iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Wat een bedrijf T- Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/111297-bedrijf-t-mobile.html)

Tqam 02-02-12 15:12

Wat een bedrijf T- Mobile
 
Pffffff daar kunnen ze er wat van hoor.
In Augustus 2011 mijn abbo opgezegd en gevraagd of het nummer per einde contract over kan naar Prepaid. Geen probleem zeiden ze. Ok schriftelijk bevestigd. Nu wil ik aan het einde van mijn contract ( nov 2011 ) een NIEUW contract aangaan en vraag om mijn oude nummer eerst op Prepaid te zetten en dan een nieuw contract af te sluiten. Geen probleem meneer gaan wij voor zorgen. U krijgt eerst de eerste 2 maanden gratis en daarna gaan we het nummer op Prepaid overzetten en koppelen wij een nieuw nummer aan uw abbo. Belt u in Januari maar. Ok ik bellen, blijkt die persoon er niet meer te werken. Ok maar het is schriftelijk vast gelegd en dat zien ze ook. Nee Sorry meneer dat kan pas in November 2012. Ja daagggggggggggg dat is niet de afspraak. Maar u kan het abbo vanuit de zaak overnemen en particulier voort zetten. Nee meneer ik ga naar een ander bedrijf toe die bij Vodafone zit en ik heb niets aan jullie oplossing. Doe aub wat er schriftelijk is vastgelegd. Nee dat kan niet want ze hebben het abbo vernieuwd, Ja dat klopt vernieuwd. Nee maar een nieuw contract is ook een verlenging. Nee vernieuwen is een nieuw abbo en geen verlenging. Als ik friet bestel in een friet kot krijg ik friet en geen kroket. U zegt nu dat kan je allebei op eten. Dus verschillende keer gebeld en zelfs een keer heeft de klanten dienst de hoorn erop gegooid. Het bedrijf waar ik zat gaat toch binnen 2 weken failliet dus heb al 2 maanden de betaling tegen gehouden van het bedrijf ( was eindverantwoordelijke voor telecommunicatie ) Dus ik per 1 febr weg, mijn nummer zal ik wel kwijt zijn, maar heb inmiddels heel veel sex lijnen gebeld en vaak naar een satelliet telefoon. Betalen wordt er toch niet meer gedaan. T mobile als u uw klanten zo behandeld dan kan u deze reacties verwachten. Waardeloos bedrijf dat zich stelt boven de wet en hun schriftelijk afspraken. Bah

Iphone3Gs 08-02-12 15:59

Uiteraard mag je, je ongenoegen uiten. maar wel graag in een wat leesbare tekst, een buitenstaander begrijpt niet altijd wat je opschrijft.

debroei 08-02-12 16:22

Ik hoop dat je met Tmobile op een duidelijkere wijze communiceerde .
Verder dan opzeggen en prepaid ben ik niet gekomen.

Tqam 08-02-12 17:35

gewoon contract zou aflopen, mijn nummer zou naar prepaid overgaan. bevestigd door tmobile. nu hebben ze het contract verlengd zonder eerst het nummer naar prepaid te zetten en zit het nummer weer een jaar aan het contract vast. En nu kunnen ze het niet oplossen zeggen ze. Ja is bevestigd door ons zeggen ze maar foutje :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.