//

Hi eindeloos

Hi eindeloos discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als eerste post gelijk maar een probleem wat al veelvuldig besproken is op dit forum maar waar ik nog geen werkende oplossing voor heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-03-08, 10:35
Aeschere Aeschere is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard Hi eindeloos

Hallo,

Als eerste post gelijk maar een probleem wat al veelvuldig besproken is op dit forum maar waar ik nog geen werkende oplossing voor heb gevonden.

Zodra ik verbinding probeer te maken met internet krijg ik de melding "Could not activate EDGEDP authentication failed". Nu heb ik al verschillende dingen geprobeerd zoals:

- GPRS activeren (stond al aan)
- APN (internet) ingevuld, ook geprobeerd met bijbehorende login en wachtwoord (kpn, gprs)
- iPhone Restore
- Sim eruit, reboot, sim erin truucje
- HI klantenservice gebeld. (Lijkt erop dat de iphone niet automatisch overschakelt naar GPRS, hier hebben wij geen oplossing voor. Ga maar naar een verkooppunt)

Maar helaas, het heeft niet mogen helpen. Ik blijf nog steeds dezelfde melding ontvangen.
Via Wi-Fi werkt internet wel, maar ja, zo'n verbinding heb ik niet overal.
Ik heb een Hi 20 abonnement met een Hi Eindeloos online bundel en een ge-jailbreakte 1.14 iphone.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Bvd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-03-08, 14:55
Kriek Kriek is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 43
Standaard

Welke GPRS instellingen gebruik. Ik moet ze namelijk blanco laten in tegen stelling tot hier in de wiki staat. Gebruik namelijk ook HI eindeloos. Wel moet ik zeggen dat ik zinds een half jaar een nieuw simkaart heb omdat me oude gewoon overleden was. Dus mischien kan het daar ook aan liggen.
__________________
iPhone 8gb RIP, iPhone 3G 16gb, iPad 16gb
  #3  
Oud 21-03-08, 09:09
Aeschere Aeschere is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Helaas. De eerste keer dat je de sim erin stopt en nadat je telefoon restored zijn de edge instellingen leeg. Maar ook met deze instellingen wil internet niet werken.
Ik heb HI nogmaals gebeld en na veel heen en weer gevraag bij de TD gaan ze nu de status van mijn telefoonnummer op hun netwerk bekijken. Dit kan 1-5 werkdagen duren. Ik ben benieuwd of dat wel wat uithaalt. Anders wordt het misschien toch eens tijd om over te gaan op een andere provider.
  #4  
Oud 21-03-08, 17:06
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Ik heb ook Hi Eindeloos en ook ik heb helemaal niks ingesteld in de telefoon... Gewoon abonnement afgesloten en daarna kon ik meteen online...
__________________
Proud Member Of VCorps...
Proudly Rollin' On A Firebike...
  #5  
Oud 21-03-08, 23:32
28juni's schermafbeelding
28juni 28juni is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 39
Standaard

heb je wel 1200 gebeld en gprs geactiveerd dat moet namelijk bij kpn optie 2 in het menu. Komt namelijk niet terug in je verhaal.
  #6  
Oud 22-03-08, 11:02
Aeschere Aeschere is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aeschere Bekijk bericht
Hallo,
- GPRS activeren (stond al aan)
Staat als eerste in het lijstje...
  #7  
Oud 23-03-08, 18:58
sleeb000 sleeb000 is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 11
Standaard HI

Ik heb ook een Hi abb. met hi eindeloos werkt eerst ook niet maar na contact te hebben gehad met de helpdsek bleek de optie data niet goed te zijn door gevoerd, daarna geen enkel probleem meer.
  #8  
Oud 23-03-08, 19:04
jemave's schermafbeelding
jemave jemave is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: De Bilt
Berichten: 86
Standaard

ik heb dit probleem ook gehad en ook bij mij was de oplossing gewoon HI bellen en ook bij de TD zitten zeuren .. daar lag bij mij idd de fout en na 3 -4 dagen was het verholpen... nog steeds belachelijk dat het niet in 1 keer kan
  #9  
Oud 26-03-08, 15:01
ayfoon ayfoon is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 62
Standaard

Ik heb sinds kort de iPhone en nu heb ik een Hi Eindeloos Online abonnement en op m'n oude toestel werkt dit gewoon prima. Per sms alle instellingen ontvangen en opgeslagen. Via Hi werkt dit niet. Wat moet ik nu doen om alsnog te kunnen internetten?
Abo is wel actief want in oude toestel doet ie het gewoon.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HI Eindeloos online jdh009 Overige providers Nederland 2 27-08-10 22:56
Hi Eindeloos Online BramW Overige providers Nederland 2 30-03-10 15:43
Snelheid Hi eindeloos online splash2220 Overige providers Nederland 3 24-03-10 23:32
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? iPown Overige providers Nederland 7 09-01-10 01:42
Hi Eindeloos Online basboy Overige providers Nederland 31 03-09-09 15:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:07.