iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/15995-iphone-3g-nieuwe-leveringen-statusupdates.html)

boogey745 16-08-08 10:19

Heb hem ook niet in de online shop besteld maar bij een shop, dus ja en ben al in de regio wat zaken langs geweest maar alles is op en dus een levertijd die overal rond de 3/4 weken lag vond het dus onzin om weer overal langs te gaan, ook al is het wachten killing. het einde is nu toch al een beetje in zicht

Cmdaulnis 16-08-08 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boogey745 (Bericht 170013)
Heb hem ook niet in de online shop besteld maar bij een shop, dus ja en ben al in de regio wat zaken langs geweest maar alles is op en dus een levertijd die overal rond de 3/4 weken lag vond het dus onzin om weer overal langs te gaan, ook al is het wachten killing. het einde is nu toch al een beetje in zicht


Op een gegeven moment zullen de wachtlijsten toch wel verdwijnen...

Ik heb hem nu een dag en ja hij is mooi en ja hij kan vette dingen, maar als je hem dan eemaal hebt, tjah...

boogey745 16-08-08 11:41

ja precies ik begrijp het wel, het is alleen al een avontuur om hem te bemachtiggen , maar daarna is het "gewoon" een revolutionaire telefoon.;)

KEESSS 16-08-08 16:41

17 juli telefonisch besteld en wacht nog steeds, dus het kan erger!

Celf 16-08-08 18:09

ik was vandaag in Haarlem en zowel de Applestore als de T-Mobile winkel hadden alle toestellen op voorraad.

Cmdaulnis 16-08-08 19:38

In arnhem heeft de Applestore, waar ik vandaag was om een hoesje te kopen, hem ook gewoon op voorraad...
Hij zei dat bijna niemand langs kwam voor een iphone omdat men het 'niet weet' dat zij hem gewoon hebben liggen...

DJTizio 16-08-08 19:41

Wat een mongolen zeg bij Tmobile/AMP Logistics Ze bellen je om te vragen wanneer je Iphone geleverd kan worden. Je zegt dus vanaf een uur of 6 's avonds, dit vinden zij ok. Vervolgens krijg ik vandaag een sms van AMP Logistics dat hij maandag tussen 8 en 10 's OCHTENDS geleverd wordt... Er zijn ook nog gewoon mensen die werken! wat een domheid..

Jay Dee 16-08-08 20:24

Mijn Iphone was binnen een paar dagen in huis. Echter ging het bij mij wel om een contractvernieuwing. Waarschijnlijk gaat dat inderdaad een stuk sneller

Sabientje 16-08-08 22:59

Ik heb ook mijn Iphone 3g 16GB bij de Applestore gekocht hier in Breda. Drukte van jewelste bij T-mobile die alle bestellingen af gingen, maar gewoon leverbaar bij de applestore hier. Niemand weet dit inderdaad, ze hadden volop toestellen liggen !

DJTizio 16-08-08 23:17

Er staat ook nergens een bord ofzo!

iScorpio 16-08-08 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sabientje (Bericht 170456)
Ik heb ook mijn Iphone 3g 16GB bij de Applestore gekocht hier in Breda. Drukte van jewelste bij T-mobile die alle bestellingen af gingen, maar gewoon leverbaar bij de applestore hier. Niemand weet dit inderdaad, ze hadden volop toestellen liggen !

Zo heb ik afgelopen week ook mijn 3G gekregen. De Applestore in Apeldoorn had ze nog gewoon op voorraad liggen :)

wout76 18-08-08 12:56

Mhmhm ik heb mijn 3G inmiddels een maand geleden besteld. Nadat ik gelukkig door een fout van T-Mobile onder het eerder afgesloten sim only abbo af kon komen.

Echter als ik nu bel met T_Mobile hoor ik dat mijn sim only gewoon in aanvraag staat...... Ze kunnen het nu niet bekijken want hun systeem ligt er uit.....

Hier word je toch echt scheitziek van !?!

Ik zit inmiddels al te denken om de 3G maar te laten zitten en naar KPN over te stappen.

De ene na de andere fout word gemaakt bij T-Mobile en dan elke keer het systeem de schuld geven .... bah bah om misselijk van te worden !

DJTizio 18-08-08 18:35

Ja dit is toch niet normaal! Eeen maand is al helemaal niet normaal, ik net een week en heb m al!

splatz 18-08-08 18:36

Jij hebt dus gewonnen, ik wacht nog:(

macciato 19-08-08 00:43

Ik word ook echt gek van dat wachten, heb hem bij BC gereserveerd, sta nu 1e op de lijst maar nogsteeds geen belletje:mad: Ik ga die lui morgen maar eens even goed spammen!

boogey745 19-08-08 23:49

en wanneer heb je hem besteld als ik vragen mag?

macciato 19-08-08 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boogey745 (Bericht 172917)
en wanneer heb je hem besteld als ik vragen mag?

11 juli:mad:! toen stond ik 8e op de lijst, er zijn er toen nog een aantal leveringen en nu sta ik al ongeveer 3 weken als 1e op de lijst. Gruwelijk balen dus:(

splatz 20-08-08 07:55

Ik heb hem 6 augustus telefonisch verlengd en nog niet eens bevestiging gehad. Is dit normaal. Wacht nu al 2 weken:o:mad:

boogey745 20-08-08 11:16

Ga zo even langs de T shop om te vragen hoelang het nog ongeveer gaat duren :D hoop eigenlijk het antwoord te krijgen dat hij al binnen is maarja,:o

mixel 20-08-08 11:55

28 juli telefonisch besteld (zwart 16gig) komt als het goed is zo binnen zegt track and trace....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.