iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   2 iPhones binnen gehad ipv 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/22362-2-iphones-binnen-gehad-ipv-1-a.html)

sNicker 24-09-08 16:20

Heb ooit een mp3-speler voor vervanging teruggebracht naar de winkel. Na drie maanden en vele telefoontjes ben ik gewoon naar de winkel gestapt, en ging niet weg zonder een nieuwe mp3-speler. Heb 'm meegekregen. Een weekend later lag er nog één in de brievenbus :) Nooit meer wat van gehoord, mijn zus mee blij gemaakt.

junero 24-09-08 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 197708)
kan niet iemand die bij t-mobile werkt ff duidelijkheid geven? dat zou makkelijk zijn, en hoeven wij niet meer te speculeren ;) hehe

ik werk niet bij tmobile maar ik denk dat ik ongeveer weet wat er aan de hand is
Tmobile heeft het druk met iphone abos en bij verlengde contracten doen ze rustig aan om hun systeem aan te passen toen ik mijn iphone net had en ik wou hem verzekeren zeiden ze bij tmobile shop mij dat ik nog geen iphone heb volgens hun systeem na een gesprek met hoofdkantoor mocht hij alsnog wel verzekeren dit is hier ook het geval
Laat staan tijdens het wachtperiode ,na een week dat ik mijn iphone had was hun systeem nog niet aangepast dit is hier ook geval
Zoals ik al zei tmbobile zal heus wel achterkomen wanneer je nieuwe contract begint

steefgti 24-09-08 22:14

spinvis, bij mij is ongeveer een zelfder probleem geweest, zit in die processen, weet waar fout gaat;) fouten toegeven daar is hun zwakste kant, oplossen ook, maar het zit procesmatig en organisatorisch goed fout daar. Meer zeg ik niet.

joblamie 24-09-08 22:49

heb je bij ontvangst je handtekening ergens gezet? zoniet; dan kan niemand ooit bewijzen dat je dat ding hebt gehad, dus lekker houden zou ik zeggen. Ik geloof ook best dat iets dat je ontvangen hebt gewoon je eigendom is volgens de wet dus lijkt me mooi mee genomen deze fout!

geniux 25-09-08 09:34

Hier nog iemand met een gratis iphone van t-mobile :D

situatie:

Eind juli wilde ik telefonisch mijn contractverlengen bij T-Mobile. In eerste instantie was ik helemaal niet van plan om voor de iphone te gaan, maar door de vriendelijke mevrouw aan de lijn toch enthousiast gemaakt voor het onbeperkt internet e.d.

enfin, tijdens het telefoongesprek werd mij verteld dat het abonnement meteen omgezet zou worden naar een iphone abo. Toen ik echter daarna een beetje op internet ging kijken naar gebruikerservaringen bleek dat dit omzetten niet altijd zonder slag of stoot ging. Dezelfde dag nog dat ik het nieuwe abo had afgesloten had ik wederom gebeld met de klantenservice om te vragen hoe of wat.

Tijdens dat tweede gesprek ben ik zo onbeschoft en ronduit slecht te woord gestaan dat ik onmiddelijk m'n verlengening heb laten annuleren. Ik was helemaal klaar met T-Mobile en wilde niks meer met ze te maken hebben. De volgende dag (dus 1 dag na de verlenging) voor de zekerheid nog maar een keer gebeld om te vragen of ik uit het systeem was gehaald en of ik verder geen stappen meer hoefde te ondernemen. Dit was allemaal het geval.

Maar je raadt het al, ruim 3 weken later staat ineens de postbode aan de deur. Een pakketje, afzender stond er niet op, alleen een koeriersbedrijf en de kosten waren 1,-. Omdat ik inmiddels al een simlockvrije iphone had uit Italie heb ik er geen seconde over nagedacht dat dat de iphone van t-mobile zou kunnen zijn. Ik heb dus betaald, een kruisje gezet (doe ik altijd als ik voor onbekende zaken moet ondertekenen) en ben weer naar binnen gegaan.

Toen bleek dat er een iphone in zat heb ik meteen gebeld met de klantenservice om te vragen wat er nou aan de hand was. Volgens de telefoniste kon het helemaal niet, want ik stond niet in hun systeem en volgens het tracksysteem van hun was er helemaal niks naar me opgestuurd...

tsja, dan houdt het op. Ik ga geen moeite steken in het terugbezorgen van dat ding als t-mobile fout op fout maakt. We zijn nu inmiddels meer dan een maand verder (vanaf de initiele verlengening al bijna twee maanden) en ik heb nog steeds niks van ze gehoord. De iphone heb ik inmiddels doorverkocht en van dat geld ga ik deze maand een mooie LCD tv halen.

Bedankt T-Mobile!!! :D :D :p

mhoutman 25-09-08 11:20

hallo, hier de directie van t-mobile nl: wij zijn een aantal iphones zoek :D

King1987 25-09-08 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman (Bericht 198126)
hallo, hier de directie van t-mobile nl: wij zijn een aantal iphones zoek :D

muhahaha, goeie grap...

Guest 25-09-08 13:19

Houtman in de directie? ;) laat me niet lachen. Toch niet familie van? :P

rensiejjj 25-09-08 15:09

Heb hetzelfde gehad, weliswaar niet met een iphone maar met laptop

sNicker 27-09-08 22:14

@ rensiejjj, ja, das minder leuk ja :p

Vassili 27-09-08 23:28

Je hebt geluk gehad:D

Off-Topic:100ste post:D

rensiejjj 28-09-08 16:55

haha, nou heb er anders veel plezier van gehad :D

jvp 28-09-08 20:09

pfff wat zijn jullie eerlijk zeg.
Heb mijn abb al verlengd in de winkel maar ga het nu ook gelijk nog een keer proberen via internet.
Moeten ze maar opletten daar hoor.
Dit soort bedrijven zijn zelf ook grote boeven met hun dataverkeer en roaming kosten in het buitenland.
Je gaat toch niet serieus slapende honden wakker maken???
Gewoon je mond houden man

sNicker 29-09-08 15:11

1-0 voor jvp :p

jvp 29-09-08 15:23

helaas, ik kan niet meer verlengen via internet, jammer zeg.
Had nog wel een 2e willen ontvangen
wel goed truukje voor volgende keer ;-)

Ironis 29-09-08 20:23

Let je wel op dat je niet per ongeluk twee abonnementen hebt afgesloten? Dus een verlenging van je oude, en vervolgens in de winkel nog een verlening? Als je niet uitkijkt zit je twee keer 2 jaar aan het abonnement vast!

Ik zou dit zeker uit laten zoeken als ik jou was, anders zit je aan die contracten vast!

Anders: goede deal ;)

avdwerf 30-09-08 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ironis (Bericht 199791)
Let je wel op dat je niet per ongeluk twee abonnementen hebt afgesloten? Dus een verlenging van je oude, en vervolgens in de winkel nog een verlening? Als je niet uitkijkt zit je twee keer 2 jaar aan het abonnement vast!

Ik zou dit zeker uit laten zoeken als ik jou was, anders zit je aan die contracten vast!

Anders: goede deal ;)

Je kunt toch niet 2 abonnementen aan 1 telefoonnummer vast hebben zitten?

sNicker 11-11-08 21:55

hoest nou met je iPhone(s)?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.