iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile, iPhone weer stuk (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/35304-t-mobile-iphone-weer-stuk.html)

DaveD30 15-08-09 23:11

Ok ik ben er klaar mee! Ik heb net een nieuwe 3e 3gs en ja hoor! Aan/uit knop zit scheef en overal zitten scherpe puntje aan de chromen rand! Ben nu best pist! Ga een officiele klacht indienen bij t-mobile! Kan natuurlijk weer alleen van maandag tot vrijdag?

splatz 15-08-09 23:13

Brief schrijven.... (telefonisch hoef je niet eens te proberen)
De schriftelijke reactie moet nog komen bij mij (na 2,5 weken).

DaveD30 15-08-09 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door splatz (Bericht 338685)
Brief schrijven.... (telefonisch hoef je niet eens te proberen)
De schriftelijke reactie moet nog komen bij mij (na 2,5 weken).

Heb hem al klaar. Gaat maandag op de bus aangetekend. Geef ze in de brief 2 weken de tijd en stel ze in gebreke. Hoor ik niks gaat het naar mijn rechtsbijstand

harald114 16-08-09 13:29

het is het nummer van de apple verkooplijn, maar via deze weg kan je er ook komen en is goedkoper dan 0900 nummer ;)

als je gewoon verteld dat je klacht heb over toestel van apple en niet van t-mobile moet het goedkomen ;)

DaveD30 16-08-09 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harald114 (Bericht 338830)
het is het nummer van de apple verkooplijn, maar via deze weg kan je er ook komen en is goedkoper dan 0900 nummer ;)

als je gewoon verteld dat je klacht heb over toestel van apple en niet van t-mobile moet het goedkomen ;)

Spreek je uit ervaring? Heb jij ook een t-mobile toestel?
En zoja heb je een ander gekregen via apple?
Grrag meer info:D

harald114 17-08-09 10:59

mijn ervaring met apple producten is dat ze nooit moeilijk doen omdat ze kwaliteit willen uitstralen...

zelf heb ik geen mankementen met mijn Iphone dus daarvoor heb ik ze nog nooit gebeld;)

splatz 17-08-09 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harald114 (Bericht 339133)
mijn ervaring met apple producten is dat ze nooit moeilijk doen omdat ze kwaliteit willen uitstralen...

zelf heb ik geen mankementen met mijn Iphone dus daarvoor heb ik ze nog nooit gebeld;)

Ik geloof wel dat Apple een zeer goede klantenservice heeft voor haar producten. Helaas sturen ze je met de iPhone door naar T-mobile. Bel maar is... Toets ? voor iPhone, dan krijg je een bandje te horen dat je t-mobile moet bellen.

Vind de afhandeling van de klacht nu wel wel erg lang gaan duren (2,5) week. Dat is weer een nadeel van een brief schrijven, het duurt te lang voordat je reactie krijgt maar je zet je punt wel nadrukkelijker.

jdemol 17-08-09 20:04

iphone ook stuk
 
ik heb mijn toestelnet een half jaar voor de tweede keer stuk eerste keer een nieuwe gekregen .
tweede keer17 juli opgestuurd bij t-mobile winkel in gorinchem.
met de klacht dat aanbieder weg (telefoon gedeelte) dus kan ik niet meer bellen.een week later word gebeld dat hij terug is naar de winkel geweesd zie ik tot mijn verbazing dat hij niet gerepareerd is. er word gezegd dat hij goed werkt .https://forum.iculture.nl/images/icons/icon13.gif
zeg ik tegen meneer dat ik hem morgen weer terug kom brengen met de zelfde klacht word hij weer opgestuurd naar solid vision .
twee weken later krijg ik een brief dat hij stuk is door stoot druk of valschade dat het buiten de garantie valt.
even 269.05 euro wil betalen om hem te laten maken. https://forum.iculture.nl/images/icons/icon5.gifhttps://forum.iculture.nl/images/icons/icon8.gifhttps://forum.iculture.nl/images/icons/icon8.gif

splatz 17-08-09 20:05

Zijn er duidelijke sporen die op val/stootschade wijzen?

jdemol 17-08-09 21:57

geen krasje
 
nee er is zit niet aan te zien

splatz 17-08-09 22:28

Tja...telefonisch bereik je niets. Schriftelijke reactie laat nu ook al meer dan 2,5 week op zich wachten. Ik zou SV opbellen om te vragen waar ze val/stoot schade op hebben gebaseerd

3 weken...
Weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt voordat een schriftelijke klacht beantwoord wordt?

Syp 23-08-09 19:27

Hierbij ook even mijn ervaring met mijn iPhone perikelen.

