iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   De grote 4S bestel topic (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/101978-de-grote-4s-bestel-topic.html)

lowfly 27-10-11 23:00

Tijdvak:
Zaterdag 09:00
Dan sta ik in Utrecht dat rotding te halen ;)

ipeertje 27-10-11 23:46

Zojuist besteld bij een webwinkel, kan hem zaterdag 29 okt komen ophalen als het goed is in hun fysieke winkel.

Joranluth 28-10-11 01:44

Voor morgen middag een afspraak, alleen tmobile heeft de verkeerde sim mee gestuurd, kreeg sms. Wat een domme fout!!

Remypas 28-10-11 08:36

Weet iemand of het ook mogelijk is de bestelling zelf af te halen op vrijdag (vandaag) ik heb een afspraak voor morgen staan, maar dit word lastig en ik wil hem natuurlijk liever niet naar maandag verzetten....

Distrax 28-10-11 08:51

Status 4, kan elk moment gebeld worden om even bij de Receptie 400€te pinnen NICE !!!!

Tussen 8 & 11

lddw 28-10-11 08:57

Nou, ik ben de trotse eigenaar van de 4s! Netjes om 8.45 bezorgd.

stschuurhuis 28-10-11 08:59

Ik moet nog even wachten tot vanmiddag. Wel zo even m'n 3GS op de post doen, die heb ik verkocht. Veel plezier iedereen met hun nieuwe speeltje!

pokervos 28-10-11 10:13

Waar waar waar kan ik er nog een 64 gb halen met 850 e cash op zak ;)

Simean 28-10-11 10:18

In Belgie, mobistar center in Bree.
Net eentje opgehaald!

DrDecibel 28-10-11 10:18

Hoe loopt het met de reserveringen?
Heb net mijn nichtje aan de lijn helemaal verdrietig dat ze in Den Haag maar 3 toestellen hebben binnen gekregen en dat het waarschijnlijk nog wel 2 weken kan duren

Simean 28-10-11 10:23

Oei.. denk dat iedereen dan naar NL is, in BREE kon je geen pre-order doen maar ik heb hem gewoon opgehaald zonder wachtrijen.

coolhead 28-10-11 10:42

Ik heb geannuleerd en een Hi abbo afgesloten.
Heb nog nooit zo'n snelle helpdesk meegemaakt.

Abbo verlenging bij T-Mobile beeindigd en nieuwe afgesloten bij Hi.
Morgen toestel geleverd :)'

Reden van annulering vanT-Mobile?
gewoon 0m 08:04 bevestiging ontvangen op de 21ste maar anderen die 9 uur later hebben besteld krijgen eerder geleverd..

FIFO my ass.

Op naar een nieuwe provider na 12 jaar bij t-mobile/ben

FridgeNL 28-10-11 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door coolhead (Bericht 725581)
Op naar een nieuwe provider na 12 jaar bij t-mobile/ben

Dit soort berichten doen me toch altijd weer glimlachen, veranderd van provider omdat je even moet wachten op een gebruiksartikel :D En wat voor provider nog wel, Hi/KPN mag dan wel de beste landelijke dekking hebben maar qua prijs zijn ze dat zeker niet. Dus jij betaald dus voor langere tijd liever meer en bent tevens gebonden aan een strak datalimiet. Suc6 ;)

BDT 28-10-11 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door coolhead (Bericht 725581)
Ik heb geannuleerd en een Hi abbo afgesloten.
Heb nog nooit zo'n snelle helpdesk meegemaakt.

Abbo verlenging bij T-Mobile beeindigd en nieuwe afgesloten bij Hi.
Morgen toestel geleverd :)'

Reden van annulering vanT-Mobile?
gewoon 0m 08:04 bevestiging ontvangen op de 21ste maar anderen die 9 uur later hebben besteld krijgen eerder geleverd..

FIFO my ass.

