//

Wireless Circle

Wireless Circle discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Riccardo @Bincky.. Inmiddels eea opgelost? Het is idd erg stil sinds de reply van 3 mei. Zou wel prettig zijn de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 20-06-11, 10:15
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riccardo Bekijk bericht
@Bincky.. Inmiddels eea opgelost?
Het is idd erg stil sinds de reply van 3 mei.
Zou wel prettig zijn de afloop hiervan ook te horen voor een totaalplaatje..
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-06-11, 10:52
Bincky Bincky is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Zevenaar
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riccardo Bekijk bericht
@Bincky.. Inmiddels eea opgelost?

Riccardo,

Alles is geregeld. Na meerdere beloftes heb ik uiteindelijk op de dag van overgang van T Mobile naar Wirless Circle de sim en telefoon ontvangen. Verder probeer ik ze nu zo min mogelijk te bellen (bijvoorbeeld met vragen over belstatus etc, factuur of bereik) want de medewerkers vertellen verschillende verhalen. Verder is het wel een enorme verbetering tov T mobile. Jammer dat persoonlijke hotspot niet werkt.
  #43  
Oud 21-06-11, 07:15
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wirelesscircle Bekijk bericht
[COLOR=black]Laat ik me even voorstellen; ik ben Chris en ben manager marketing & communicatie bij wireless circle.

Wij kunnen dat inderdaad nog niet inzien. We zijn druk in overleg met onze provider hoe wij ook over deze dienst kunnen beschikken. De bedoeling is dan ieder lid op my.wirelesscircle.nl live bundelrestanten kan inzien. We hopen dat we deze service in 2011 kunnen aanbieden. Collega B is in dit geval dus iets te voorbarig geweest.



Groeten,


Chris
wireless circle
En hoe staat het nu?
We zitten inmiddels al ruim in 2011 en nog steeds is er niets bekend, en zoals ik gemerkt heb, worden op de vragen hierover niet gereageerd.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #44  
Oud 23-06-11, 09:27
wirelesscircle wirelesscircle is offline
• iOS 4.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
En hoe staat het nu?
We zitten inmiddels al ruim in 2011 en nog steeds is er niets bekend, en zoals ik gemerkt heb, worden op de vragen hierover niet gereageerd.
Hallo Vuurvreter,

Helaas heb ik voor de vraag van 21 juni geen enkele vraag hierover meer ontvangen. Ik kan je hier helaas nog steeds geen uitsluitsel over geven. De gesprekken hierover vinden nog steeds plaats maar ik heb nog geen enkele toezegging gekregen over een eventuele datum. Ik ben dan ook erg voorzichtig met een datum te noemen. Wij zitten er zelf ook om te springen maar zijn afhankelijk van onze provider. Zoals ik eerder heb gezegd hopen we nog steeds de service in 2011 aan te kunnen bieden maar kan ik dit niet garanderen.
  #45  
Oud 23-06-11, 09:40
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wirelesscircle Bekijk bericht
Hallo Vuurvreter,

Helaas heb ik voor de vraag van 21 juni geen enkele vraag hierover meer ontvangen. Ik kan je hier helaas nog steeds geen uitsluitsel over geven. De gesprekken hierover vinden nog steeds plaats maar ik heb nog geen enkele toezegging gekregen over een eventuele datum. Ik ben dan ook erg voorzichtig met een datum te noemen. Wij zitten er zelf ook om te springen maar zijn afhankelijk van onze provider. Zoals ik eerder heb gezegd hopen we nog steeds de service in 2011 aan te kunnen bieden maar kan ik dit niet garanderen.
Zie Ticket #624821 waar nog steeds geen antwoord op is gekregen, en volgens mij voor 21 juni is gesteld. Als Telfort een app kan aanbieden, moet het voor WC ook mogelijk zijn!!

