iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Wireless Circle (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/83576-wireless-circle.html)

Onyx 20-06-11 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riccardo (Bericht 684730)
@Bincky.. Inmiddels eea opgelost?

Het is idd erg stil sinds de reply van 3 mei.
Zou wel prettig zijn de afloop hiervan ook te horen voor een totaalplaatje..

Bincky 20-06-11 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riccardo (Bericht 684730)
@Bincky.. Inmiddels eea opgelost?


Riccardo,

Alles is geregeld. Na meerdere beloftes heb ik uiteindelijk op de dag van overgang van T Mobile naar Wirless Circle de sim en telefoon ontvangen. Verder probeer ik ze nu zo min mogelijk te bellen (bijvoorbeeld met vragen over belstatus etc, factuur of bereik) want de medewerkers vertellen verschillende verhalen. Verder is het wel een enorme verbetering tov T mobile. Jammer dat persoonlijke hotspot niet werkt.

vuurvreter 21-06-11 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wirelesscircle (Bericht 636568)
[COLOR=black]Laat ik me even voorstellen; ik ben Chris en ben manager marketing & communicatie bij wireless circle.

Wij kunnen dat inderdaad nog niet inzien. We zijn druk in overleg met onze provider hoe wij ook over deze dienst kunnen beschikken. De bedoeling is dan ieder lid op my.wirelesscircle.nl live bundelrestanten kan inzien. We hopen dat we deze service in 2011 kunnen aanbieden. Collega B is in dit geval dus iets te voorbarig geweest.:rolleyes:



Groeten,


Chris
wireless circle

En hoe staat het nu?
We zitten inmiddels al ruim in 2011 en nog steeds is er niets bekend, en zoals ik gemerkt heb, worden op de vragen hierover niet gereageerd.

wirelesscircle 23-06-11 09:27

Citaat:

En hoe staat het nu?
We zitten inmiddels al ruim in 2011 en nog steeds is er niets bekend, en zoals ik gemerkt heb, worden op de vragen hierover niet gereageerd.
Hallo Vuurvreter,

Helaas heb ik voor de vraag van 21 juni geen enkele vraag hierover meer ontvangen. Ik kan je hier helaas nog steeds geen uitsluitsel over geven. De gesprekken hierover vinden nog steeds plaats maar ik heb nog geen enkele toezegging gekregen over een eventuele datum. Ik ben dan ook erg voorzichtig met een datum te noemen. Wij zitten er zelf ook om te springen maar zijn afhankelijk van onze provider. Zoals ik eerder heb gezegd hopen we nog steeds de service in 2011 aan te kunnen bieden maar kan ik dit niet garanderen.

vuurvreter 23-06-11 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wirelesscircle (Bericht 685729)
Hallo Vuurvreter,

Helaas heb ik voor de vraag van 21 juni geen enkele vraag hierover meer ontvangen. Ik kan je hier helaas nog steeds geen uitsluitsel over geven. De gesprekken hierover vinden nog steeds plaats maar ik heb nog geen enkele toezegging gekregen over een eventuele datum. Ik ben dan ook erg voorzichtig met een datum te noemen. Wij zitten er zelf ook om te springen maar zijn afhankelijk van onze provider. Zoals ik eerder heb gezegd hopen we nog steeds de service in 2011 aan te kunnen bieden maar kan ik dit niet garanderen.

Zie Ticket #624821 waar nog steeds geen antwoord op is gekregen, en volgens mij voor 21 juni is gesteld. Als Telfort een app kan aanbieden, moet het voor WC ook mogelijk zijn!!

NB
De vraag is door mij op 19 juni al (weer) gesteld.

vuurvreter 23-06-11 17:09

Het antwoord op mijn vraag is door Wireless Circle beantwoord in in dit topic.
Maar het bericht is verwijderd om een of andere onduidelijke reden.

Misschien dat de Mod die het bericht heeft verwijderd enige uitleg wil geven op het verwijderen?

Want door de mail notificatie heb ik het antwoord dus wel gelezen en staat er niets verkeerd in, op dat antwoord van WC zeg ik TOPPIE , ondanks dat het probleem niet bij jullie ligt, is je antwoord helder .

