iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16738-iphone-3g-reserveringen-t-mobile-online.html)

splatz 03-09-08 07:48

Hoop dat mijne vandaag ook komt, heb 6 augustus telefonisch verlengd, 16gb zwart
Wordt je eigenlijk gebeld voordat je hem krijgt?

wowowowowo 03-09-08 08:36

nee.. ik had met t-mobile gebeld omdat ik mijn ordernummer niet had en ik wilde mijn status volgen. Toen kreeg ik een Track & Trace nummer van TNT.. !

splatz 03-09-08 16:42

Heb hem ontvangen!!! Wooohooo
Alleen hebben die mongolen er geen sim-cart bij gedaan, komt binnen 48 uur:mad:

Jakiie 04-09-08 07:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door splatz (Bericht 183347)
Heb hem ontvangen!!! Wooohooo
Alleen hebben die mongolen er geen sim-cart bij gedaan, komt binnen 48 uur:mad:

Da's echt heel stom! Hopen dan maar dat 'ie er snel is ;-) ..
Ik heb gister mijn witte iPhone binnengekregen! Heb gister alle belangerijke dingen erop gezet. Vandaag maar eens muziek en applicaties erop gaan installeren, haha!

Groetjes!

splatz 04-09-08 09:13

ik heb hem nu maar vast gejaikbreaked zodat ik er wel iets mee kan doen. Getyped op mijn iphone :p

kenx 05-09-08 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Castor (Bericht 182378)
Bij mij nu al bijna 8 weken

Wat is nu je status (ook van het onderzoek)? Ik zit in een vergelijkbare situatie.

Castor 05-09-08 19:40

Pfff. Eindelijk zeg. Ze zijn er uit. Er wordt een nieuw toestel naar me opgestuurd. Na 8 weken wachten, waarvan 5 op de uitslag van 'het onderzoek' zijn ze tot de conclusie gekomen dat ik inderdaad het pakje leeg heb aangetroffen bij het postkantoor.

wat was er gebeurd: 30 juli meld ik het probleem. Maar er werd geen echt onderzoek gestart, vergeten te doen.... Na 3 weken en 6 keer bellen kwamen ze tot de conclusie dat het onderzoek nog niet was gestart -> gingen alsnog 1 opstarten. Na 2 weken (totaal 5 weken na het diefstal) en 4 telefoontjes verder komen we weer tot dezelfde conclusie. Deze keer werd er direct actie ondernomen door de super-visor. Vrijwel meteen daarna werd ik gebeld, dat ze bezig waren. Vandaag weer gebeld en ben erachter gekomen dat ze een nieuw toestel gaan opsturen.

kenx 05-09-08 19:42

Bedankt voor je snelle reactie. Was 't niet zo dat 't onderzoek 2 weken zou duren? Dat is mij verteld. Trouwens veel plezier met jouw toestel.

Castor 05-09-08 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenx (Bericht 184676)
Bedankt voor je snelle reactie. Was 't niet zo dat 't onderzoek 2 weken zou duren? Dat is mij verteld. Trouwens veel plezier met jouw toestel.

Dat onderzoek zou 2 weken duren ja, als ze tenminste zouden zijn gestart. Nu is het voor mij wachten tot het toestel er eindelijk een keer komt.

speedy61 09-09-08 17:01

bevestiging
 
ik heb net T-mobile gebeld omdat ik na 2 weken nog geen bevestiging had.
er werd mij verteld dat ze midden augustus zijn met de bevestigingen.

ik heb hem 26 augustus besteld dus ik hoop dat hij er snel aankomt:rolleyes:

Castor 09-09-08 17:06

Ik heb vandaag een barcode gekregen om de nieuwe zending te kunnen gaan volgen. Hopelijk komt ie schnell :rolleyes:!

ioost3g 10-09-08 17:47

Gister mn 16GB black iphone binnengekregen, besteld via de t-mobile shop, heb een i-300 abo erbij en hoefde maar 19.96 euro bij te betalen(normaal is dat voor de 16GB 79.95 euro), zo stond het op de site, op het contract en ook op de factuur aan de deur. Is hier een reden voor of heb ik geluk gehad?:confused:

Castor 10-09-08 18:18

EINDELIJK heb ik m'n toestel binnen! 11 Juli besteld, 10 september binnen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ioost3g (Bericht 187289)
Gister mn 16GB black iphone binnengekregen, besteld via de t-mobile shop, heb een i-300 abo erbij en hoefde maar 19.96 euro bij te betalen(normaal is dat voor de 16GB 79.95 euro), zo stond het op de site, op het contract en ook op de factuur aan de deur. Is hier een reden voor of heb ik geluk gehad?:confused:

Was je hiervoor al abonnee bij T-Mobile? ze geven nl. korting als je je abonnement verlengd.

