iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Wireless Circle (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/83576-wireless-circle.html)

vuurvreter 15-02-11 23:18

Even een link naar de tevredenheid van de klanten van Wireless Circle en beslis dan zelf.
wireless circle - - Klantenvertellen.nl

Onyx 16-02-11 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 642570)
Even een link naar de tevredenheid van de klanten van Wireless Circle en beslis dan zelf.
wireless circle - - Klantenvertellen.nl

Wat ik zelf dan weer jammer vind is dat de klantbeoordeling alleen in cijfers is te bekijken.
Een (beperkte) vrije tekst heeft voor mij altijd meerwaarde voor de beeldvorming.
Ik snap wel dat dit betekend dat je een vorm van moderatie moet hanteren en dat kost uiteraard ook weer de nodige tijd.

Suriboy777 16-02-11 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onyx (Bericht 642667)
Wat ik zelf dan weer jammer vind is dat de klantbeoordeling alleen in cijfers is te bekijken.
Een (beperkte) vrije tekst heeft voor mij altijd meerwaarde voor de beeldvorming.
Ik snap wel dat dit betekend dat je een vorm van moderatie moet hanteren en dat kost uiteraard ook weer de nodige tijd.

Klopt, uit een stukje tekst kan je meer opmaken. Zoveel reacties zijn het ook weer niet dat er geen tekst bij kon.

wirelesscircle 18-02-11 17:25

wireless circle
 
Hallo Suriboy777,

Ik heb inmiddels je mail met contactpersoon ontvangen. Dankjewel! We gaan er zeker nog iets mee doen. :)

Suriboy777 19-02-11 01:52

Chris, wellicht is het je ook opgevallen. Er is een Telfort app uitgekomen om je beltegoed te bekijken. De makers zijn ook momenteel bezig met zakelijk te testen en mogelijk te maken.

Op zich lijkt me dit niet moeilijk te zijn voor jullie. Er is vast wel wat jullie kunnen verzinnen om het verbruik inzichtelijk te maken.

Wellicht een idee om deze makers ook in te schakelen om de app te ontwikkelen. Uiteraard via jullie eigen site mag natuurlijk ook, alhoewel een app ideaal zou zijn.

wirelesscircle 20-02-11 21:55

Hallo Suriboy, Vuurvreter had exact dezelfde vraag en helaas kan ik je hierop nog geen concreet antwoord geven. We zijn er druk mee bezig en bij iedere meeting laat ik het weer vallen maar helaas zijn we hierin compleet afhankelijk van Telfort. Maar het is in ieder geval goed nieuws dat ze nu ook bezig zijn met de zakelijke app. Dan is de conversie naar ons systeem hopelijk ook spoedig aan de beurt. Ik hou je op de hoogte!

Suriboy777 25-02-11 16:22

Vanaf vandaag op officieel op het Wireless Circle netwerk. Bereik + snelheid is goed.
Ik merk dat de klantenservice sneller reageert dan voorheen. Zeker een pluspunt.

Suriboy777 03-03-11 01:06

Chris, kun je aangeven waarom het een hele maand moet duren voordat je de rekening krijgt van twee maanden geleden? Kan dit proces niet versneld worden? Dit vind ik niet prettig.

vuurvreter 03-03-11 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 647479)
Chris, kun je aangeven waarom het een hele maand moet duren voordat je de rekening krijgt van twee maanden geleden? Kan dit proces niet versneld worden? Dit vind ik niet prettig.

Hier idem, net als die eenmalige extra bedragen die je later weer terug krijgt.

MastaCrash 31-03-11 14:08

Zelfde laken een pak
 
Bij Wireless Circle lijkt het niet beter als bij andere telecom aanbieders.

Heb onlangs een bestelling gedaan voor een iPhone 4 + abbo.
Van tevoren gebeld en eerste contact verliep erg soepel. Alles kon en alles was mogelijk. "Als u besteld heeft u volgende week u nieuwe iPhone in huis". Ook in de bevestigings e-mail is te lezen dat mijn bestelling binnen 2 a 3 werkdagen in huis moet zijn. Uiteraard te mooi om waar te zijn...

We zijn inmiddels 2 weken verder en nog altijd heb ik mijn iPhone niet in huis..
Afgelopen dinsdag weer eens gebeld, de wachttijd werd ook al langer, en toen werd er gezegd "Sorry meneer, we hebben een probleem gehad met de voorraad waardoor we ze nog nier hebben kunnen versturen. Inmiddels is de voorraad weer aangevuld en uw telefoon wordt vandaag nog verzonden dus u ontvangt uw telefoon morgen of overmorgen".
En je raad het al: nog steeds geen telefoon in huis.

