//

Meest betrouwbare/beste GSM netwerk?

Meest betrouwbare/beste GSM netwerk? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Ik ben toe aan een nwe telefoon maar ik zit naar die aanbiedingen te kijken Maar welk netwerk vinden jullie het beste? Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-11, 17:50
Ceaty Ceaty is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 22
Standaard Meest betrouwbare/beste GSM netwerk?

Hallo iedereen!

Ik ben toe aan een nwe telefoon maar ik zit naar die aanbiedingen te kijken

Maar welk netwerk vinden jullie het beste? Ik heb gehoord dat het bereik van t-mobile in te trein enzo vaak slecht is, maar t-mobile rekent wel weer per seconde af! En vodafone blokkeert skype, word je ook niet blij van.

Al met al: wat vinden jullie het beste GSM netwerk van Nederland?
KPN / Vodafone / T-Mobile

Laatst gewijzigd door Ceaty; 01-08-11 om 05:23.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-11, 00:06
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

je vraagt nu eigelijk 2 dingen.
het beste netwerk.
de voordeligste keuze.
die 2 matchen niet echt lekker.
  #3  
Oud 01-08-11, 05:23
Ceaty Ceaty is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 22
Standaard

Nee, ik bedoelde juist dat de tarieven niet zoveel uitmaken, maar om onduidelijkheid te voorkomen heb ik dat maar weggehaald.
maar wat vind jij?
  #4  
Oud 01-08-11, 10:48
bloedzuiger12 bloedzuiger12 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 138
Standaard

Ik zou gaan voor Vodafone en waarom dan?
Omdat deze het beste en meeste bereik heeft met de 3g ( T-Mobile niet (eigen ervaring).
De prijs is beter als die van KPN en de voorwaarden tegenwoordig ook beter (afrekenen per sec.)

Hoop dat dat je keuze wat makkelijker maakt
  #5  
Oud 01-08-11, 11:47
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

als ik alleen kijk naar dekking, dan zou ik voor kpn gaan, altijd en overal dekking, dat zie ik aan mn schoonvader, die heeft kpn, zelf heb ik vodafone, en die hebben zo goed als overal dekking, ik woon aan de kust, en op het strand heeft voda niet echt goede dekking, en kpn wel.
Maar verder ben ik tevreden met vodafone, ook vind ik het wel betaalbaar.
  #6  
Oud 20-10-11, 12:41
Guest-20200318123645
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Naar verluidt heeft KPN een betere dekking dan Vodafone, alleen liggen de snelheden bij KPN lager. Over T-Mobile ben ik niet te spreken, al is het wel de goedkoopste van de drie.

Kijk eens op http://www.umtsmasten.nl/; daar staan alle masten van alle providers. Je kan zo uitvogelen welke provider de beste dekking heeft op plekken die je vaak bezoekt.
  #7  
Oud 20-10-11, 13:12
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ceaty Bekijk bericht
Hallo iedereen!

Ik ben toe aan een nwe telefoon maar ik zit naar die aanbiedingen te kijken

Maar welk netwerk vinden jullie het beste? Ik heb gehoord dat het bereik van t-mobile in te trein enzo vaak slecht is, maar t-mobile rekent wel weer per seconde af! En vodafone blokkeert skype, word je ook niet blij van.

Al met al: wat vinden jullie het beste GSM netwerk van Nederland?
KPN / Vodafone / T-Mobile
Had T-mobile en was daar redelijk tevreden over ( behalve het slechte bereik rondom amersfoort waar ik toen werkte ). Heb nu vodafone bel + sms + web smart en nu merk ik toch wel dat het netwerk veel beter en veel sneller is dan dat van t-mobile. Zelfs als ik op mijn iPad 2 via thetering op internet zit haal ik nog snelheden van boven de 6mb p/s (ligt wel aan waar ik ben natuurlijk ).

En bij dit abonnement is thetering gratis en geoorloofd net als whatsapp/skype etc. ( bij abonnementen zonder smart
niet gratis trouwens )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3Gs 16 GB maakt geen verbinding met het GSM netwerk paulvervliet iPhone algemeen 0 08-06-11 15:36
KPN Hi, geen gsm netwerk als 3G aan staat! AeronNL KPN 1 17-07-10 14:57
overschakelen Wi-Fi naar gsm / 3g netwerk gezelligkletsen Odido (T-Mobile) 3 08-08-09 11:11
Geen GSM netwerk na upgr. van 1.1.4 n 2.0 en terug dwngrd n 1.1.4 Renco iPhone algemeen 0 14-08-08 17:50
Meest betrouwbare unlock: Anysim of unlock.app? MP3-junky Archief 14 09-10-07 14:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.