iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16738-iphone-3g-reserveringen-t-mobile-online.html)

colliehome 01-08-08 11:27

samengevoegd
 
Er was al een draadje over vandaar de samenvoeging

ekrol74 01-08-08 11:28

Ik zal hem vanavond mailen, staat thuis op m'n PC

uncles 01-08-08 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ibrahimovic24 (Bericht 157969)
Net met T-Mobile gebeld om mijn abonnement up te graden alvast up te graden van Flex 40 naar i-500 en over 20 minuten is dat allemaal gebeurd. Goed werk dus! Beetje jammer alleen dat ik nog even moet wachten totdat ik het kan op mijn iPhone kan uitproberen.

Begrijp ik nu goed dat je nu een duurder abonnement hebt moete nemen om sneller internet te krijgen??

Mij is verteld dat ik alleen maar hoefde te bellen als hij binnen is naar de KS, om het internet aan te laten passen..

Wegkwijt 01-08-08 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 157998)
Er was al een draadje over vandaar de samenvoeging

Bedankt voor de samenvoeging. Wel zo overzichtelijk ;)

@ diseazed

Wat voor Iphone heb je besteld en wat is nu je status en bestelnummer.
Dan kan ik dit (als je dat goed vind) opnemen in de statuslijst.

Ibrahimovic24 01-08-08 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door uncles (Bericht 158007)
Begrijp ik nu goed dat je nu een duurder abonnement hebt moete nemen om sneller internet te krijgen??

Mij is verteld dat ik alleen maar hoefde te bellen als hij binnen is naar de KS, om het internet aan te laten passen..

Normaal gesproken zou je een abonnement alleen kunnen upgraden lijkt mij maar ik heb verschillende verhalen gehoord dat ze niet op vijf euro meer of minder kijken. Ik moest mijn abonnement sowieso upgraden naar het hoogst mogelijke iPhone prijsplan aangezien ik anders nog eerder door mijn belminuten heen ben en ik wilde de eerste maanden in elk geval wel gebruik maken van het snelle internet. Ik hoop overigens dat T-Mobile binnen een aantal maanden met een hoger prijsplan komt anders ben ik bang dat dit abonnement een duur grapje gaat worden, maar dat is weer een andere discussie.

uncles 01-08-08 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ibrahimovic24 (Bericht 158018)
Normaal gesproken zou je een abonnement alleen kunnen upgraden lijkt mij maar ik heb verschillende verhalen gehoord dat ze niet op vijf euro meer of minder kijken. Ik moest mijn abonnement sowieso upgraden naar het hoogst mogelijke iPhone prijsplan aangezien ik anders nog eerder door mijn belminuten heen ben en ik wilde de eerste maanden in elk geval wel gebruik maken van het snelle internet. Ik hoop overigens dat T-Mobile binnen een aantal maanden met een hoger prijsplan komt anders ben ik bang dat dit abonnement een duur grapje gaat worden, maar dat is weer een andere discussie.

owkee, dan maar afwachten, ik ga zo eens de KS bellen of hij al opgestuurd is, ik wil hem hebben!!! (ben een beetje ongeduldig)

gserban 01-08-08 11:53

de 15e telefonisch besteld en de 29ste ontvangen 2 weken vindt dit aardig snel :)

blahblah 01-08-08 11:56

Het lijkt erop dat er nu wat vaart in begint te komen? Ik ben ook al 2 weken onderweg, ben benieuwd!

Guest-1102151553 01-08-08 12:08

Heb net mijn iPhone ontvangen (dus status 5). Ik pak hem nu uit xD.

Wegkwijt 01-08-08 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gserban (Bericht 158035)
de 15e telefonisch besteld en de 29ste ontvangen 2 weken vindt dit aardig snel :)

telefonisch/online besteld, verlening/nieuw, welk type Iphone?

Bacchus 01-08-08 12:29

voeg mij ook maar toe:

11/7 22:40 #2815 1 "nog lang nog niet" n 8

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wegkwijt (Bericht 157478)
Hier ben ik zeker heel benieuwd naar. Zou nog leuker zijn als één van de twee een verlenging was of iets anders afwijkend maar toch leuk. Voor vandaag nog één keer de nieuwe lijst (ik heb namelijk ook nog een leven naast dit forum ;))


diseazed 01-08-08 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wegkwijt (Bericht 157988)
Dat is echt niet normaal zo snel... Kijk voor de grap is bij de tread over de bestellingen bij T-mobile. Daar is een statuslijst en kan je mooi zien hoe je bestelling afsteekt bij de andere.

heb gezocht kan niet het niet vinden, heb je misschien een url voor me ?

Silver 01-08-08 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door diseazed (Bericht 158077)
heb gezocht kan niet het niet vinden, heb je misschien een url voor me ?

Zie bericht van Wegkwijt van 1 augustus 2008, 11:05 ;)

Johnny Cash 01-08-08 12:51

BINGO!!!!!

Net gekeken, ik heb inmiddels status 2!!! Jippie, eindelijk schot in de zaak. Dit is goed nieuws voor de mensen die ook een 8GB hebben besteld.

Silver 01-08-08 12:54

Yippie...
Ook 8 GB. :)Ook status 2 bereikt.

diseazed 01-08-08 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Silver (Bericht 158086)
Zie bericht van Wegkwijt van 1 augustus 2008, 11:05 ;)

ok thanks,


trouwens in dat bestand staat AMP als bezorgers, is dat niet A&P? ik googlede dit namelijk zo en kreeg ook daadwerkelijk iemand met mijn pakketje aan de lijn met het nummer op hun site.

ik heb net m'n nummer opgezocht via de site uit die word file,

postcode met en zonder spatie geprobeerd, maar ik blijf krijgen order niet gevonden. erg vreemd dus ?:P

Wegkwijt 01-08-08 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Cash (Bericht 158090)
BINGO!!!!!

Net gekeken, ik heb inmiddels status 2!!! Jippie, eindelijk schot in de zaak. Dit is goed nieuws voor de mensen die ook een 8GB hebben besteld.

Ha gefeliciteerd!! Je was tenslotte de enige van de vroege online bestellers die nog geen nieuwe status had!

Nu is die twijfelachtige eer overigens voor Bachus

Bacchus 01-08-08 12:59

Yep, ik ook!!!! :eek: (11/7/22:40/8GB/n)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Silver (Bericht 158093)
Yippie...
Ook 8 GB. :)Ook status 2 bereikt.


Wegottaknow 01-08-08 13:02

Nieuw abonnement met 16GB zwart, online besteld op 15-7 (10:01). Nu net op status 2 gezet.

Wegkwijt 01-08-08 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door diseazed (Bericht 158095)
trouwens in dat bestand staat AMP als bezorgers, is dat niet A&P? ik

hmm, zou kunnen. Zelf krijg ik mijn pakket via tnt maar misschien kunnen anderen de naam bevestigen?

@ Silver

Ook goed nieuws! Dan kunnen we nu (op Bachus na) de statuslijst gaan volgen. Superdutch en roodglas zouden dan nu de volgende moeten zijn waar de status veranderd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.