//

Wireless Circle

Wireless Circle discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een link naar de tevredenheid van de klanten van Wireless Circle en beslis dan zelf. wireless circle - - Klantenvertellen.nl...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-02-11, 23:18
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Even een link naar de tevredenheid van de klanten van Wireless Circle en beslis dan zelf.
wireless circle - - Klantenvertellen.nl
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-02-11, 11:40
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Even een link naar de tevredenheid van de klanten van Wireless Circle en beslis dan zelf.
wireless circle - - Klantenvertellen.nl
Wat ik zelf dan weer jammer vind is dat de klantbeoordeling alleen in cijfers is te bekijken.
Een (beperkte) vrije tekst heeft voor mij altijd meerwaarde voor de beeldvorming.
Ik snap wel dat dit betekend dat je een vorm van moderatie moet hanteren en dat kost uiteraard ook weer de nodige tijd.
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
  #23  
Oud 16-02-11, 23:42
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onyx Bekijk bericht
Wat ik zelf dan weer jammer vind is dat de klantbeoordeling alleen in cijfers is te bekijken.
Een (beperkte) vrije tekst heeft voor mij altijd meerwaarde voor de beeldvorming.
Ik snap wel dat dit betekend dat je een vorm van moderatie moet hanteren en dat kost uiteraard ook weer de nodige tijd.
Klopt, uit een stukje tekst kan je meer opmaken. Zoveel reacties zijn het ook weer niet dat er geen tekst bij kon.
  #24  
Oud 18-02-11, 17:25
wirelesscircle wirelesscircle is offline
• iOS 4.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Thumbs up wireless circle

Hallo Suriboy777,

Ik heb inmiddels je mail met contactpersoon ontvangen. Dankjewel! We gaan er zeker nog iets mee doen.
  #25  
Oud 19-02-11, 01:52
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Chris, wellicht is het je ook opgevallen. Er is een Telfort app uitgekomen om je beltegoed te bekijken. De makers zijn ook momenteel bezig met zakelijk te testen en mogelijk te maken.

Op zich lijkt me dit niet moeilijk te zijn voor jullie. Er is vast wel wat jullie kunnen verzinnen om het verbruik inzichtelijk te maken.

Wellicht een idee om deze makers ook in te schakelen om de app te ontwikkelen. Uiteraard via jullie eigen site mag natuurlijk ook, alhoewel een app ideaal zou zijn.
  #26  
Oud 20-02-11, 21:55
wirelesscircle wirelesscircle is offline
• iOS 4.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Hallo Suriboy, Vuurvreter had exact dezelfde vraag en helaas kan ik je hierop nog geen concreet antwoord geven. We zijn er druk mee bezig en bij iedere meeting laat ik het weer vallen maar helaas zijn we hierin compleet afhankelijk van Telfort. Maar het is in ieder geval goed nieuws dat ze nu ook bezig zijn met de zakelijke app. Dan is de conversie naar ons systeem hopelijk ook spoedig aan de beurt. Ik hou je op de hoogte!
  #27  
Oud 25-02-11, 16:22
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Vanaf vandaag op officieel op het Wireless Circle netwerk. Bereik + snelheid is goed.
Ik merk dat de klantenservice sneller reageert dan voorheen. Zeker een pluspunt.

Laatst gewijzigd door Suriboy777; 25-02-11 om 16:26.
  #28  
Oud 03-03-11, 01:06
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Chris, kun je aangeven waarom het een hele maand moet duren voordat je de rekening krijgt van twee maanden geleden? Kan dit proces niet versneld worden? Dit vind ik niet prettig.
  #29  
Oud 03-03-11, 07:39
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Chris, kun je aangeven waarom het een hele maand moet duren voordat je de rekening krijgt van twee maanden geleden? Kan dit proces niet versneld worden? Dit vind ik niet prettig.
Hier idem, net als die eenmalige extra bedragen die je later weer terug krijgt.
  #30  
Oud 31-03-11, 14:08
MastaCrash MastaCrash is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard Zelfde laken een pak

Bij Wireless Circle lijkt het niet beter als bij andere telecom aanbieders.

Heb onlangs een bestelling gedaan voor een iPhone 4 + abbo.
Van tevoren gebeld en eerste contact verliep erg soepel. Alles kon en alles was mogelijk. "Als u besteld heeft u volgende week u nieuwe iPhone in huis". Ook in de bevestigings e-mail is te lezen dat mijn bestelling binnen 2 a 3 werkdagen in huis moet zijn. Uiteraard te mooi om waar te zijn...

We zijn inmiddels 2 weken verder en nog altijd heb ik mijn iPhone niet in huis..
Afgelopen dinsdag weer eens gebeld, de wachttijd werd ook al langer, en toen werd er gezegd "Sorry meneer, we hebben een probleem gehad met de voorraad waardoor we ze nog nier hebben kunnen versturen. Inmiddels is de voorraad weer aangevuld en uw telefoon wordt vandaag nog verzonden dus u ontvangt uw telefoon morgen of overmorgen".
En je raad het al: nog steeds geen telefoon in huis.

