iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Iphone T-mobile abbonement afsluiten(17 jaar oud) toestemming ouders? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16259-iphone-t-mobile-abbonement-afsluiten-17-jaar-oud-toestemming-ouders.html)

beenie23 14-07-08 23:08

Iphone T-mobile abbonement afsluiten(17 jaar oud) toestemming ouders?
 
Dag,

ik zit met een vraagje,

ik wil de 8gb iphone 3g kopen, met het abbonement van 30 euro per maand,

nu ben ik nog maar 17 jaar(volgend jaar mei 18 jaar), mijn ouders willen geen abbonement op hun naam afsluiten omdat ze dan worden geregistreerd bij het BKR wat zij zien als een probleem:confused:.
zou ik als de iphone weer te koop is hem op mijn naam kunnen kopen en met toestemming(handtekening van mijn ouders)? ik verdien veel geld voor mijn leeftijd omdat ik erg veel werk dus het abonnement(iphone) betalen is geen enkel probleem.

met vriendelijke groeten,

Benyam Araya

Michael 15-07-08 00:22

Dat kan ja Maar je ouders blijven wel verantwoordelijk als jij je verplichtingen niet nakomt

beenie23 15-07-08 00:23

dankje Michael voor je post, dus dan worden mijn ouders dus niet bkr geregistreerd?

cypher21 15-07-08 00:33

wel als jij de t-mobile rekeningen niet betaald ;)

beenie23 15-07-08 00:34

neeh, die t-mobile rekeningen die betaal ik zelf via mijn eigen rekening dan

forum.bericht 15-07-08 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beenie23 (Bericht 142416)
dankje Michael voor je post, dus dan worden mijn ouders dus niet bkr geregistreerd?

Geregistreerd wordt diegene op wiens naam het abonnement staat. je zult dus gewoon nog even moeten wachten tot je oud genoeg bent. Kans is heel erg groot dat dan de iPhone goedkoper is geworden dus je hebt er alleen maar voordeel van.

Nikooos 15-07-08 01:38

Bel anders even met t-mobile hoe dit zit..

SneakerStyle 16-07-08 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 142414)
Dat kan ja Maar je ouders blijven wel verantwoordelijk als jij je verplichtingen niet nakomt

Voor zover de duidelijke richtlijnen zijn bij t-mobile is het zo dat je 18 jaar of ouder moet zijn. Dus je kan best met een leuke handtekening aan komen zwaaien maar t-mobile gaat daar echt niet mee akkoord. de legitimatie gegevens moeten worden doorgevoerd in TAS en jonger dan 18 wordt niet geaccepteerd. En de ouders krijgen pas een BKR registratie als ze hun rekeningen niet betalen. Tevens bij een aanvraag van een contract. Wordt de toekomstige klant ook gecontroleerd of diegene geen BKR registratie heeft of etc...

beenie23 22-12-16 16:13

ik zit met een vraagje,

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 december 2016 om 16:14 ----------

hoe haal ik dit topic weg? dankje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.