Weer een telefoontje gepleegd nu een wachttijd van zelfs 20 minuten!!
En de mevrouw aan de telefoon wist mij te melden: "Nee, die is nog niet verstuurd. Deze wordt vandaag aan u verzonden"
Dus ik zou morgen mijn telefoon moeten ontvangen... Ze zou mij tevens een barcode sturen per e-mail, dus we wachten af.

Al met al vind ik deze eerste kennismaking met Wireless Circle niet echt prettig.

Het grootste probleem is eigenlijk dat ze de klant niet op de hoogte stellen van de status van de bestelling. Een simpel e-mailtje met "Sorry, maar helaas zijn wij door onze voorraad heen. U ontvangt van ons een bericht als onze voorraad weer is aangevuld en uw bestelling wordt verzonden. Onze excuses voor het ongemak." Dat komt toch heel anders over dan gewoon niets te laten weten en aan de telefoon te zeggen "het wordt vandaag verzonden" en dat dan blijkt dat dit gewoon niet gebeurt.

Ik wacht het af of ik morgen mijn telefoon in huis heb... ik heb er een hard hoofd in.

Suriboy777 31-03-11 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MastaCrash (Bericht 657981)

<<knip>>

Ik stel je voor een email te sturen naar het klantencontactcentrum (kcc) EN de manager kcc. Leg je probleem voor en geef aan dat ze niet aan hun afspraak hebben gehouden. En vraag tegelijkertijd om compensatie voor de gemaakte belkosten.

In het vervolg kan ik je ook adviseren gewoon te mailen. Er wordt normaliter wel snel gereageerd.

MastaCrash 31-03-11 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 658034)
Ik stel je voor een email te sturen naar het klantencontactcentrum (kcc) EN de manager kcc. Leg je probleem voor en geef aan dat ze niet aan hun afspraak hebben gehouden. En vraag tegelijkertijd om compensatie voor de gemaakte belkosten.

In het vervolg kan ik je ook adviseren gewoon te mailen. Er wordt normaliter wel snel gereageerd.

Dat ga ik zeker even doen, bedankt voor de tip!

Gelijk even een update: na mijn telefoongesprek vandaag kreeg ik binnen een uur een e-mail met een Track & Trace nummer zodat ik mijn bestelling kan volgen als deze is verstuurd. En twee uur later kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling is verwerkt en geaccepteerd.. Het lijkt er dan toch op dat ik voor het weekend mijn nieuwe iPhone 4 in huis heb. Een boos telefoontje helpt bij sommige providers dus blijkbaar wel.. :D

vuurvreter 31-03-11 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MastaCrash (Bericht 658044)
Dat ga ik zeker even doen, bedankt voor de tip!

Gelijk even een update: na mijn telefoongesprek vandaag kreeg ik binnen een uur een e-mail met een Track & Trace nummer zodat ik mijn bestelling kan volgen als deze is verstuurd. En twee uur later kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling is verwerkt en geaccepteerd.. Het lijkt er dan toch op dat ik voor het weekend mijn nieuwe iPhone 4 in huis heb. Een boos telefoontje helpt bij sommige providers dus blijkbaar wel.. :D

Waarschijnlijk had het ook geholpen als je niet boos was geworden, het is tenslotte geen T-Mobile ;)

DeDouwe 30-04-11 22:57

Is dit een aanrader of niet? De prijs is perfect maar hoe zit het met de facturiring en andere administratieve zaken?

vuurvreter 30-04-11 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeDouwe (Bericht 669459)
Is dit een aanrader of niet? De prijs is perfect maar hoe zit het met de facturiring en andere administratieve zaken?

Ik heb tot nu toe geen klagen, en ben nog steeds dik tevreden.

kameel 01-05-11 16:07

Heb sinds kort 2 Iphone's van wireless circle, gaat helemaal goed. Het nummerporteren van Vodafone liet even op zich wachten zonder dat ik daarover op de hoogte werd gesteld waardoor ik toch maar eens ging bellen, de portering van kpn was in een week geregeld.
Facturering is erg duidelijk.
In de periode voordat het abonnement in ging heb ik m'n oude simkaarten tot mini-sims geknipt en in de I-phone's gebruikt.

Suriboy777 01-05-11 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeDouwe (Bericht 669459)
Is dit een aanrader of niet? De prijs is perfect maar hoe zit het met de facturiring en andere administratieve zaken?

Vwb de facturering. Als je hieronder verstaat dat ze wellicht geen fouten maken met het afrekenen; kan ik je aangeven dat je meteen na het opmaken van de facturen je factuur kan analyseren. Ik let zeer scherp op mijn belkosten en tot nu toe klopte alles.

