Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 was al jaren Orange klant. Mijn abbo loopt in maart af. Ik heb gebeld met T-mobile en krijg een gratis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#141
|
|||
|
|||
Orange klant
Citaat:
Ik heb 18 december met T-mobile gebeld en mijn Orange kontrakt loopt ook af in maart 2009. Moet voor de Iphone 8GB gewoon 79,95 euro betalen maar geen Activatie kosten. Snap er niets meer van Ben vanmiddag van plan om een Iphone op te halen bij een T-Mobile shop en zal meteen een vraag daarover stellen of ik ook een 16GB gratis kan krijgen met een 150 abbo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#142
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#143
|
|||
|
|||
@desmith:
Het klopt dat iedereen wat anders laat horen, omdat er volgens mij niet echt een duidelijk beleid over de korting is bij T-Mobile. Dat betekend dat je soms wat harder door moet duwen en dat opnieuw bellen ook wel eens zin heeft. Wat ik wel weet is dat je bij een echte Shop sowieso minder kans maakt omdat ze daar meer kosten hebben en dus minder/geen korting geven. |
#144
|
|||
|
|||
ladies and gentlemen i've got it.... maar toch niet helemaal hahaha hij is 17-12 besteld maar belde gisteren naar t-mobile om te vragen hoe lang het nog gaat duren. hun antwoord: de telefoon is nog niet opgestuurd!!
ik hoop wel stiekem dat hij gedurende deze twee dagen binnen komt vallen hehe. ik heb em btw ook telefonisch besteld. het is een 16 gig versie waarbij ik een i150 abbo heb aangevraagd. en hij was gratis verbaasde me wel een beetje had zitten wachten op een bedrag van 20 euro, want dat was het bedrag dat ze me vroegen een week geleden. wel leuk meegenomen. |
#145
|
|||
|
|||
Hier even de uitkomst van mijn verlenging/problemen.
Na de klachtenmail van zaterdag werd ik vanmiddag teruggebeld. Er werd verteld dat de medewerkers inderdaad langs elkaar heen gepraat hadden, maar dat diegene die me vertelde dat het abonnement echt niet eerder kon ingaan toch gelijk had. Maar, dat ze het wel heel lullig zouden vinden om er nu "moeilijk over te gaan doen", en daarom hadden besloten mijn i-150 toch per direct in te laten gaan. Conclusie, het helpt om niet meteen accoord te gaan met alternatieve voorstellen. Eerst eens alles op een rijtje zetten, en volhouden. Bijkomstig voordeel, het omgezette contract is maar voor de duur van 1 jaar. Foutje, bedankt... |
#146
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#147
|
|||
|
|||
Ik zou voor je gaat bestellen heel duidelijk informeren of het kan of niet in jouw specifieke situatie, aangezien er blijkbaar toch uitzonderingen zijn.
Dus heel duidelijk doorvragen alvorens je besteld, en de naam van de medewerker opschrijven (alsmede tijd en datum) zodat je altijd kan refereren aan dat gesprek als er achteraf problemen ontstaan. enne ssstt |
#148
|
|||
|
|||
|
#149
|
||||
|
||||
Ik zit nu in de shop van t-mobile te neuzen. Via contract verlenging / vernieuwing is de 16Gb 159 euro bij i-150. Ik ben al jarenlang klant, heb nu een flex 30 abbonement. Ook staat onder bij het bestelformulier:
Let op: zodra de contractvernieuwing ingaat, vervallen je eventuele gespaarde belminuten, sms'jes en mms'jes. Vergeet deze dus niet op te maken voordat je nieuwe contract ingaat. Nu heb ik nog 117 euro staan aan tegoed, ben namelijk onlangs 4 maanden in het buitenland geweest en daar natuurlijk lokaal een simkaartje gekocht. lijkt me toch dat er nog ruimte is om over de prijs te onderhandelen? Wil namelijk wel gewoon een i-150 abbonnement en natuurlijk mijn tegoed meenemen! Gr Paul |
#150
|
|||
|
|||
Het punt is dat je alleen een goed/goedkoop aanbod krijgt als je een sprong maakt in je contract (kosten).
