iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   onbeperkt internet (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/22186-onbeperkt-internet.html)

laura87 21-09-08 11:59

onbeperkt internet
 
hoelang internetten julie op je iphone
en heb je echt nog nooit bij moeten betale voor je internet?

ik zat er gistere namelijk 4uurtjes op en eergistere
niet dat ik opeens na een maand een rekening krijg van 300euro

Jakiie 21-09-08 12:04

Als je een iPhone abbonement hebt bij T-Mobile, dus een i-150, i-300 of een i-500 abbo, dan is internet onbeperkt gratis ja. Maar stel je hebt een gewoon ander abbonement bij T-Mobile, dan is het niet gratis. Alleen de bovengenoemde abbonementen hebben gratis internet op de iPhone.

(Tenzij jij ook een abbo hebt die gratis onbeperkt internet aanbied, dan geld die natuurlijk ook..)

Ik hoop dat dit je vraag een beetje opgelost heeft ;)
Groetjes!

laura87 21-09-08 12:11

ja ik heb i150
vrij weinig voor mijn doen
voor dat geld heb ik eigelijk 250bel minuten

maar dat zal wel kome omdat het een iphone is
ik heb gistere 25 dingen gedownload in de apple store kost dat mij ook geen geld kwa internet?

Jakiie 21-09-08 12:13

Als je in de App Store dingen hebt gedownload enzo, kost dat inderdaad geen geld qua internet.

Als je een App gedownload hebt die geld kost, dan natuurlijk wel de kosten voor de Applicatie, maar niet voor internet. Internet is altijd onbeperkt gratis :)

laura87 21-09-08 12:36

ja wat ik raar vind ik had een acount aangemaakt bij click andbuy en ik heb er ceker 10dingen opstaan die geld koste dus denk dat ik zo rond de 7euro sta kijk ik erop zie ik alleen maar dat ik 79cent hoef te betale

jolyon 21-09-08 12:59

geduld, ze weten je heus wel te vinden als ze nog geld van je krijgen.

NB! als je abo nog niet is ingegaan zit je dus buiten je bundel te internetten en bellen.... kost je kapot veel geld!

sNicker 21-09-08 13:16

Wat Jolyon al zei!!!
WACHT met mobiel internet, totdat je zeker weet dat je iPhone abonnement is ingegaan!

Ik vind het eerlijk gezegd schandalig van T-Mobile, dat ze je abo niet meteen (kunnen) activeren, maar je blijkbaar ook niet waarschuwen voor het hoge tarief dat je betaald buiten je bundel! :mad:

laura87 21-09-08 13:32

o ja is dat zo wat vaag want in de winkel moesten ze t mobile belle om hem te activeren zo en zo ben ik niet een voorstander van t mobile ik heb nog een abbo lope van hi en die is veel beter t mobile is gewon duur maargoed ik kon geen andere kiezen

ik heb er intotaal een uurtje of 6 erop geinternet als ik dat buite me bundel doe ben ik een hoop geld kwijt

heel erg bedankt want nu stop ik er even mee met dat geinternet
hoe weet ik trouwens of die geactiveerd is

Abu 21-09-08 14:48

Even op T-Mobile.nl: bij My T-Mobile en dan kijken of er I-150 staat


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.