Ik leg graag even de bal bij de MOD neer ;)

XIII 23-06-11 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 685897)
Misschien dat de Mod die het bericht heeft verwijderd enige uitleg wil geven op het verwijderen?

Bedrijven mogen op het forum alleen met leden/klanten in discussie gaan na toestemming van de eigenaren van het forum.

Ik heb WC daarom gevraagd om contact op te nemen met iCulture en het bericht (tijdelijk?) verwijderd.

vuurvreter 23-06-11 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 685973)
Bedrijven mogen op het forum alleen met leden/klanten in discussie gaan na toestemming van de eigenaren van het forum.

Ik heb WC daarom gevraagd om contact op te nemen met iCulture en het bericht (tijdelijk?) verwijderd.

Nu snap ik het, thanks.

Jeffmeister 06-07-11 16:13

Mijn abbo bij T-Mobile loopt over een klein maandje af (net op tijd voor de zomervakantie) en ik ben haastig op zoek naar een abonnement dat bij mij past. Zo kwam ik ook uit via hier bij Wireless Circle. Ze hebben nu een leuke aanbieding met 450bm/150sms/data unlimited voor 19,75. Ik betaal nu een dikke 30 euro voor minder.

Maar wat zijn de algehele ervaringen met WC? Is er ook mogelijkheid voor een buitenlandbundel met internet?

WhyNotCallMeRo 06-07-11 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeffmeister (Bericht 688981)
Mijn abbo bij T-Mobile loopt over een klein maandje af (net op tijd voor de zomervakantie) en ik ben haastig op zoek naar een abonnement dat bij mij past. Zo kwam ik ook uit via hier bij Wireless Circle. Ze hebben nu een leuke aanbieding met 450bm/150sms/data unlimited voor 19,75. Ik betaal nu een dikke 30 euro voor minder.

Maar wat zijn de algehele ervaringen met WC? Is er ook mogelijkheid voor een buitenlandbundel met internet?

Ik heb slechte ervaringen met de klantenservice...
Beloven van alles komen echter niets na....
Contract aansluiten is toppie en daarna begint...

Problemen met de voorwaarden en wacht nu al 4 weken op een bevestigingsmail dat ik er vanaf ben!

Amateuristisch zooitje

vuurvreter 06-07-11 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeffmeister (Bericht 688981)
Maar wat zijn de algehele ervaringen met WC?

Mijn algehele ervaring is goed te noemen, daar ze leveren wat ze beloven heb ik ook geen behoefte om de klantenservice te bellen, want ik heb altijd goed bereik, en dat was bij T-Mobile wel anders.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeffmeister (Bericht 688981)
Is er ook mogelijkheid voor een buitenlandbundel met internet?

Hier heb ik geen ervaring mee, omdat ik bijna niet in het buitenland verblijf.
En voor die korte periodes (vakantie) dat ik daar wel ben, kan ik best even zonder internet.

WhyNotCallMeRo 06-07-11 19:15

KPN netwerk is wel het oude netwerk...
Dus tot 1 mb per seconde

Telfort gaat nu tot 3.84 Mbit

Jeffmeister 18-07-11 22:59

Toch maar een abbo afgesloten bij Wireless Circle. Niets te klagen tot nu toe al gaat hij de 19e augustus pas in. Kreeg alleen een normale simkaart ipv een micro maar na een telefoontje naar de klantenservice (heeel leuk telefoontje, dat wel) krijg ik morgen al de microsim binnen.

Vraag me alleen nog wel af wat de Fair Use Policy is; wat is je datacap? Heb nu data-unlimited.

vuurvreter 14-08-11 17:15

Als bestaande klant ga ik Wireless Circle toch wat minder positief bevinden.
Onlangs hebben ze de snelheid verhoogd, waar alleen nieuwe klanten mogen profiteren, terwijl bestaande klanten worden achter gesteld.

Wat ik zeker als zeer "Negatief" beoordeel, is dat je verplicht word het "Goldmembership" af te nemen. Dit klinkt als dat je een nieuwe auto koopt, maar de dealer verplicht je daarbij om 4 extra wielen af te nemen.

