iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   De grote 4S bestel topic (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/101978-de-grote-4s-bestel-topic.html)

Yvarladze 25-10-11 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy (Bericht 724075)
Lijkt me sterk. Heb ook een mail gehad met daarin de mededeling dat ik morgenavond bericht krijg om een afspraak te plannen. Ik heb een verlenging.

Ja snap ik maar ik heb vrijdag 21-10 om 07:45 een iphone 4S 16gb zwart besteld met verlenging en zie nu gewoon al 4 mensen die een sms hebben gehad dat ze vrijdag het toestel hebben terwijl ze na mij besteld hebben. En ik krijg gewoon een sms dat er 2 weken levertijd is. Leg dat dan even uit. Wanneer heb jij besteld dan?

SwooZy 25-10-11 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze (Bericht 724081)
Ja snap ik maar ik heb vrijdag 21-10 om 07:45 een iphone 4S 16gb zwart besteld met verlenging en zie nu gewoon al 4 mensen die een sms hebben gehad dat ze vrijdag het toestel hebben terwijl ze na mij besteld hebben. En ik krijg gewoon een sms dat er 2 weken levertijd is. Leg dat dan even uit. Wanneer heb jij besteld dan?

Oh ok, dat is vreemd inderdaad. Denk dat de early-birds onder ons (zoals ik) vrijwel zeker kunnen zijn van een levering as vrijdag of zaterdag. Ik heb hem de 20e besteld. Verder weet ik het ook niet.

Franzzz 25-10-11 18:47

21e om 8:55 besteld. Een zwarte 16GB. Vandaag mailtje gehad dat ik vanaf morgen een afspraak kan maken.

ordernr. 9052**

maikbos 25-10-11 18:52

ik vond het ook vreemd dat ik vanmiddag nog geen sms/mail kreeg terwijl ik als een van de eerste een 4s heb besteld (19/10 15:06) maar uiteindelijk kreeg ik net om 18:06 een smsje en en 18:04 het mailtje dat ik morgen een afspraak kan maken!

Dijkhuis 25-10-11 19:10

Ik heb hem de 21e besteld rond 09:10 met bestel nummer 9055 (4s 16gb-wit). Kreeg een sms met een levertijd van 2-3 weken. Een vriend van me bestelt hem ook vrijdag de 21e, precies hetzelfde toestel als mij, alleen hij doet dit aan het eind van de middag pas.

Ik mag lekker 3 weken wachten en hij heeft al een afspraak dat die dinsdag langs gebracht wordt. Belachelijk! T-mobile maakt haar naam weer waar.

Ik heb de klantenservice al gebeld en ze snappen het zelf ook niet dat hij hem eerder heeft dan mij terwijl ik hem eerder heb besteld. Ik ga ze nog even een mail sturen dat ze het probleem maar oplossen want dit slaat werkelijk nergens op. Zeg dan gewoon niet "Hoe sneller je hem bestelt, hoe eerder je hem in huis hebt".

Distrax 25-10-11 19:54

For Jullie Information;
21 besteld rond 10:10 via Telefoon ( omdat ik 1jr abbo wou en op de site was dit niet mogelijk)
Bestelnummer 609***
22ste sms met felicitaties aanschaf product T-mobile
25ste sms + mail ''Voor uw T-mobile bestelling ontvangt u woensdag avond een sms en email waarmee u een afspraak kunt maken. De eerste bezorgdatum is vrijdag 28okt''

Hebben meer personen dit gehad en is de eerste bezorgdatum een indicatie of algemene info ?

Betreft: uw T-Mobile bestelling.
U ontvangt woensdag 26 oktober in de avond een sms en e-mail waarmee u op www.mijnorderstatus.nl een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 oktober.

Het kan zijn dat door de drukte u de sms of e-mail later ontvangt......

Kan het te maken hebben met bepaalde info ?
Ik heb 1jarig Iphone 4s 16gb zwart besteld

K4S 25-10-11 20:07

Haha zojuist een huppelkutje gesproken die beweert dat iedereen 3 weken moet wachten, het kloptvan geen kant, mensen die m later hebben besteld krijgen m eerder

lowfly 25-10-11 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K4S (Bericht 724145)
Haha zojuist een huppelkutje gesproken die beweert dat iedereen 3 weken moet wachten, het kloptvan geen kant, mensen die m later hebben besteld krijgen m eerder

Dat staat in hun scherm. Zeggen ze allemaal

stschuurhuis 25-10-11 20:20

Uiteindelijk ook de SMS en email gehad om morgenavond een afleverafspraak te maken. :)

boink 25-10-11 21:12

Hoe zou het zitten met winkel pre-orders? Ik was de eerste in T-shop Delft die naar buiten liep met een bonnetje van aanbetaling. Lijkt me raar als de shops ook niet een aantal telefoons krijgen.

gwensadrummer 25-10-11 21:17

Klantenservice vertelde mij dat iedere shop ongeveer 30 telefoons krijgt.. Dus als het goed is kun je hem gewoon vrijdag ophalen. Hoewel, de klantenservice vertelt iedereen andere dingen, maar deze is in jouw geval gunstig dus daar zou ik maar vanuit gaan! :)

Rutt 25-10-11 22:18

19'de besteld.
20'ste bevestiging via sms.
22'ste bevestiging per brief.
25'ste bevestiging via sms.
25'ste bevestiging via mail.