Ik heb sinds Januari 2009 een iPhone en ben inmiddels al aan mijn 5e toe. Dit is er gebeurd:

- 1e iPhone ging in Mei retour vanwege een haarscheur
- 2e iPhone ging direct na ontvangst retour vanwege een lightleak
- Bij de 3e viel meteen op dat het scherm er niet helemaal recht inzat (linker zijde kwam kwam boven de rand uit). Ik heb dit gemeld, maar dat was geen reden om hem terug te sturen. In Juli begaf de microfoon het na een korte periode van veel krakend geluid tijdens het bellen
- Vorige week heb ik mijn 4e iPhone mogen ophalen. Meteen viel op dat het scherm er weer scheef in zat, de automatische kleur aanpassing werkte niet goed, er was weer sprake van een lightleak en de lijmresten zitten nog aan de zijkant van het scherm.
- Uit "coulance" heeft T-Mobile mij een omruil actie aangeboden. Dwz, ik krijg een "nieuwe / refurbished" telefoon per courier en lever direct mijn oude weer in. Wat mij wel opviel bij dit laatste toestel is dat het serienr met 889 begint en dus niet met 5K?

Uiteraard heb ook ik meerdere malen contact gehad met T-Mobile, die mij eerst steeds afscheepten naar de winkel. De winkel kon ook niets anders voor me doen dan het toestel voor me opsturen. Na direct contact met Solid Vision ben ik bij de aftersales van T-Mobile terecht gekomen die mij de omruil actie hebben voorgesteld.

Waar ik voornamelijk verbaasd over ben is de manier waarop Apple hier mee omgaat. Ik begrijp eigenlijk wel dat T-Mobile afhankelijk is van de leverancier van het product. Het kan toch eigenlijk niet door de beugel dat Apple blijkbaar een zeer slechte kwaliteitscontrole uitvoert op de refurbished toestellen?

Bij nader inzien had ik beter mijn eerste toestel met een haarscheur kunnen houden....

splatz 23-08-09 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Syp (Bericht 342054)
Hierbij ook even mijn ervaring met mijn iPhone perikelen.

Ik heb sinds Januari 2009 een iPhone en ben inmiddels al aan mijn 5e toe. Dit is er gebeurd:

- 1e iPhone ging in Mei retour vanwege een haarscheur
- 2e iPhone ging direct na ontvangst retour vanwege een lightleak
- Bij de 3e viel meteen op dat het scherm er niet helemaal recht inzat (linker zijde kwam kwam boven de rand uit). Ik heb dit gemeld, maar dat was geen reden om hem terug te sturen. In Juli begaf de microfoon het na een korte periode van veel krakend geluid tijdens het bellen
- Vorige week heb ik mijn 4e iPhone mogen ophalen. Meteen viel op dat het scherm er weer scheef in zat, de automatische kleur aanpassing werkte niet goed, er was weer sprake van een lightleak en de lijmresten zitten nog aan de zijkant van het scherm.
- Uit "coulance" heeft T-Mobile mij een omruil actie aangeboden. Dwz, ik krijg een "nieuwe / refurbished" telefoon per courier en lever direct mijn oude weer in. Wat mij wel opviel bij dit laatste toestel is dat het serienr met 889 begint en dus niet met 5K?

Uiteraard heb ook ik meerdere malen contact gehad met T-Mobile, die mij eerst steeds afscheepten naar de winkel. De winkel kon ook niets anders voor me doen dan het toestel voor me opsturen. Na direct contact met Solid Vision ben ik bij de aftersales van T-Mobile terecht gekomen die mij de omruil actie hebben voorgesteld.

Waar ik voornamelijk verbaasd over ben is de manier waarop Apple hier mee omgaat. Ik begrijp eigenlijk wel dat T-Mobile afhankelijk is van de leverancier van het product. Het kan toch eigenlijk niet door de beugel dat Apple blijkbaar een zeer slechte kwaliteitscontrole uitvoert op de refurbished toestellen?

Bij nader inzien had ik beter mijn eerste toestel met een haarscheur kunnen houden....

Heb helaas dezelfde ervaringen. Nog ff een opmerking op de omruiling: dit betreft toestellen die op een of andere manier weer bij T-mobile terecht zijn gekomen. Dit zijn absoluut geen nieuwe toestellen, heeft ook een after-sales medewerker mij verzekerd.
Zijn er nog mankementen /defecten aan het toestel dat je hebt gekregen?