Mijn contract loopt in Januari af, en als de regeling van het "Goldmembership" nog steeds handhaven dan stap ik over naar een andere provider.
Ik heb en ken niemand in mijn kennissenkring die gebruik maakt van WC, dus voor mij zou het totaal overbodig zijn en betekent weggegooid geld.

In tegenstelling het netwerk van T-Mobile, ben ik wel te spreken over het netwerk van KPN waar gebruik van wordt gemaakt.

Suriboy777 14-08-11 19:04

Voor zover ik weet, ben je pas verplicht het Goldmembership aan te gaan als je gaat verlengen. Dit lijkt me nu totaal overbodig. Met name door de verhoogde abonnementstarieven doe je er goed aan, alles te laten voor wat het is en blijven profiteren van de oude tarieven en geen verplichte abonnement op het Goldmembership.

Sowieso heb ik mijn kritische kanttekeningen te plaatsen over WC. Mijn factuur over de maand mei, welke je pas eind juni ontvangt, heeft WC dubbele abonnements kosten in rekening gebracht.

Gelijk bij ontvangst (30-06) van de rekening heb ik een email gestuurd om dit te corrigeren. Pas op 12-08 heb ik een email gehad dat ze mijn email per abuis in de 'afgesloten' map hadden gezet en er een spoed aanvraag is gedaan om hierop terug te komen. Dit zou volgens hen dezelfde dag gebeuren. U raadt het al.

Intussen is de rekening van de maand juni op 08-08 binnen en de dubbele maandlasten zijn gecorrigeerd. Echter, ik heb geen algemene email ontvangen dat ze fout zaten. Daarnaast ook geen vergoeding voor gederfde rente-inkomsten.

Het gaat mijn in deze niet zo zeer om de gederfde inkomsten. WC neemt het recht om extra af te schrijven zonder zich daarvoor te verantwoorden. Wanneer de klant bv een betaling niet op tijd in orde heeft gemaakt, wordt gelijk met verhoogde incasso aangevallen.

Daarnaast is het mij opgevallen dat er elke maand iets fout gaat met de afrekening van de smsjes van mij. Ik heb het programma SMS-counter geinstalleerd om bij te houden hoeveel smsjes in heb verstuurd. De afgelopen drie maanden heb ik consequent 40 smsjes verstuurd en toch wordt er 42 of 44 of 41 smsjes afgerekend. Ik wis nimmer smsjes weg uit de smsbox en toch gaat het fout. Dit terwijl de Call-counter het programma voor de belminuten wel prima werkt. Consequent geen oververbruik bij 350 minuten gebeld te hebben. Hoe kan dit?

Voor de goede orde: uit het nieuws is gebleken dat Telfort in januari de prijzen zal verhogen. Wellicht zal dit ook consequenties hebben voor de *nieuwe* en de te verlengen abonnementen.

Nieuw:
Ik zag al dat WC de prijs voor internet heeft verhoogd.
Daarnaast er bestaat geen abonnement meer met 40 smsjes.
Potverdrie: je bent verplicht een GM aan te gaan. Dat was er niet voorheen.
Download snelheid verhoogd en upload verlaagd.

Kortom: ook WC is duurder geworden.

Zonder zelf onderzoek nog gedaan te hebben las ik ergens dat er goedkopere abonnementen waren.

Ik ga er van uit dat voor de oude abonnees niets veranderd, dit tenzij WC besluit de voorwaarden te veranderen en iedereen de optie krijgt tot ontbinding. Dat zou pas sneu zijn. Want nu heb ik 350min, 40 sms en internet voor €14 p/mnd. Dit wil ik wel voorlopig zo houden.

Iemand een beter alternatief?

vuurvreter 14-08-11 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 699323)
Voor zover ik weet, ben je pas verplicht het Goldmembership aan te gaan als je gaat verlengen. Dit lijkt me nu totaal overbodig.

Klopt in zoverre, dat mijn partner opzoek was naar iets anders, en zodoende kwam ik er achter :eek:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 699323)
Iemand een beter alternatief?