Op naar een nieuwe provider na 12 jaar bij t-mobile/ben

Net Hi gebeld, maar die waren ook niet zo behulpzaam... Ik vroeg hoe het zat en ze zei dat het waarschijnlijk wel zo is dat ik ook een tijdje moest wachten...
Ook geen goede ervaring met Hi nu dus... Moet ik nou T-mobile annuleren en de gok nemen of niet?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 725590)
Dit soort berichten doen me toch altijd weer glimlachen, veranderd van provider omdat je even moet wachten op een gebruiksartikel :d En wat voor provider nog wel, Hi/KPN mag dan wel de beste landelijke dekking hebben maar qua prijs zijn ze dat zeker niet. Dus jij betaald dus voor langere tijd liever meer en bent tevens gebonden aan een strak datalimiet. Suc6 ;)

Prijs bij Hi niet hoger dan T-mobile en datalimiet gelijk... Het is niet omdat je wat langer moet wachten, het is omdat ze niet doen wat ze je beloven(en ook niet voor de eerste keer)

missym 28-10-11 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Remypas (Bericht 725516)
Weet iemand of het ook mogelijk is de bestelling zelf af te halen op vrijdag (vandaag) ik heb een afspraak voor morgen staan, maar dit word lastig en ik wil hem natuurlijk liever niet naar maandag verzetten....

Vraag ik me ook af.. Iemand?

stschuurhuis 28-10-11 11:06

Volgens mij is het niet mogelijk, maar je kan altijd even bellen met AMP.

pokervos 28-10-11 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Simean (Bericht 725567)
Oei.. denk dat iedereen dan naar NL is, in BREE kon je geen pre-order doen maar ik heb hem gewoon opgehaald zonder wachtrijen.


Bree klinkt goed, maar twee uur heen en twee uur terug is een beetje te gortig! Zal in NL wel weer niks te krijgen zijn..

stschuurhuis 28-10-11 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pokervos (Bericht 725597)
Bree klinkt goed, maar twee uur heen en twee uur terug is een beetje te gortig! Zal in NL wel weer niks te krijgen zijn..

Je kan ook nog even bellen met was Phonehouse winkels bij jou in de buurt, die hebben als het goed is ook toestellen ontvangen, wie weet zijn ze nog niet allemaal uitverkocht. Anders wat andere telecomwinkels bellen, wie niet waagt....

FridgeNL 28-10-11 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BDT (Bericht 725593)
Prijs bij Hi niet hoger dan T-mobile en datalimiet gelijk... Het is niet omdat je wat langer moet wachten, het is omdat ze niet doen wat ze je beloven(en ook niet voor de eerste keer)

Bij Hi is het niet beduidend hoger maar wel hoger (iSmart 150-€29,50/maand vs Hi i-125-€32,50/maand), daarbij komt nog dat er idd bij beide een limiet is maar bij Hi ga je bijbetalen en bij TM ga je terug in snelheid zonder extra kosten.

Maar goed, we gaan ot.....suc6 met je beslissing iig ;-)

dertommie 28-10-11 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BDT (Bericht 725593)
Net Hi gebeld, maar die waren ook niet zo behulpzaam... Ik vroeg hoe het zat en ze zei dat het waarschijnlijk wel zo is dat ik ook een tijdje moest wachten...
Ook geen goede ervaring met Hi nu dus... Moet ik nou T-mobile annuleren en de gok nemen of niet?



Prijs bij Hi niet hoger dan T-mobile en datalimiet gelijk... Het is niet omdat je wat langer moet wachten, het is omdat ze niet doen wat ze je beloven(en ook niet voor de eerste keer)

Wow jij bent ook snel teleurgesteld! Ik zou zeggen wacht gewoon even. Je kiest er zelf voor het grootste hypeproduct van het moment te nemen (met het risico dat het wat langer duurt) en als je het niet precies gaat zoals jij wilt, dan is alles niet goed geregeld. Bedenk dat het best een klus is een paar duizend telefoons in het systeem te knallen en uit te leveren binnen een week naast de normale activiteiten.

Als ik hier zo op het forum rondkijk dan zo ik toch dat het merendeel gewoon zijn telefoon binnen afzienbare tijd heeft(3-4 dagen, en zelfs mensen vandaag/morgen)

Daarnaast als je verlengt bij tmobile voor 2 jaar hoef je 3 maanden geen abonnementsgeld te betalen(verlengen voor 1 jaar is 2 maanden). Ik weet niet waat voor abbo je hebt, maar zelfs met i150 scheelt je dat al 100e met als je naar hi of wie dan ook gaat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.