NB
De vraag is door mij op 19 juni al (weer) gesteld.
  #46  
Oud 23-06-11, 17:09
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Het antwoord op mijn vraag is door Wireless Circle beantwoord in in dit topic.
Maar het bericht is verwijderd om een of andere onduidelijke reden.

Misschien dat de Mod die het bericht heeft verwijderd enige uitleg wil geven op het verwijderen?

Want door de mail notificatie heb ik het antwoord dus wel gelezen en staat er niets verkeerd in, op dat antwoord van WC zeg ik TOPPIE , ondanks dat het probleem niet bij jullie ligt, is je antwoord helder .

Ik leg graag even de bal bij de MOD neer
  #47  
Oud 23-06-11, 21:22
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Misschien dat de Mod die het bericht heeft verwijderd enige uitleg wil geven op het verwijderen?
Bedrijven mogen op het forum alleen met leden/klanten in discussie gaan na toestemming van de eigenaren van het forum.

Ik heb WC daarom gevraagd om contact op te nemen met iCulture en het bericht (tijdelijk?) verwijderd.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #48  
Oud 23-06-11, 21:55
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Bedrijven mogen op het forum alleen met leden/klanten in discussie gaan na toestemming van de eigenaren van het forum.

Ik heb WC daarom gevraagd om contact op te nemen met iCulture en het bericht (tijdelijk?) verwijderd.
Nu snap ik het, thanks.
  #49  
Oud 06-07-11, 16:13
Jeffmeister Jeffmeister is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Helmond
Berichten: 51
Standaard

Mijn abbo bij T-Mobile loopt over een klein maandje af (net op tijd voor de zomervakantie) en ik ben haastig op zoek naar een abonnement dat bij mij past. Zo kwam ik ook uit via hier bij Wireless Circle. Ze hebben nu een leuke aanbieding met 450bm/150sms/data unlimited voor 19,75. Ik betaal nu een dikke 30 euro voor minder.

Maar wat zijn de algehele ervaringen met WC? Is er ook mogelijkheid voor een buitenlandbundel met internet?
  #50  
Oud 06-07-11, 16:34
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffmeister Bekijk bericht
Mijn abbo bij T-Mobile loopt over een klein maandje af (net op tijd voor de zomervakantie) en ik ben haastig op zoek naar een abonnement dat bij mij past. Zo kwam ik ook uit via hier bij Wireless Circle. Ze hebben nu een leuke aanbieding met 450bm/150sms/data unlimited voor 19,75. Ik betaal nu een dikke 30 euro voor minder.

Maar wat zijn de algehele ervaringen met WC? Is er ook mogelijkheid voor een buitenlandbundel met internet?
Ik heb slechte ervaringen met de klantenservice...
Beloven van alles komen echter niets na....
Contract aansluiten is toppie en daarna begint...

Problemen met de voorwaarden en wacht nu al 4 weken op een bevestigingsmail dat ik er vanaf ben!

Amateuristisch zooitje
  #51  
Oud 06-07-11, 18:08
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffmeister Bekijk bericht
Maar wat zijn de algehele ervaringen met WC?
Mijn algehele ervaring is goed te noemen, daar ze leveren wat ze beloven heb ik ook geen behoefte om de klantenservice te bellen, want ik heb altijd goed bereik, en dat was bij T-Mobile wel anders.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffmeister Bekijk bericht
Is er ook mogelijkheid voor een buitenlandbundel met internet?
Hier heb ik geen ervaring mee, omdat ik bijna niet in het buitenland verblijf.
En voor die korte periodes (vakantie) dat ik daar wel ben, kan ik best even zonder internet.
  #52  
Oud 06-07-11, 19:15
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

KPN netwerk is wel het oude netwerk...
Dus tot 1 mb per seconde

Telfort gaat nu tot 3.84 Mbit
  #53  
Oud 18-07-11, 22:59
Jeffmeister Jeffmeister is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Helmond
Berichten: 51
Standaard

Toch maar een abbo afgesloten bij Wireless Circle. Niets te klagen tot nu toe al gaat hij de 19e augustus pas in. Kreeg alleen een normale simkaart ipv een micro maar na een telefoontje naar de klantenservice (heeel leuk telefoontje, dat wel) krijg ik morgen al de microsim binnen.

