//

3g verbinding ben probleem

3g verbinding ben probleem discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net een internetbundel bij ben genomen, en ik heb alles geïnstalleerd(via de truc met een vodafone simkaartje de instellingen doen), en ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-04-11, 22:39
Colburners Colburners is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 58
Standaard 3g verbinding ben probleem

Hallo,
ik heb net een internetbundel bij ben genomen, en ik heb alles geïnstalleerd(via de truc met een vodafone simkaartje de instellingen doen), en ik zie ook het 3g tekentje linksboven, maar als ik safari opstart geeft hij de melding: pagina openen niet mogelijk, safari kan de pagina niet openen omdat er geen internetverbinding actief is. Doe ik het bij mn vaders iphone 3gs dan werkt mijn simkaart wel gewoon, maar bij mijn iphone 3g werkt dit dus niet... Weet iemand hier een oplossing voor??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3g, 3g verbinding probleem Colburners Vodafone 0 05-04-11 07:58
BEN 3G probleem iPhone 4 (4.2.1) scrobz Overige providers Nederland 6 30-01-11 23:29
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS vinnieblanco Overige providers Nederland 5 18-08-08 22:54
Help !! Ben verbinding met iTines kwijt jurrien Archief 1 13-04-08 10:05
probleem Wi-Fi verbinding alosketch Unlock [archief] 10 02-04-08 23:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.