//

Databundel bijhouden

Databundel bijhouden discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb een vraagje. twee maanden geleden ben ik flink over mijn databundel heen gegaan . Dus om dat te voorkomen wil ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-05-11, 17:59
JailbreakerPro's schermafbeelding
JailbreakerPro JailbreakerPro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 301
Standaard Databundel bijhouden

Hallo allemaal

Ik heb een vraagje. twee maanden geleden ben ik flink over mijn databundel heen gegaan. Dus om dat te voorkomen wil ik het graag bijhouden op de site van kpn staat niks om het bijt houden en in de appstore zijn de apps die het doen aleen voor normale abbonementen en ik heb een zakelijk abbonement. En bij de instelingen app vergeet ik hem altijd te resetten als mijn nieuwe maand weer in gaat.Hoe hou ik dit dan bij is hier een jailbreak tweak voor

Alvast bedankt
__________________
All Your Need In Your Life Is An iDevice
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-11, 18:23
Alireza Alireza is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 45
Standaard

Ik zou geen jailbreak tweak of een app gebruiken joh, kost alleen maar batterij. Maar ja dat is mijn mening.
Zet in je agenda een maandelijkse herinnering dat je je verbruik moet resetten aan het begin van de maand, dit heb ik zelf gedaan.
Wat ik zelf ook heb, is een SBSettings toggle genaamd Data Usage. Als je op die toggle klikt, zie je meteen wat je verbruikt hebt, vind ik wel zo handig.

Ps er zitten fouten in je "onderschriftje": 'Al' --> 'All' zijn en 'Live' moet 'Life' zijn.
  #3  
Oud 10-05-11, 19:30
JailbreakerPro's schermafbeelding
JailbreakerPro JailbreakerPro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alireza Bekijk bericht
Ik zou geen jailbreak tweak of een app gebruiken joh, kost alleen maar batterij. Maar ja dat is mijn mening.
Zet in je agenda een maandelijkse herinnering dat je je verbruik moet resetten aan het begin van de maand, dit heb ik zelf gedaan.
Wat ik zelf ook heb, is een SBSettings toggle genaamd Data Usage. Als je op die toggle klikt, zie je meteen wat je verbruikt hebt, vind ik wel zo handig.

Ps er zitten fouten in je "onderschriftje": 'Al' --> 'All' zijn en 'Live' moet 'Life' zijn.
Bedankt Ik ga direct die toggle downloaden en ik ga voor de zekerheid ook maar dat in mijn agenda zeten

Ps Dankje voor mijn handtekening ik had er eigenlijk helemaal niet op gelet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Op databundel besparen JailbreakerPro Overige providers Nederland 0 16-05-11 20:29
Databundel App? Trust^ iPhone Apps 3 30-11-10 22:35
Iphone 3GS - T-mobile Databundel janniek Odido (T-Mobile) 1 12-03-10 23:15
Srry...alleen met databundel Undertaxxx Chat en geruchten 3 17-12-08 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:23.