WC was zelf tot de conclusie gekomen dat ze een andere lay-out voor hun facturen moeten gebruiken. Ik gaf ze twee weken geleden aan dat ik het niet overzichtelijk vond. Zij hebben mij meteen aangegeven dat er vanaf nu een andere lay-out gebruikt zal worden. Ik mag, net als enkele anderen, de nieuwe lay-out ontvangen en van commentaar voorzien.

Gaat goed zo.

Om het gevoel van onterechte opgevoerde bedragen weg te krijgen, kan ik je twee programma's aanraden in Cydia: Callcounter en SMScounter. Hiermee kan je je gedrag volgen. Dit is handig, aangezien WC je geen belstatus kan geven. Ooit vernomen dat men hieraan werkt.

Op 17 mei a.s heeft WC een aantal gebruikers uitgenodigd om eens van gedachten te wisselen. Uiteraard heb ik me aangemeld en ga met de lijst uit dit draadje langs en ze hierop confronteren. Enkele afspraken zijn reeds geschonden, bv de nieuwe site!

Bincky 03-05-11 17:09

Hier een kleine uiteenzetting van mijn ervaring met WC of te wel Waardeloze Club.

Donderdag 21 april een abonnement aangevraagd bij WC dit nav een aantal positieve reacties op de site van iphoneclub.

Vrijdag 22 april even gebeld en aangegeven dat mijn abonnement per direct mag worden opgezegd bij T-Mobile ivm slecht bereik.
WC gaf aan dat dinsdag 26 april de nummerportering aangevraagd zou worden bij T-Mobile en het toestel en de sim verzonden zouden worden los van elkaar.

Woensdag 27 april gebeld met WC om te vragen of er wat was verstuurd. Dit was niet gebeurd want er was systeemstoring geweest (kan gebeuren) maar wordt vandaag nog geregeld!

Vrijdag 29 april wederom gebeld want er was nog steeds niks binnen. WC gaf aan dat een collega had gevraagd of zij het wilde regelen want het was haar niet meer gelukt!
Nog steeds niks verstuurd dus. Ik heb echter ook geen tijd gehad vandaag maar ik doe het maandag (2 mei) echt voor u. Als ik aangeef dat ik de hoop verlies zegt de dame aan de telefoon dat het echt gebeurd, echt. Ik hoef maandag niet te bellen want het gebeurd echt.

Dinsdag 3 mei weer gebeld, en heer aan de telefoon weet niet hoe of wat. Ik mail u zo even de status als mijn colega terug is. Niks meer gehoord.

Weer gebeld op 3 mei en weer een andere collega gesproken en ook zij heeft nog niks verstuurd.
"Er is met u afgesproken dat het uiterlijk woensdag 4 mei verstuurd wordt meneer" Hoe ze hier bij komen is me een raadsel, hier is nooit met 1 woord over gesproken.
Wederom wordt er toegezegd dat hij vandaag nog de deur uit gaat.

In totaal binnen 2 weken 3x de toezegging van WC dat er wat wordt verstuurd. Wel wordt er al op 21 april € 159.- voor de iphone 4 afgeschreven door WC (en wordt er door T-Mobile op 29 april € 104.- voor de oude 3GS afgeschreven)
Iedereen is het er blijkbaar mee eens dat mijn abonnement wordt omgezet en dat dit ff afgerekend moet worden.
Tevens krijg ik op maandag 2 mei een SMS van Telfort????? dat mijn nummerportering is goedgekeurd en op dinsdag 3 mei een mail van WC dat ik welkom ben als lid van WC en dat ze mij binnen 5 dagen laten weten of het nummerbehoud is goedgekeurd???

Kortom mijn ervaringen met Waardeloze Club zijn tot nu toe W……. precies!
Alle dames en heren bij WC bieden hun excuus aan en doen elke dag toezeggingen maar komen ze geen van alle na. Vrijdag wordt mijn telefoonnummer omgezet zegt Telfort (is dit WC?) maar WC mailt me dat als het wordt goedgekeurd ze dit binnen 5 dagen laten weten.

Gelukkig heb ik een Sim Only van Vodafone die ik heb aangeschaft omdat ik steeds geen bereik had bij T-Mobile, ik kan WC dus in ieder geval bellen vrijdag als er weer wat mis gaat. Dan krijg ik in ten minste de toezegging dat het toestel vandaag nog wordt verstuurd!!

bennie010 03-05-11 19:52

wireless circle in gebreke stellen en contractontbinding eisen

Riccardo 19-06-11 23:49

@Bincky.. Inmiddels eea opgelost?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.