Vraag me alleen nog wel af wat de Fair Use Policy is; wat is je datacap? Heb nu data-unlimited.
  #54  
Oud 14-08-11, 17:15
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Als bestaande klant ga ik Wireless Circle toch wat minder positief bevinden.
Onlangs hebben ze de snelheid verhoogd, waar alleen nieuwe klanten mogen profiteren, terwijl bestaande klanten worden achter gesteld.

Wat ik zeker als zeer "Negatief" beoordeel, is dat je verplicht word het "Goldmembership" af te nemen. Dit klinkt als dat je een nieuwe auto koopt, maar de dealer verplicht je daarbij om 4 extra wielen af te nemen.

Mijn contract loopt in Januari af, en als de regeling van het "Goldmembership" nog steeds handhaven dan stap ik over naar een andere provider.
Ik heb en ken niemand in mijn kennissenkring die gebruik maakt van WC, dus voor mij zou het totaal overbodig zijn en betekent weggegooid geld.

In tegenstelling het netwerk van T-Mobile, ben ik wel te spreken over het netwerk van KPN waar gebruik van wordt gemaakt.
  #55  
Oud 14-08-11, 19:04
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Voor zover ik weet, ben je pas verplicht het Goldmembership aan te gaan als je gaat verlengen. Dit lijkt me nu totaal overbodig. Met name door de verhoogde abonnementstarieven doe je er goed aan, alles te laten voor wat het is en blijven profiteren van de oude tarieven en geen verplichte abonnement op het Goldmembership.

Sowieso heb ik mijn kritische kanttekeningen te plaatsen over WC. Mijn factuur over de maand mei, welke je pas eind juni ontvangt, heeft WC dubbele abonnements kosten in rekening gebracht.

Gelijk bij ontvangst (30-06) van de rekening heb ik een email gestuurd om dit te corrigeren. Pas op 12-08 heb ik een email gehad dat ze mijn email per abuis in de 'afgesloten' map hadden gezet en er een spoed aanvraag is gedaan om hierop terug te komen. Dit zou volgens hen dezelfde dag gebeuren. U raadt het al.

Intussen is de rekening van de maand juni op 08-08 binnen en de dubbele maandlasten zijn gecorrigeerd. Echter, ik heb geen algemene email ontvangen dat ze fout zaten. Daarnaast ook geen vergoeding voor gederfde rente-inkomsten.

Het gaat mijn in deze niet zo zeer om de gederfde inkomsten. WC neemt het recht om extra af te schrijven zonder zich daarvoor te verantwoorden. Wanneer de klant bv een betaling niet op tijd in orde heeft gemaakt, wordt gelijk met verhoogde incasso aangevallen.

Daarnaast is het mij opgevallen dat er elke maand iets fout gaat met de afrekening van de smsjes van mij. Ik heb het programma SMS-counter geinstalleerd om bij te houden hoeveel smsjes in heb verstuurd. De afgelopen drie maanden heb ik consequent 40 smsjes verstuurd en toch wordt er 42 of 44 of 41 smsjes afgerekend. Ik wis nimmer smsjes weg uit de smsbox en toch gaat het fout. Dit terwijl de Call-counter het programma voor de belminuten wel prima werkt. Consequent geen oververbruik bij 350 minuten gebeld te hebben. Hoe kan dit?

Voor de goede orde: uit het nieuws is gebleken dat Telfort in januari de prijzen zal verhogen. Wellicht zal dit ook consequenties hebben voor de *nieuwe* en de te verlengen abonnementen.

Nieuw:
Ik zag al dat WC de prijs voor internet heeft verhoogd.
Daarnaast er bestaat geen abonnement meer met 40 smsjes.
Potverdrie: je bent verplicht een GM aan te gaan. Dat was er niet voorheen.
Download snelheid verhoogd en upload verlaagd.

