//

Abonnement + Iphone 4

Abonnement + Iphone 4 discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf begin augustus verloopt mijn huidige abonnement (sim only, Telfort). Ik wil heel graag een Iphone 4 met een goed abonnement. M.n. omdat ik niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-11, 15:10
mixa230201 mixa230201 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard Abonnement + Iphone 4

Vanaf begin augustus verloopt mijn huidige abonnement (sim only, Telfort). Ik wil heel graag een Iphone 4 met een goed abonnement. M.n. omdat ik niet over een huistelefoon beschik.
Ik begreep om me heen dat er nogal wat verschillen bestaan vwb de internetsnelheden en het maximum wat je mag gebruiken.

Hebben jullie tips voor mij? Ik wil graag een zo goedkoop mogelijk abonnement van 2 jaar. Tussen de 200-300 belminuten. Ik sms ongeveer 75 keer per maand. Verder wil ik ook goed kunnen internetten.

Welke provider kan ik het beste nemen als ik een redelijke snelheid voor internet wil hebben?

Groeten, mixa230201
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-11, 15:32
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Er bestaan goede vergelijkingssites voor je vraag. Wellicht beter om dat eens te doen.

Wat betreft datalimieten, elke provider heeft een datalimiet. Bij Vodafone en KPN betaal je per MB nadat de limiet is bereikt. Bij T-Mobile gaat de snelheid naar 8kByte/seconde nadat de limiet is bereikt.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 04-05-11 om 15:49.
  #3  
Oud 04-05-11, 17:06
mixa230201 mixa230201 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Er bestaan goede vergelijkingssites voor je vraag. Wellicht beter om dat eens te doen.

Wat betreft datalimieten, elke provider heeft een datalimiet. Bij Vodafone en KPN betaal je per MB nadat de limiet is bereikt. Bij T-Mobile gaat de snelheid naar 8kByte/seconde nadat de limiet is bereikt.
Hoi Wouter1981,

Bedankt voor je tip!
Kun je lang toe met een MB voor internet?
Gebruik momenteel alleen maar internet op de laptop. Geen idee wat ik verbruik omdat er geen limiet op zit. Vandaar mijn vraag.
Ik ga snel even op je site kijken!

Groeten, mixa230201
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 abonnement of prepaid newaqua Koopinformatie Nederland 6 21-06-10 23:43
Iphone abonnement of niet? riksking Odido (T-Mobile) 3 26-02-10 23:11
iPhone zonder 3g-abonnement Joeryyyyy Koopinformatie Nederland 3 25-06-09 17:41
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49
Abonnement voor iPhone Edgar Overige providers Nederland 3 27-12-07 18:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:02.