Morgen afspraak maken en hopen dat ie Vrijdag bezorgd kan worden.

Distrax 25-10-11 22:21

Ik denk dat het te maken heeft met bestaande klant + 1jarige bestelling en snelheid

gwensadrummer 25-10-11 23:43

ik vind het maar een raar gebeuren, hier klopt helemaal niks van!

Morgen nog maar een keer bellen en hopen dat ze mijn bestelling nu wel willen annuleren, dit keer ga ik er niet bij zeggen dat ik hem ergens anders heb besteld want dat vond mevrouw niet leuk..

Ik hoop dat jullie hem allemaal snel krijgen, en dat T-Mobile wat klachten binnenkrijgt want dit is echt geen stijl. Ze moeten gewoon doen wat ze zeggen en dat is FIFO, doen ze dus overduidelijk niet! Klantenservice is ook heel onaardig, die scoren geen punten :p

Bartacer 26-10-11 01:02

T-Mobile laat wel merken dat het allemaal lang mekaar heen loopt.

Ik sprak een medewerker van de commerciële afdeling die me op 19 oktober kon verzekeren, dat als ik die dag of de dag erop zou bestellen (bij hem) ik de iPhone 4S 16GB Wit op 28 oktober zou ontvangen.

19 oktober 15:00 ik gevraagd of hij later die dag terug wilde bellen (ik moest even met me ouders overleggen die het abonnement betalen) dat was geen probleem, hij zou rond 20:00 bellen. De commerciële afdeling is tot 20:30 aanwezig namelijk..

19 oktober 20:00 - 20:30 geen telefoontje.

20 oktober 10:30 zelf actie ondernomen en een terugbelverzoek ingediend.

20 oktober 13:00 ik word terug gebeld door de commerciële afdeling (zelfde medewerker), en ik zeg dat hij me abonnement mag vastleggen als hij 28/29 oktober geleverd kan worden. En je raad het al, de toestellen waren ineens op!

Gelukkig had ik een reservering bij The Phone House, die wel mijn toestel op 28 oktober binnen hebben. Ik word daar ook zeer goed op de hoogte gehouden, het voordeel is dan ook dat het een kleine winkel is en dus hun klanten kennen.

Hooligan123 26-10-11 01:12

Iemand hier die de 4S 32Gb Wit heeft besteld en wel een e-mailtje voor levering heeft ontvangen?
Krijg een beetje het idee dat het hele toestel niet aanwezig is bij t-mobile.
Mss dat ik eroverheen kijk maar zie niemand die deze uitvoering vrijdag al mag ontvangen.

stschuurhuis 26-10-11 07:33

Nu maar afwachten op de mail en sms die vanavond gaat volgen, hopelijk ben ik niet (net zoals de mail en sms van gisteren) weer 1 van de laatsten die deze ontvangt anders kan ik de afspraak voor a.s. vrijdag wel vergeten denk ik.

Distrax 26-10-11 08:10

[QUOTE=Bartacer;724296] Sorry Bart maar ik.vind dit ook een beetje fout van jou kant , je had verwacht dat je op een prikboord kwam bij tmobile terug bellen en als eerste iphone 4s? je had de kans moeten pakken op de 19de en al ruim van te voren het abbo afgesproken met je ouders

BDT 26-10-11 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze (Bericht 724081)
Ja snap ik maar ik heb vrijdag 21-10 om 07:45 een iphone 4S 16gb zwart besteld met verlenging en zie nu gewoon al 4 mensen die een sms hebben gehad dat ze vrijdag het toestel hebben terwijl ze na mij besteld hebben. En ik krijg gewoon een sms dat er 2 weken levertijd is. Leg dat dan even uit. Wanneer heb jij besteld dan?

I feel your pain. Klantenservice bellen levert op dat het niet zou moeten kunnen. Snap het ook niet, dacht dat ik er wel vroeg bij was...

Yvarladze 26-10-11 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BDT (Bericht 724344)
I feel your pain. Klantenservice bellen levert op dat het niet zou moeten kunnen. Snap het ook niet, dacht dat ik er wel vroeg bij was...

Agh ja misschien valt het mee. Met mijn 3gs was het hetzelfde gezeur en heb net nagekeken en die kwam uiteindelijk op dinsdag ipv de vrijdag (releasedatum) dus dat is toen ook goedgekomen. 1 ding is zeker ik ga net als de vorige keer een klachtenbrief sturen en dan wordt je weer terug gebeld en dan krijg je weer mooi voor 6 maanden 50% korting op je abbonement. Dus iedereen nadeel heb zijn voordeel. Tis alleen ff jammer dat je nu wat langer moet wachten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.