Origineele provider checken? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ik zou graag weten van waar mijn iPhone origineel afkomstig is (welke provider) zodat ik misschien zo in contact kan komen met de klantendienst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Origineele provider checken?
Beste
Ik zou graag weten van waar mijn iPhone origineel afkomstig is (welke provider) zodat ik misschien zo in contact kan komen met de klantendienst van de provider om hem zo te unlocken (natuurlijk eerst via ebay een sim kaart kopen enzo) Maar hoe kom ik erachter welke provider het origineel was? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je de doos nog hebt, staat er links (of rechts) onder op de achterkant van de doos van welke provider hij is.
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier.
En ik heb de doos niet. Hoe kan ik dat nu te weten komen? |
|
|||
|
|||
Een simlock providercheck doen bij een unlocker als delocker.nl of mobilephoneunlockers.
|
|
|||
|
|||
geen mannier om hier gratis achter te komen?
|
|
||||
|
||||
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 19-05-11 om 17:45. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Void voor checken UserLocation | Jelle Ages | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-06-10 11:12 |
iPhone 3GS: Firmware checken op packaging | qinetiq | Unlock | 5 | 29-03-10 09:18 |
Automatisch email checken? | Ba5 | iPhone algemeen | 2 | 04-02-10 22:49 |
Svp advies simlock checken | Sly | Archief | 4 | 11-11-09 19:44 |
Hoe firmware-versie checken | CLB | Archief | 1 | 12-04-08 15:22 |
|
|