Weer een telefoontje gepleegd nu een wachttijd van zelfs 20 minuten!!
En de mevrouw aan de telefoon wist mij te melden: "Nee, die is nog niet verstuurd. Deze wordt vandaag aan u verzonden"
Dus ik zou morgen mijn telefoon moeten ontvangen... Ze zou mij tevens een barcode sturen per e-mail, dus we wachten af.

Al met al vind ik deze eerste kennismaking met Wireless Circle niet echt prettig.

Het grootste probleem is eigenlijk dat ze de klant niet op de hoogte stellen van de status van de bestelling. Een simpel e-mailtje met "Sorry, maar helaas zijn wij door onze voorraad heen. U ontvangt van ons een bericht als onze voorraad weer is aangevuld en uw bestelling wordt verzonden. Onze excuses voor het ongemak." Dat komt toch heel anders over dan gewoon niets te laten weten en aan de telefoon te zeggen "het wordt vandaag verzonden" en dat dan blijkt dat dit gewoon niet gebeurt.

Ik wacht het af of ik morgen mijn telefoon in huis heb... ik heb er een hard hoofd in.
  #31  
Oud 31-03-11, 16:29
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MastaCrash Bekijk bericht

<<knip>>
Ik stel je voor een email te sturen naar het klantencontactcentrum (kcc) EN de manager kcc. Leg je probleem voor en geef aan dat ze niet aan hun afspraak hebben gehouden. En vraag tegelijkertijd om compensatie voor de gemaakte belkosten.

In het vervolg kan ik je ook adviseren gewoon te mailen. Er wordt normaliter wel snel gereageerd.
  #32  
Oud 31-03-11, 16:38
MastaCrash MastaCrash is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Ik stel je voor een email te sturen naar het klantencontactcentrum (kcc) EN de manager kcc. Leg je probleem voor en geef aan dat ze niet aan hun afspraak hebben gehouden. En vraag tegelijkertijd om compensatie voor de gemaakte belkosten.

In het vervolg kan ik je ook adviseren gewoon te mailen. Er wordt normaliter wel snel gereageerd.
Dat ga ik zeker even doen, bedankt voor de tip!

Gelijk even een update: na mijn telefoongesprek vandaag kreeg ik binnen een uur een e-mail met een Track & Trace nummer zodat ik mijn bestelling kan volgen als deze is verstuurd. En twee uur later kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling is verwerkt en geaccepteerd.. Het lijkt er dan toch op dat ik voor het weekend mijn nieuwe iPhone 4 in huis heb. Een boos telefoontje helpt bij sommige providers dus blijkbaar wel..
  #33  
Oud 31-03-11, 18:12
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MastaCrash Bekijk bericht
Dat ga ik zeker even doen, bedankt voor de tip!

Gelijk even een update: na mijn telefoongesprek vandaag kreeg ik binnen een uur een e-mail met een Track & Trace nummer zodat ik mijn bestelling kan volgen als deze is verstuurd. En twee uur later kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling is verwerkt en geaccepteerd.. Het lijkt er dan toch op dat ik voor het weekend mijn nieuwe iPhone 4 in huis heb. Een boos telefoontje helpt bij sommige providers dus blijkbaar wel..
Waarschijnlijk had het ook geholpen als je niet boos was geworden, het is tenslotte geen T-Mobile
  #34  
Oud 30-04-11, 22:57
DeDouwe DeDouwe is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 5
Standaard

Is dit een aanrader of niet? De prijs is perfect maar hoe zit het met de facturiring en andere administratieve zaken?
  #35  
Oud 30-04-11, 23:05
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeDouwe Bekijk bericht
Is dit een aanrader of niet? De prijs is perfect maar hoe zit het met de facturiring en andere administratieve zaken?
Ik heb tot nu toe geen klagen, en ben nog steeds dik tevreden.
  #36  
Oud 01-05-11, 16:07
kameel kameel is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

Heb sinds kort 2 Iphone's van wireless circle, gaat helemaal goed. Het nummerporteren van Vodafone liet even op zich wachten zonder dat ik daarover op de hoogte werd gesteld waardoor ik toch maar eens ging bellen, de portering van kpn was in een week geregeld.
Facturering is erg duidelijk.
In de periode voordat het abonnement in ging heb ik m'n oude simkaarten tot mini-sims geknipt en in de I-phone's gebruikt.
  #37  
Oud 01-05-11, 21:23
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeDouwe Bekijk bericht
Is dit een aanrader of niet? De prijs is perfect maar hoe zit het met de facturiring en andere administratieve zaken?
Vwb de facturering. Als je hieronder verstaat dat ze wellicht geen fouten maken met het afrekenen; kan ik je aangeven dat je meteen na het opmaken van de facturen je factuur kan analyseren. Ik let zeer scherp op mijn belkosten en tot nu toe klopte alles.