Kortom: ook WC is duurder geworden.

Zonder zelf onderzoek nog gedaan te hebben las ik ergens dat er goedkopere abonnementen waren.

Ik ga er van uit dat voor de oude abonnees niets veranderd, dit tenzij WC besluit de voorwaarden te veranderen en iedereen de optie krijgt tot ontbinding. Dat zou pas sneu zijn. Want nu heb ik 350min, 40 sms en internet voor €14 p/mnd. Dit wil ik wel voorlopig zo houden.

Iemand een beter alternatief?
  #56  
Oud 14-08-11, 21:15
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Voor zover ik weet, ben je pas verplicht het Goldmembership aan te gaan als je gaat verlengen. Dit lijkt me nu totaal overbodig.
Klopt in zoverre, dat mijn partner opzoek was naar iets anders, en zodoende kwam ik er achter

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Iemand een beter alternatief?
Daar ben ik nu ook wel heel benieuwd naar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Dit terwijl de Call-counter het programma voor de belminuten wel prima werkt.
Welke versie, ik zie er namelijk 2 staan; tw Call Counter en Call Counter 3?

Laatst gewijzigd door vuurvreter; 14-08-11 om 21:30.
  #57  
Oud 15-08-11, 10:18
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht

<<knip>>
Ik gebruik de CC 3 en SC 3. Handig om het verbruikt bij WC te volgen. Ik las een tijdje terug hier op iPc dat er een ander en beter alternatief hiervoor was.
Maar de hiervoor genoemde twee progs hebben mij enorm geholpen om niet buiten de bundel te geraken.

Uit een ander forum heb ik het volgende kunnen halen:

"Simyo komt dan voor 250 min/sms + 1 Gb internet op 11,94 per maand
en eenmalig 10 euro. Lijkt me geen slechte aanbieding..."
  #58  
Oud 02-01-12, 09:25
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Heeft iemand al ervaring met aflopen van het huidige abonnement en geen actie ondernemen? Ik krijg twee emails en een brief van WC met totaal verschillende inhouden.
  #59  
Oud 02-01-12, 21:35
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Heeft iemand al ervaring met aflopen van het huidige abonnement en geen actie ondernemen? Ik krijg twee emails en een brief van WC met totaal verschillende inhouden.
Ik heb een aantal mails gestuurd waarop ik geen reactie kreeg!
Daarna verschillende klachten verstuurd (stuk of 5) voordat ik pas de reactie kreeg die ik wilde hebben, nu 14 januari maar afwachten of het goed gaat met mijn nummer behoud en terug gave van de dubbele 1e maand.
  #60  
Oud 02-01-12, 23:50
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Ik heb een aantal mails gestuurd waarop ik geen reactie kreeg!
Daarna verschillende klachten verstuurd (stuk of 5) voordat ik pas de reactie kreeg die ik wilde hebben, nu 14 januari maar afwachten of het goed gaat met mijn nummer behoud en terug gave van de dubbele 1e maand.
Aaah vuurvreter: je bent dus overgestapt?

Mag ik vragen welke provider het is geworden? Ik zit zelf aan Simyo te denken. Handigste van Simyo is maandelijks kunnen opzeggen.

Ik verwacht binnen nu en zes maanden dat de markt weer gaat roeren en we weer geleidelijk hogere datalimieten gaan krijgen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 bij Wireless Circle? DeDouwe Koopinformatie Nederland 3 26-04-11 17:56
Wireless circle partyboyr Overige providers Nederland 1 07-10-10 19:59
Hardeschijf Wireless, winter200 iPhone accessoires en onderdelen 2 23-05-10 18:32
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden JuRGiE iPhone algemeen 0 18-01-10 09:45
Texas One Wireless blackhole Koopinformatie Nederland 1 26-11-08 08:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.