iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Abbo bijna afgelopen.Wat nu?? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/86835-abbo-bijna-afgelopen.html)

friki 15-03-11 18:13

Abbo bijna afgelopen.Wat nu??
 
Eind juni loopt mijn abbo bij vodafone af!
Als ik de geruchtenstroom lees, is dan net de iphone 5 aangekondigd.
Maar die komt dan ong in september.
Wat kan ik het beste doen om even te wachten met verlengen en de iphone 5 nemen bij een abbo van vodafone.


Het is natuurlijk zonde dat ik dan nog een iphone 4 neem.

Hoe doen jullie dit.
thnx!

wouter1981 15-03-11 20:23

Begin juni weten we waarschijnlijk meer. Dan weet je ook wanneer de iPhone 5 in Nederland uitkomt.

Onyx 15-03-11 21:02

Antwoord is alleen bij jezelf te vinden.
Als je het waard vind om tot eind van het jaar te wachten op de opvolger, en daar dan uiteraard de hoofdprijs voor te betalen, moet je dat zeker doen.
Wil je iets goedkoper uit zijn of niet zolang willen/kunnen wachten dan zou ik rustig een leuke aanbieding zoeken icm je iPhone 4 ;)

friki 15-03-11 23:15

thnx voor de reacties.

er is dus niet een mogelijkheid om je abbo te verlengen tot eind van het jaar.
thnx

remundo7000 15-03-11 23:28

Als de contractduur is afgelopen houdt je abonnement niet op! Je kan het dan wel elke maand opzeggen. Je kan gewoon het huidige abonnement aanhouden tot meer duidelijk is over nieuwe iphones en dergelijke.

friki 16-03-11 13:01

aha dat is super!!
Laat apple maar komen met de iphone 5!!

remundo7000 16-03-11 13:06

Ik bedenk me dat er wel een kanttekening bij is: als je twee jaar geleden een supersim-abonnement hebt genomen, staat dat je twee jaar lang een korting krijgt, en daarna de "normale" abonnementsprijs betaalt. En die is veel hoger!

Lees de voorwaarden in je contract door, daar hoort het in te staan.

friki 16-03-11 13:28

supersim zegt mij niets maar ik zal het nakijken.
dank je wel!

benBEN 16-03-11 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door friki (Bericht 652022)
thnx voor de reacties.

er is dus niet een mogelijkheid om je abbo te verlengen tot eind van het jaar.
thnx

Als je contract vrij bent, zou ik een goedkoop alternatief kiezen bij VF dan kun je altijd nog overstappen zodra meer bekend is over de nwe iPhone.

De vraag die je je zelf zou moeten stellen ?
Wil je bij VF blijven?
Door deze vraag voor jezelf te beantwoorden, zal de keuze makkelijker maken en de mogelijkheden toe moeten nemen voor je

Succes

friki 16-03-11 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door benBEN (Bericht 652183)
Als je contract vrij bent, zou ik een goedkoop alternatief kiezen bij VF dan kun je altijd nog overstappen zodra meer bekend is over de nwe iPhone.

De vraag die je je zelf zou moeten stellen ?
Wil je bij VF blijven?
Door deze vraag voor jezelf te beantwoorden, zal de keuze makkelijker maken en de mogelijkheden toe moeten nemen voor je

Succes

Maar dan zit je weer vast aan een jaar abbo. Die zijn niet per maand opzeg baar.
VF wil ik i.p wel blijven. Zodra de iphone 5 uit is wil ik dan een abbo met de nieuwe iphone.

steelfighter 16-03-11 19:35

je kan ook wachten op de iPhone 6, die komt waarschijnlijk volgend jaar uit..... of bedoel je een witte versie van de iPhone 4 die "nieuw" in juni uitkomt....

Met andere woorden allemaal speculaties, gewoon je abo in een goedkoop prepaidje omzetten en wachten (en dat kan heeeeeeeel lang duren wat betreft iphones, ze komen vaak in juni uit maar je hebt ze pas in december in je hand)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:39.