Daar ben ik nu ook wel heel benieuwd naar ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 699323)
Dit terwijl de Call-counter het programma voor de belminuten wel prima werkt.

Welke versie, ik zie er namelijk 2 staan; tw Call Counter en Call Counter 3?

Suriboy777 15-08-11 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 699374)

<<knip>>

Ik gebruik de CC 3 en SC 3. Handig om het verbruikt bij WC te volgen. Ik las een tijdje terug hier op iPc dat er een ander en beter alternatief hiervoor was.
Maar de hiervoor genoemde twee progs hebben mij enorm geholpen om niet buiten de bundel te geraken.

Uit een ander forum heb ik het volgende kunnen halen:

"Simyo komt dan voor 250 min/sms + 1 Gb internet op 11,94 per maand
en eenmalig 10 euro. Lijkt me geen slechte aanbieding..."

Suriboy777 02-01-12 09:25

Heeft iemand al ervaring met aflopen van het huidige abonnement en geen actie ondernemen? Ik krijg twee emails en een brief van WC met totaal verschillende inhouden.

vuurvreter 02-01-12 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 753923)
Heeft iemand al ervaring met aflopen van het huidige abonnement en geen actie ondernemen? Ik krijg twee emails en een brief van WC met totaal verschillende inhouden.

Ik heb een aantal mails gestuurd waarop ik geen reactie kreeg!
Daarna verschillende klachten verstuurd (stuk of 5) voordat ik pas de reactie kreeg die ik wilde hebben, nu 14 januari maar afwachten of het goed gaat met mijn nummer behoud en terug gave van de dubbele 1e maand.

Suriboy777 02-01-12 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 754359)
Ik heb een aantal mails gestuurd waarop ik geen reactie kreeg!
Daarna verschillende klachten verstuurd (stuk of 5) voordat ik pas de reactie kreeg die ik wilde hebben, nu 14 januari maar afwachten of het goed gaat met mijn nummer behoud en terug gave van de dubbele 1e maand.

Aaah vuurvreter: je bent dus overgestapt?

Mag ik vragen welke provider het is geworden? Ik zit zelf aan Simyo te denken. Handigste van Simyo is maandelijks kunnen opzeggen.

Ik verwacht binnen nu en zes maanden dat de markt weer gaat roeren en we weer geleidelijk hogere datalimieten gaan krijgen.

vuurvreter 03-01-12 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 754449)
Aaah vuurvreter: je bent dus overgestapt?

Mag ik vragen welke provider het is geworden? Ik zit zelf aan Simyo te denken. Handigste van Simyo is maandelijks kunnen opzeggen.

Ik verwacht binnen nu en zes maanden dat de markt weer gaat roeren en we weer geleidelijk hogere datalimieten gaan krijgen.

Prijs technisch gezien (November) en netwerk technisch heb ik de overstap gemaakt naar Telfort voor 1 jaar.

vuurvreter 19-01-12 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 754449)
Aaah vuurvreter: je bent dus overgestapt?

Mag ik vragen welke provider het is geworden? Ik zit zelf aan Simyo te denken. Handigste van Simyo is maandelijks kunnen opzeggen.

Ik verwacht binnen nu en zes maanden dat de markt weer gaat roeren en we weer geleidelijk hogere datalimieten gaan krijgen.

Let op met overstappen met nummer behoud!!
Wireless Circle geeft deze gegevens niet door, zoals ik mocht ervaren.
Maandag 16 januari zou mijn nummer worden overgezet, maar blijkens een telefonisch onderhoud met de helpdesk van Telfort, blijken ze dit niet te hebben gedaan. Gelukkig dat de medewerker van Telfort dit alsnog snel kon regelen.

NU even heel scherp in de gaten houden of het dubbele starttarrief wel op tijd terug betalen, maar daar zal ik zelf ook wel weer achteraan moeten.

Wireless Circle als jullie meelezen?
Jullie leveren prutswerk!!!!!!

Suriboy777 19-01-12 22:16

Vorige week bij Wireless Circle (WC) schriftelijk opgezegd met nummerbehoud en meteen bij Simyo de aanvraag ingediend.

