nieuwe sim, pincode uitzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik al een erg oude sim kaart had, heb ik bij t-mobile een nieuwe aangevraagd. Sim is inmiddels geactiveert maar nu krijg iedere keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe sim, pincode uitzetten
Aangezien ik al een erg oude sim kaart had, heb ik bij t-mobile een nieuwe aangevraagd.
Sim is inmiddels geactiveert maar nu krijg iedere keer als ik mijn iphone opstart de melding simlock en moet ik mijn pincode ingeven; erg irritant ! Hoe kan ik dit in de iphone uitzetten? Ik heb al via instellingen, algemeen, codeslot de code uitgezet maar ieder keer dat ik mijn iphone uitzet en weer aan krijg ik weer de simlock code en moet ik mijn pin weer ingeven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
misschien helpt dit:
ga naar instellingen-telefoon-simpincode en dan moet je dat misschien uit zetten |
|
|||
|
|||
ik ben erg tevreden over rebel-sim
ik bel nu met een HEMA kaart, werkt prima, valt onder kpn netwerk, altijd vol bereik. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone, SIM-kaart met pincode | marckohlbrugge | Archief | 3 | 08-12-09 13:17 |
iPhone 3GS: ultrasnow unlock: 3g issues | wel of geen SIM pincode ? | guyvertje | Unlock | 2 | 25-09-09 17:05 |
No Sim No Service Probleem (leg aan pincode soms) | unlocksupport | Unlock [archief] | 0 | 30-01-08 08:20 |
hoe pin uitzetten op sim | lightman | iPhone algemeen | 3 | 10-11-07 23:48 |
uitzetten iPhone -> incorrect SIM | Peter | Archief | 7 | 11-10-07 19:10 |
|
|