iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   iPhone Internet (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/131378-iphone-internet.html)

fastliife 12-12-12 21:30

iPhone Internet
 
Ik heb kort geleden een Iphone 4 aangeschaft, maar zou er graag internet op willen aansluiten zodat ik buiten en overal kan gebruik maken van Internet op redelijke snelheid.

Is er iemand die mij op weg zou kunnen helpen? Of is er iemand met een tip naar een goede Deal/Abbo voor mij?

En is het mogelijk om net als op de Blackberry telefoons gewoon elke maand op te waarderen zodat je weer gebruik kunt maken van Internet?

Ik hoor graag zo veel mogelijk van jullie! :)

Alvast bedankt.

fastliife 13-12-12 16:49

Niemand???

XIII 13-12-12 16:54

Met "opwaarderen" lijk je voor prepaid te willen gaan?

Dat kan sinds vandaag met Mobile Vikings ook in NL:

Mobile Vikings-prepaidkaarten nu te bestellen in Nederland - iPhoneclub.nl

freestyle4all 13-12-12 17:13

Citaat:

...maar zou er graag internet op willen aansluiten...
Ik heb zo'n ethernet-kabel in mijn Mac. Bedoel je zoiets?

:P

JeroenO 13-12-12 20:46

Als je op zoek bent naar pre-paid internet, dan heb je bij T-Mobile drie internet pre-paid bundels.

Eén dagbundel van 25 MB voor € 0,99 en twee maandbundels.
De maandbundels zijn € 9,95 voor 350 MB en € 14,95 voor 1 GB.

Zonder internetbundel internetten kan ook bij pre-paid, maar dan betaal je € 2,- per MB.

De snelheid bij pre-paid is ten alle tijden 384 kb/s down en 64 kb/s up. Voor de meeste toepassingen is dit ruim voldoende.

Als je daarnaast ook nog pre-paid bonus activeert (is gratis), dan krijg je als je je beltegoed opwaardeert, de volgende maand naar keuze 300 smsjes of 150 gratis belminuten naar vaste nummers en T-Mobile abonees.

Als je weinig belt (of voornamelijk naar vaste nummers) is dit denk ik de voordeligste oplossing. Ik maak hier zelf ook gebruik van en ben voor tien euro in de maand klaar.

fastliife 13-12-12 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JeroenO (Bericht 860574)
Als je op zoek bent naar pre-paid internet, dan heb je bij T-Mobile drie internet pre-paid bundels.

Eén dagbundel van 25 MB voor € 0,99 en twee maandbundels.
De maandbundels zijn € 9,95 voor 350 MB en € 14,95 voor 1 GB.

Zonder internetbundel internetten kan ook bij pre-paid, maar dan betaal je € 2,- per MB.

De snelheid bij pre-paid is ten alle tijden 384 kb/s down en 64 kb/s up. Voor de meeste toepassingen is dit ruim voldoende.

Als je daarnaast ook nog pre-paid bonus activeert (is gratis), dan krijg je als je je beltegoed opwaardeert, de volgende maand naar keuze 300 smsjes of 150 gratis belminuten naar vaste nummers en T-Mobile abonees.

Als je weinig belt (of voornamelijk naar vaste nummers) is dit denk ik de voordeligste oplossing. Ik maak hier zelf ook gebruik van en ben voor tien euro in de maand klaar.

Bedankt! :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:18.