Zoals ik, van relax 150 (19 euro) naar i-150 (30 euro). Bij jou zal dat gelijk blijven denk ik? Ook als je in de voorafgaande periode vaak over je bundel heen zat, etc. Ik zou sowieso bellen, en kijken wat er mogelijk is. Vaak beter aanbod dan op de site. |
#151
|
||||
|
||||
Citaat:
De 16 GB krijg ik iig gratis bij een i-150 abbonnement. Alleen mijn tegoed kan ik niet meenemen, dat verdwijnt als sneeuw voor de zon. Vind dit belachelijk aangezien ik er wel voor betaald heb. Ik zou dit alleen mee kunnen nemen als ik mijn Flex abbonnement zou verlengen. Nu ga ik naar een i-150 iphone abbonnement en dan gaat dat niet... Het tegoed is ook niet over te zetten naar een tijdelijk prepaid kaartje oid en ook niet naar een andere abbonnementshouder. Enige oplossing die ze me konden geven is om het iphone abbonnement pas in februari(wanneer mijn huidige contract afloopt) in te laten gaan, dan kan ik het tegoed gebruiken om te internetten. Iemand nog een oplossing wat ik eventueel nog kan proberen? |
#152
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#153
|
||||
|
||||
Citaat:
probleem is wel dat je de afgelopen tijd weinig geld in het laatje hebt gebracht bij t-mobile... |
#154
|
|||
|
|||
|
#155
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik begepen heb kijken ze naar de laatste 2 of 3 maanden. Ik ben er ook al 5/6 jaar. in het begin was er veel te regelen. Heb er 2 abbo's lopen, maar ook dat helpt niet..... pascal
__________________
Ipad 32GB,touch 16GB,2G 16GB,3G 16GB,4G 16GB en de 5G 16 GB |
#156
|
|||
|
|||
Wat bedoel je precies met pech krijgen. Dus dat ik niet meteen mijn i-abbo kan laten ingaan?? Want dat zou toch ook weer dom zijn van T-mob, als ze die 4 maanden, meer krijgen dan ze normaal gesproken zouden krijgen?
|
#157
|
||||
|
||||
dat je pech hebt om de iphone 16gb bij een i-150 gratis te krijgen
|
#158
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoeveel moest jij bijbetalen pascal??? Laatst gewijzigd door X-Tince; 23-12-08 om 15:23. |
#159
|
||||
|
||||
Heb de telefoon besteld, 16 GB met 1-150 abbonement. Toestel is gratis .
Voor wat betreft mijn overige beltegoed wat ik niet meer opmaak voor de ingangsdatum van het abbonement heb ik ook al een oplossing, niet via t-mobile maar ik denk dat ik deze hier niet neer mag zetten wijziging: Werd net teruggebeld. medewerker ging de order verder doorvoeren in het systeem en kwam tot de ontdekking dat hij deze niet gratis mocht aanbieden omdat ik een D klant ben. heb nu een flex 30 abbonement en ga naar een i-150 toe(zelfde prijs per maand). Na veel gepraat kon ik geen cent van de prijs afkrijgen. Eerder op de dag had ik al een andere medewerker aan de lijn die mij ook zei dat het toestel gratis was bij een i-150 abbonement voor mij. Had hier zelf nadrukkelijk om bevestiging gevraagd om misverstanden te voorkomen en omdat ik weet dat gesprekken worden opgenomen. Hoe nu verder? In eerste instantie hebben 2 mensen mij geinformeerd over een blijkbaar onjuiste prijs, waarbij er 1 zelfs tijdens de telefonische koopovereenkomst tussen ons heeft gezegd dat het toestel gratis was. Pas naderhand werd vermeld dat ik toch moest gaan betalen voor de telefoon. In hoeverre sta ik in mijn recht om juridisch gezien de telefoon voor €0 te krijgen? Laatst gewijzigd door houseguru; 23-12-08 om 15:54. |
#160
|
|||
|
|||
Hoeveel moet je nu betalen dan voor je Iphone? En wat verstaan ze onder een D klant?
Ik denk dat je juridisch niet echt heel erg sterk staat (als je nog niets hebt ontvangen), maar wat je wel kunt proberen om een klacht te schrijven of een supervisor aan de lijn proberen te krijgen. Want jij ging er blijkbaar van uit dat je niets hoeft te betalen voor de Iphone en daarom je heb je deze genomen (de koopovereenkomst aangegaan). Dan moet tmob maar een uitzondering maken voor je. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contract eerder vernieuwen | Digi-Djeff | Odido (T-Mobile) | 22 | 29-01-11 14:45 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
Contract vernieuwen | Summ | Odido (T-Mobile) | 10 | 26-08-09 21:11 |
|
|