WC was zelf tot de conclusie gekomen dat ze een andere lay-out voor hun facturen moeten gebruiken. Ik gaf ze twee weken geleden aan dat ik het niet overzichtelijk vond. Zij hebben mij meteen aangegeven dat er vanaf nu een andere lay-out gebruikt zal worden. Ik mag, net als enkele anderen, de nieuwe lay-out ontvangen en van commentaar voorzien.

Gaat goed zo.

Om het gevoel van onterechte opgevoerde bedragen weg te krijgen, kan ik je twee programma's aanraden in Cydia: Callcounter en SMScounter. Hiermee kan je je gedrag volgen. Dit is handig, aangezien WC je geen belstatus kan geven. Ooit vernomen dat men hieraan werkt.

Op 17 mei a.s heeft WC een aantal gebruikers uitgenodigd om eens van gedachten te wisselen. Uiteraard heb ik me aangemeld en ga met de lijst uit dit draadje langs en ze hierop confronteren. Enkele afspraken zijn reeds geschonden, bv de nieuwe site!
  #38  
Oud 03-05-11, 17:09
Bincky Bincky is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Zevenaar
Berichten: 5
Standaard

Hier een kleine uiteenzetting van mijn ervaring met WC of te wel Waardeloze Club.

Donderdag 21 april een abonnement aangevraagd bij WC dit nav een aantal positieve reacties op de site van iphoneclub.

Vrijdag 22 april even gebeld en aangegeven dat mijn abonnement per direct mag worden opgezegd bij T-Mobile ivm slecht bereik.
WC gaf aan dat dinsdag 26 april de nummerportering aangevraagd zou worden bij T-Mobile en het toestel en de sim verzonden zouden worden los van elkaar.

Woensdag 27 april gebeld met WC om te vragen of er wat was verstuurd. Dit was niet gebeurd want er was systeemstoring geweest (kan gebeuren) maar wordt vandaag nog geregeld!

Vrijdag 29 april wederom gebeld want er was nog steeds niks binnen. WC gaf aan dat een collega had gevraagd of zij het wilde regelen want het was haar niet meer gelukt!
Nog steeds niks verstuurd dus. Ik heb echter ook geen tijd gehad vandaag maar ik doe het maandag (2 mei) echt voor u. Als ik aangeef dat ik de hoop verlies zegt de dame aan de telefoon dat het echt gebeurd, echt. Ik hoef maandag niet te bellen want het gebeurd echt.

Dinsdag 3 mei weer gebeld, en heer aan de telefoon weet niet hoe of wat. Ik mail u zo even de status als mijn colega terug is. Niks meer gehoord.

Weer gebeld op 3 mei en weer een andere collega gesproken en ook zij heeft nog niks verstuurd.
"Er is met u afgesproken dat het uiterlijk woensdag 4 mei verstuurd wordt meneer" Hoe ze hier bij komen is me een raadsel, hier is nooit met 1 woord over gesproken.
Wederom wordt er toegezegd dat hij vandaag nog de deur uit gaat.

In totaal binnen 2 weken 3x de toezegging van WC dat er wat wordt verstuurd. Wel wordt er al op 21 april € 159.- voor de iphone 4 afgeschreven door WC (en wordt er door T-Mobile op 29 april € 104.- voor de oude 3GS afgeschreven)
Iedereen is het er blijkbaar mee eens dat mijn abonnement wordt omgezet en dat dit ff afgerekend moet worden.
Tevens krijg ik op maandag 2 mei een SMS van Telfort????? dat mijn nummerportering is goedgekeurd en op dinsdag 3 mei een mail van WC dat ik welkom ben als lid van WC en dat ze mij binnen 5 dagen laten weten of het nummerbehoud is goedgekeurd???

Kortom mijn ervaringen met Waardeloze Club zijn tot nu toe W……. precies!
Alle dames en heren bij WC bieden hun excuus aan en doen elke dag toezeggingen maar komen ze geen van alle na. Vrijdag wordt mijn telefoonnummer omgezet zegt Telfort (is dit WC?) maar WC mailt me dat als het wordt goedgekeurd ze dit binnen 5 dagen laten weten.

Gelukkig heb ik een Sim Only van Vodafone die ik heb aangeschaft omdat ik steeds geen bereik had bij T-Mobile, ik kan WC dus in ieder geval bellen vrijdag als er weer wat mis gaat. Dan krijg ik in ten minste de toezegging dat het toestel vandaag nog wordt verstuurd!!
  #39  
Oud 03-05-11, 19:52
bennie010 bennie010 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 57
Standaard

wireless circle in gebreke stellen en contractontbinding eisen
  #40  
Oud 19-06-11, 23:49
Riccardo Riccardo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 110
Standaard

@Bincky.. Inmiddels eea opgelost?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 bij Wireless Circle? DeDouwe Koopinformatie Nederland 3 26-04-11 18:56
Wireless circle partyboyr Overige providers Nederland 1 07-10-10 20:59
Hardeschijf Wireless, winter200 iPhone accessoires en onderdelen 2 23-05-10 19:32
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden JuRGiE iPhone algemeen 0 18-01-10 10:45
Texas One Wireless blackhole Koopinformatie Nederland 1 26-11-08 09:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:18.