WC heeft keurig bevestigd met nummerbehoud. Simyo heeft de nummerportering reeds aangevraagd. Daar nemen ze 5 werkdagen voor. Dus ik wacht af.

Daarnaast heb ik Simyo duidelijk gemaakt dat WC overstappen met nummerbehoud bewust/onbewust saboteert. Heb verzocht hier kritisch te zijn.


Bijzonder jammer, Mobiel bellen is al dik 15 jaar een begrip en dat we nu nog steeds problemen kunnen ondervinden bij een nummerportering. Te triest voor woorden.

Ik ben benieuwd naar de uitkomst.


Terzijde:
- WC is goedkoop gedurende de abonnementsperiode. Daarna zijn ze peperduur en is een 'dure' vodafone zelfs goedkoper.
- WC comuniceert heel slecht vwb het aflopen van mijn abonnement. Ik krijg een brief thuis gestuurd, een standaard email en een email van de klantenservice met drie totaal verschillende inhouden.
- Laatste tijd is het wat minder geworden: mijn eigen pagina op hun site is niet meer toegankelijk en reageren op mijn vragen durt langer dan 2 weken.

vuurvreter 19-01-12 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 761691)
Vorige week bij Wireless Circle (WC) schriftelijk opgezegd met nummerbehoud en meteen bij Simyo de aanvraag ingediend.

WC heeft keurig bevestigd met nummerbehoud. Simyo heeft de nummerportering reeds aangevraagd. Daar nemen ze 5 werkdagen voor. Dus ik wacht af.

Daarnaast heb ik Simyo duidelijk gemaakt dat WC overstappen met nummerbehoud bewust/onbewust saboteert. Heb verzocht hier kritisch te zijn.


Bijzonder jammer, Mobiel bellen is al dik 15 jaar een begrip en dat we nu nog steeds problemen kunnen ondervinden bij een nummerportering. Te triest voor woorden.

Ik ben benieuwd naar de uitkomst.


Terzijde:
- WC is goedkoop gedurende de abonnementsperiode. Daarna zijn ze peperduur en is een 'dure' vodafone zelfs goedkoper.
- WC comuniceert heel slecht vwb et aflopen van mijn abonnement. Ik krijg een brief thuis gestuurd, een standaard email en een email van de klantenservice met drie totaal verschillende inhouden.
- Laatste tijd is het wat minder geworden: mijn eigen pagina op hun site is niet meer toegankelijk en reageren op mijn vragen durt langer dan 2 weken.

Ik kan via een oude klacht wel inloggen ;) op de andere manier was het ook voor mij onmogelijk.

Misschien is dit ook nog wat om te doen, ik heb het al gedaan
Consumentenbond in actie tegen afronden belminuten - Consument - AD

Suriboy777 23-01-12 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 761698)
Ik kan via een oude klacht wel inloggen ;) op de andere manier was het ook voor mij onmogelijk.

Misschien is dit ook nog wat om te doen, ik heb het al gedaan
Consumentenbond in actie tegen afronden belminuten - Consument - AD

@vuurvreter: had jij ook hetzelfde probleem?

Ik heb op 12-1 opgezegd met nummerbehoud en mijn contract liep tot 25-02-12. WC bevestigd dat op 12-2-12 mijn contract is afgelopen en zie zojuist tot mijn verbazing dat de portering pas 17-04-12 mogelijk is.

Het lijkt erop dat WC een zeer smerige spelletje aan het spelen is. Onvoorstelbaar woest ben ik. Er stond nergens op hun site dat je 3 maanden opzegtermijn hebt, maar gewoon 1 maand.

Het extra wrange in deze is dat ik na 12-02 geen abonnement heb en tot en met 17-04 tegen prepaidtarieven gebruik mag maken van het netwerk. Je zou juist denken dat je tot 17-4 bij wijze van tegen de oude contractsvoorwaarden mocht bellen/smsen/internetten. Zoals het er nu naar uitziet word ik dus dubbelgenaaid. Ik hoop dat WC een foutje heeft gemaakt.

