Aflopend T-Mobile contract: wat nu? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Over een poosje loopt mijn T-Mobile contract af, die ik dan na 2 lange (en dure) jaren kan vervangen door een goedkopere. Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aflopend T-Mobile contract: wat nu?
Hoi iedereen,
Over een poosje loopt mijn T-Mobile contract af, die ik dan na 2 lange (en dure) jaren kan vervangen door een goedkopere. Mijn vraag is: wat zijn goede, en goedkope abonnementen, waar natuurlijk internet telefonie bij inbegrepen zit! Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en waarom heb je hem dan afgesloten, als je hem zo duur vond.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Genoeg info hier op het forum omtrent de Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie . Daarnaast vind ik Wireless Circle goedkoop. Ik heb zelf daar een abo. Beide hierboven genoemde abootjes hebben voor- en nadelen!
|
|
|||
|
|||
Kijk: Op het moment van afsluiten in september 2009 was er T-Mobile de enige aanbieder en was een abonnement van 45,- euro p/m net genoeg om mijn bel/sms gedrag te dekken. Dus veel keus had ik niet. Ik wou graag een iPhone en heb daar ook nooit spijt van gehad, maar nu kan ik dus binnenkort na 2 jaar T-Mobile gedag zeggen en lekker el cheapo met de kosten gaan zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
How to: Contract ontbinden T-Mobile | ThysTePoele | Odido (T-Mobile) | 3 | 22-04-11 19:39 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
Contract overname T-mobile | Dave123 | Odido (T-Mobile) | 2 | 15-08-09 20:47 |
T-Mobile na contract periode | benBEN | Odido (T-Mobile) | 1 | 21-07-08 02:47 |
Wat zonder contract ? | LucVG | Archief | 3 | 03-04-08 10:23 |
|
|