//

Dataverbruik binnen drie uur 150 MB verhoogd, zonder 3G te gebruiken

Dataverbruik binnen drie uur 150 MB verhoogd, zonder 3G te gebruiken discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik houd mijn dataverbruik bij met de app 3G datacontrol. Deze stond na vier dagen al op zo'n 200 MB data. Ik gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-11, 22:02
90benjamin90 90benjamin90 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 15
Standaard Dataverbruik binnen drie uur 150 MB verhoogd, zonder 3G te gebruiken

Hallo mensen,

Ik houd mijn dataverbruik bij met de app 3G datacontrol. Deze stond na vier dagen al op zo'n 200 MB data. Ik gebruik 3G alleen om mijn mail te checken en wat rond te neuzen op internet. Dit maar voor een paar uurtjes per dag voor de rest heb ik verbinding met Wi-Fi.

Ik had om vier uur nog een data verbruik van zo'n 200 MB. Nadat ik mijn Iphone heb gesynchroniseerd geeft DAta Control aan dat ik 356 MB aan Data heb verbruikt. Dit is alleen van 3G. Voor Wi-Fi geeft Data Control aan dat ik in 13 dagen 740 mb heb verbruikt. Wat ook een enorme hoeveelheid is.

Nu is mijn vraag, is deze app wel erg betrouwbaar? En hoe kan ik op een andere manier erachter komen wat mijn data verbruik is?

Alvast bedankt!

EDIT: Ik heb even in mijn iphone gekeken waar gegevens mobiele netwerk staat, en daar staat het volgende.

Verstuurd: 103 MB
Ontvangen: 635 MB.

Totaal andere cijfers dan DataControl geeft. Ik neem aan dat wat in mijn Iphone staat waar is, hier kun je alleen niet zin hoeveel data er door 3g is opgenomen en door Wi-Fi. Aangezien ik apps download wanneer ik op Wi-Fi ben kan 3G nooit zo hoog zijn.

Laatst gewijzigd door 90benjamin90; 13-05-11 om 22:30.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-11, 15:20
90benjamin90 90benjamin90 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 15
Standaard

Ik kreeg gister een sms dat ik op 50% van mijn dataverbruik zit. Is er een app die enorm veel data verbruikt? Zoals hierboven vermeld staat gebruik ik 3G alleen wat in de trein en dan heb ik 2 op de 3 keren geen 3G bereik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! SaraVictoria iPhone algemeen 11 25-03-11 14:43
4.2.1 JB binnen 24 uur? XIII Archief 1 23-11-10 16:19
Accui-phone 4 binnen 8 uur leeg saabturbo4 iPhone algemeen 4 24-08-10 00:16
Batterij op binnen 3 uur met 3GS i.c.m. iOS4.01 tychop iPhone algemeen 2 22-07-10 19:21
Accu binnen 4 uur leeg iDavid iPhone algemeen 10 17-03-10 23:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.