Heb intussen een mail verstuurd naar de Helpdesk en de Manager om dit recht te trekken.

Ik zal een update plaatsen als er duidelijkheid is gekomen in deze.

appleerik 24-01-12 17:26

Heb 8 januari een abonnement bij ze aangevraagd. Tot op heden niks binnen gehad, en heb al 2x gebeld. De eerste keer had ik een mail gestuurd, maar nooit reactie op gehad. Daarom had ik maar gebeld en tot mijn verbazing zei zo'n medewerker: ja ik heb je mailtje gister al gelezen. Maar helemaal geen reactie sturen is tegenwoordig normaal? Wat een waardeloos bedrijf is dit.

Wireless circle, ik zou maar snel wat veranderen aan de service en snelheid, want eerst wel vrolijk aansluitkosten afschrijven maar daarna de simkaart niet opsturen, is natuurlijk niet normaal. 2-3 werkdagen staat op jullie site? Maak er maar 2-3 weken van. Misschien wel 2-3 maanden.

Ik ga jullie absoluut afraden aan personen in mijn directe omgeving.

P.s. heb inmiddels ook al een klacht ingediend bij klacht.nl

vuurvreter 24-01-12 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 764322)
@vuurvreter: had jij ook hetzelfde probleem?

Ik heb op 12-1 opgezegd met nummerbehoud en mijn contract liep tot 25-02-12. WC bevestigd dat op 12-2-12 mijn contract is afgelopen en zie zojuist tot mijn verbazing dat de portering pas 17-04-12 mogelijk is.

Het lijkt erop dat WC een zeer smerige spelletje aan het spelen is. Onvoorstelbaar woest ben ik. Er stond nergens op hun site dat je 3 maanden opzegtermijn hebt, maar gewoon 1 maand.

Het extra wrange in deze is dat ik na 12-02 geen abonnement heb en tot en met 17-04 tegen prepaidtarieven gebruik mag maken van het netwerk. Je zou juist denken dat je tot 17-4 bij wijze van tegen de oude contractsvoorwaarden mocht bellen/smsen/internetten. Zoals het er nu naar uitziet word ik dus dubbelgenaaid. Ik hoop dat WC een foutje heeft gemaakt.

Heb intussen een mail verstuurd naar de Helpdesk en de Manager om dit recht te trekken.

Ik zal een update plaatsen als er duidelijkheid is gekomen in deze.

Ik wist van het 3 maanden opzeg termijn, dit is overigens gebruikelijk, tenzij anders aangegeven.

Was ik een jaar geleden nog positief over WC, is dat nu veranderd en zal hun zeker bij niemand meer aanraden.

Suriboy777 25-01-12 14:39

Dat WirelessCircle haar zaakjes niet in orde heeft wordt nu heel pijnlijk duidelijk.

WirelessCircle heeft nagelaten om aan Telfort door te geven dat ik geporteerd mag worden per 13-02. Het gevolg hiervan is dat Simyo bij Telfort het verzoek indient om geporteerd te worden. Telfort geeft doodleuk aan Simyo dat ik pas 17-4 geporteerd mag worden.

Na gebel met de Helpdesk van WirelessCircle en die van Simyo, blijkt de schuld 100% bij WirelessCircle te liggen. Daarnaast mag ik het met Simyo uitzoeken om het correct te laten verlopen. Over service gesproken anno 2012.

Wordt vervolgd!

Onyx 21-09-12 21:51

Ook ik loop over enkele maanden uit mijn abbo en zocht dus dit topic weer eens op, maar ik werd niet blij van wat ik las.. :(
Laatste berichtje is alweer van 25 januari dus zijn er nog updates?
Of iemand nog tips voor (betaalbare) alternatieven?

vuurvreter 21-09-12 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onyx (Bericht 822847)
Ook ik loop over enkele maanden uit mijn abbo en zocht dus dit topic weer eens op, maar ik werd niet blij van wat ik las.. :(
Laatste berichtje is alweer van 25 januari dus zijn er nog updates?
Of iemand nog tips voor (betaalbare) alternatieven?

Telfort sim only


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:07.