB 04.05.04_G - BL 4.6 - Activated - Unlocked
MacBook Pro - 160 GB HDD - 2 GB RAM - 2.4 GHz Intel C2D 'Santa Rosa'
  #4  
Oud 28-02-08, 12:35
iownu iownu is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 14
Standaard

ok hartstikke bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google verbiedt iPhone developers Google Maps te gebruiken deegee Chat en geruchten 5 26-02-09 20:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.