//

Hollands nieuwe in iPhone 4 GEEN BEREIK IN BUITENLAND

Hollands nieuwe in iPhone 4 GEEN BEREIK IN BUITENLAND discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4 en een sim only abbo van Hollands Nieuwe, echter werkt deze nooit in het buitenland (wintersport in Oostenrijk, andere vakanties ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-07-11, 12:39
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard Hollands nieuwe in iPhone 4 GEEN BEREIK IN BUITENLAND

Ik heb een iPhone 4 en een sim only abbo van Hollands Nieuwe, echter werkt deze nooit in het buitenland (wintersport in Oostenrijk, andere vakanties en nu in zuid-Spanje). Hierdoor kan mijn bedrijf belangrijke orders mislopen, doordat mijn telefoonnummer niet werkt. Ik heb alles geprobeerd met de iPhone, ook een restore, maar niets mocht baten...

Kortom, ik heb zo snel mogelijk een oplossing nodig, want dit telefoonnummer is erg belangrijk!

Duizend maal dank aan degene die de oplossing biedt, tevens €10,- (na 31 juli, wanneer ik terug in Nederland ben).

PS: gezien internet beperkt is, gelieve mailen naar job@e.s.s.i.m.nl
(puntjes weglaten)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-11, 12:46
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Buitenland laten activeren door je provider lijkt mij.
  #3  
Oud 20-07-11, 22:53
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Gauw een simlock vrij toestelletje kopen bij een lokaal winkeltje.
  #4  
Oud 20-07-11, 23:23
bjklifatih bjklifatih is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Het kan zijn (zoals in Turkije) dat ze de IMEI blokeren zodra je met een telefoon op hun masten zit.
Ik zou dit eerst navragen, voor 10 euro ongeveer kun je je IMEI open laten zetten en kun je altijd in Spanje bellen .
  #5  
Oud 20-07-11, 23:39
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iJob Bekijk bericht
Ik heb een iPhone 4 en een sim only abbo van Hollands Nieuwe, echter werkt deze nooit in het buitenland (wintersport in Oostenrijk, andere vakanties en nu in zuid-Spanje). Hierdoor kan mijn bedrijf belangrijke orders mislopen, doordat mijn telefoonnummer niet werkt. Ik heb alles geprobeerd met de iPhone, ook een restore, maar niets mocht baten...

Kortom, ik heb zo snel mogelijk een oplossing nodig, want dit telefoonnummer is erg belangrijk!

Duizend maal dank aan degene die de oplossing biedt, tevens €10,- (na 31 juli, wanneer ik terug in Nederland ben).

PS: gezien internet beperkt is, gelieve mailen naar job@e.s.s.i.m.nl
(puntjes weglaten)
Wellicht een rare vraag, maar wat zei Hollandse Nieuwe na jouw terugkomst van de wintersport?
  #6  
Oud 21-07-11, 11:17
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk bericht
Wellicht een rare vraag, maar wat zei Hollandse Nieuwe na jouw terugkomst van de wintersport?
Niets zinnigs... *****bedrijf, die terugbelmethode al klantenservice werkt al helemaal voor geen meter. Ik ga jullie tips proberen, behalve een nieuw telefoontje kopen. Wanneer er iets heeft gewerkt/werkt laat ik het weten en neem ik even contact op.

Thanks!

Edit: mijn iPhone 4 heb ik in juli 2010 in San Francisco gekocht, zou het daaraan kunnen liggen (mijn 1st gen iPhone kwam ook uit de USA, nooit problemen mee gehad mbt bereik in het buitenland.)
  #7  
Oud 21-07-11, 12:00
jojo3436 jojo3436 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

Aan de telefoon zal het niet liggen. Met veel prepaid abonnementen kan je ook niet standaard bellen in het buitenland. Dit is iets wat je provider moet toestaan/aanzetten.
  #8  
Oud 21-07-11, 12:27
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iJob Bekijk bericht
Niets zinnigs... *****bedrijf, die terugbelmethode al klantenservice werkt al helemaal voor geen meter. Ik ga jullie tips proberen, behalve een nieuw telefoontje kopen. Wanneer er iets heeft gewerkt/werkt laat ik het weten en neem ik even contact op.

Thanks!

Edit: mijn iPhone 4 heb ik in juli 2010 in San Francisco gekocht, zou het daaraan kunnen liggen (mijn 1st gen iPhone kwam ook uit de USA, nooit problemen mee gehad mbt bereik in het buitenland.)

Ik snap dat het vervelend is voor je, maar ik krijg toch sterk de indruk dat je zelf verdomd weinig na je wintersport eraan gedaan hebt, sorry! Als dit nummer zo zo zo belangrijk is had je het toen toch wel gelijk laten oplossen.
  #9  
Oud 31-07-11, 17:46
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Het ligt aan de provider. Als je niet van ze af kan of wil, koop dan een prepaid sim van een "echte" provider (die roaming toestaat). Schakel je nummer door naar je prepaid nummer. Stop de prepaid sim in je telefoon en ga naar het buitenland.

Let wel op: data roaming is peperduur, roaming met spraak buiten de EU ook. En als je weer in NL bent, haal de prepaid sim er uit, gewone sim er in en doorschakelen uitzetten.

Maar als, zoals je zegt, je werk afhankelijk is van je mobiele nummer, zou ik van Hollands nieuwe afstappen.
  #10  
Oud 30-10-11, 20:47
NielsZwolle NielsZwolle is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 38
Standaard

Opnieuw opstarten en het probleem is over. Werkte bij mij ook.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hollands nieuwe ? Ervaringen ? LanWolf Overige providers Nederland 21 09-02-12 00:06
Nieuwe 3Gs geen bereik/vindt sim niet ViktorR iPhone algemeen 0 15-12-09 17:04
iPhone 3G: geen bereik buitenland ler0yy Unlock 1 26-11-08 20:00
bereik buitenland(kreta) Jessepes Archief 2 11-08-08 19:48
Provider Vodafone maar geen bereik in het buitenland ndl Internet in buitenland (roaming) 9 02-05-08 19:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.