ioost3g 10-09-08 20:35

Ja dat was het enige wat ik ook kon bedenken, maar dat was niet echt duidelijk af te lezen op de site. Ik ben er tot nu toe in ieder geval erg blij mee, ik kan amper van dat ding afblijven!

xynta 12-09-08 18:11

Ik heb maandag mijn contract vernieuwd met een iPhone 3G er werd mij verteld dat ik binnen 5 dagen een contract zou krijgen en 5 dagen later de iPhone. Mijn contract is tot op heden niet binnen, ben er nogal op aan het springen want mijn oude telefoon is defect en gebruik dus een half werkende Nokia 3310:p

kenx 13-09-08 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door P.Veltma (Bericht 178150)
Werd net gebeld door de onderzoeksafdeling van T-Mobile. Ze wilde even reageren op mijn emails, waarin ik hun klantbehandeling beschoft noemde en me niet in kon denken dat ze zelf tevreden kon zijn over de uitvoering van haar functie.

Dus door te mailen over haar persoonlijke functioneren werd ze uit de tent gelokt. Anders zou ze nooit telefonisch contact met me hebben gezocht.
(ik had haar al eerder gevraagd om haar telefoonnummer, maar dat kon ze niet geven).

Na een flinke discussie vertelde ze dat het onderzoek voor een deel was afgerond en dat ik m'n iPhone binnen 3 weken zou ontvangen. Dus schoot ik uiteraard weer uit m'n slof: "Een uur geleden kreeg ik een algemene mail waarin werd verkondigd dat nieuwe iPhones direct beschikbaar zijn, maar toch moet ik nog eens 3 weken wachten?!"

Haar antwoord: "Dan zal die directe levering voor jou ook wel gelden."
Het werkwoord zullen vind ik nogal vrijblijvend, dus heb ik haar meer duidelijkheid gevraagd. Na wat navraag belde ze me terug met het bericht dat ik de iPhone uiterlijk begin volgende week ontvang.

Dan krijg ik m'n iPhone toch mooi effe binnen 8 weken geleverd.
Knappe jongen die me dat na doet!

Heb je inmiddels jouw iphone ontvangen?

xynta 15-09-08 10:58

M'n iphone 3G is binnen, na nog geen 7 dagen :D

InternetRebel 15-09-08 11:15

Ik ben ZEER tevreden over de hele afhandeling! Online mijn contract verlengt en de iPhone gekozen. Daar werd vermeld dat het lang kon gaan duren omdat de iPhone erg populair is. Uurtje later bevestiging per mail dat ik 'm binnen 10 dagen zou ontvangen (had zelf al op twee of drie weken gerekend). Vier dagen later lag er al een briefje op de mat dat TNT aan de deur was geweest met een pakketje van 1 Euro! :-) In mijn geval dus telkens vele malen sneller dan verwacht en beloofd. Geen gedoe met nieuwe contracten, bellen of dingen opsturen of tekenen. Gewoon alles online gedaan via my.t-mobile.nl. Het daadwerkelijk in gebruik nemen van de iPhone was moeilijker maar dat was geheel de schuld van irritante Apple met hun verplichte schijt Store en iTunes.

curare 27-09-08 15:13

Nou ik ben dus totaal niet te spreke over de klantenservice.
Volgens mij wist ze er helemaal niets van want op de website
staat expliciet(en dat lees ik ook hier) dat als je contractvernieuwt, dat
de koerier dan geen contact met je opneemt. Maar de mevrouw van de
klantenservice bleef volhouden van wel.

Ook staat op de website me order als verzonden maar volgens haar
is de iphone dan naar het distributiecentrum verzonden :S.
En daarna begon ze te zeveren over dat er 10dagen op de website stond
en dat ik maar gewoon nog ff moet wachten. Terwijl ik gewoon op een vriendelijke manier naar een track&trace nummer vroeg. Waar ik trouwens
ook een halfuur voor op wacht heb moeten staan(zodat ze het kon uitzoeken)
Nee de t-mobile klantenservice krijg van mij een 1

Joppiesaus 16-08-09 22:51

Beste,

Vraagje, ik ben niet echt bekend met het bestelroces, maar vind het allemaal maar erg raar gaan en heb er geen vertrouwen in dat ik mijn 3gs zwart 16GB iPhone besteld bij de T-Mobile shop op tijd ga krijgen.

Situatie:

1. Ik heb de 3gs zwart 16GB met i300 29 juli besteld. --> MAX 6 weken wachten
2. Vervolgens hoor ik meer dan twee weken niets en ontvang ik 13 Augustus slechts een bevestiging

Net heb ik mijn bestelnummer en gegevens ingevuld op: https://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/...archorder.aspx

Deze geeft echter aan: "Het opgegeven ordernummer is niet gevonden."


Is dit normaal? Ik heb daarnaast ook gekozen voor nummeroverzetting, hier hoor ik ook helemaal niets van. Ik vind het nogal rommelig allemaal. Is er iets wat ik kan ondernemen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.