Syp 23-08-09 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door splatz (Bericht 342055)
Heb helaas dezelfde ervaringen. Nog ff een opmerking op de omruiling: dit betreft toestellen die op een of andere manier weer bij T-mobile terecht zijn gekomen. Dit zijn absoluut geen nieuwe toestellen, heeft ook een after-sales medewerker mij verzekerd.
Zijn er nog mankementen /defecten aan het toestel dat je hebt gekregen?

Ik moet het omruil toestel nog ontvangen. Dinsdag staat de koerier op de stoep. Ik ben benieuwd wat T-Mobile doet als ook deze niet goed blijkt. Erg vervelend dat ik er door alle "ellende" al bijna van uit ga dat dit het geval is.... Ik zal mijn ervaring nog posten.

WDJ 23-08-09 20:39

Maar 1 vraag blijft een beetje hangen in dit (uitgebreide) topic:
In hoeverre kun je als het ware uograden en wat kost dat. Oftewel: als mijn 8Gb 3G stuk gaat, kan ik dan een 16Gb 3Gs terugkrijgen en wat zou je dan bij moeten betalen?

splatz 23-08-09 20:51

Wat ik heb ondervonden, kan het gewoon niet. Na heel veel telefoontjes kreeg ik de mogelijkheid mijn 3g 16gb om te ruilen voor een 3g s tegen de prijs van 385 euro

WDJ 23-08-09 22:07

Lijkt me ook sterk. Maar misschien zijn er andere mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of misschien andere bedragen te horen hebben gekregen.

splatz 23-08-09 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDJ (Bericht 342118)
Lijkt me ook sterk. Maar misschien zijn er andere mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of misschien andere bedragen te horen hebben gekregen.

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dit aanbod hebben gekregen. Ik denk dat er geen mensen zijn geweest die hier op in zouden zijn gegaan.

Ik hoop dat ik deze week wel een schriftelijke reactie krijg, wil dit gedoe nu wel eens afronden.

Syp 25-08-09 16:20

Zojuist mijn omruiltoestel ontvangen: Lightleak en wederom een niet recht liggend scherm.

Omdat dit nu het derde toestel is met Lightleak en mijn 5e iPhone in totaal, toch maar even een lezersvraag: Hebben veel meer mensen hier last van en dit gewoon geaccepteerd?
Ik heb er nu 2 toestellen voor teruggestuurd en deze zijn wel steeds vervangen geweest. Ik vind het bijzonder irritant dat wanneer je in het donker met je iPhone bezig bent er een lichtbundel langs de rand schijnt......

ronnietjuh 25-08-09 20:32

Nou ik ga ook maar eens reageren ..

Mijn toestel is nu ook voor de 5 de keer opgestuurd ...
* toestel echter met tmobile aangeschaft bij tph

Toestel 5 keer opgestuurd ( met die van gisteren erbij geteld ) 2 keer een nieuwe gekregen 2 keer de fouten niet kunnen vinden .

Elke keer als ik hem terug krijg kan ik hem dezelfde dag weer terug sturen :S
Ik word er echt gek van .

Nu hebben ze bij tph gezegt als ik nu weer een nieuwe krijg en hij is weer stuk 6 de keer gaan ze iets anders doen :S

Nu ben ik echter mijn i-phone in totaal 4 maanden kwijt :S:S ik vind dit echt niet kunnen .

Bah .

Zo moest dit echt even kwijt

wouter1981 26-08-09 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Syp (Bericht 342931)
Zojuist mijn omruiltoestel ontvangen: Lightleak en wederom een niet recht liggend scherm.

Omdat dit nu het derde toestel is met Lightleak en mijn 5e iPhone in totaal, toch maar even een lezersvraag: Hebben veel meer mensen hier last van en dit gewoon geaccepteerd?
Ik heb er nu 2 toestellen voor teruggestuurd en deze zijn wel steeds vervangen geweest. Ik vind het bijzonder irritant dat wanneer je in het donker met je iPhone bezig bent er een lichtbundel langs de rand schijnt......

Syp, Ik heb ook al 2 toestellen gehad met lightleak. 1 hiervan was nauwelijks zichtbaar. Maar ook 1 met flinke lightleak. De rubber/schuimen afdichting lag er helemaal los tussen!. Echter heb ik zelf de toestellen om deze reden nooit retour gestuurd. Bij mij zijn elke keer de haarscheuren de reden om het toestel op te sturen. Moet deze week ook weer... Op naar iPhone nummer 4. Hoop dat het omruilen deze keer weer snel gaat. Vorige keer was ik het toestel al met al een goede week kwijt.

Lente 28-08-09 17:06

@wouter1981

Heb je hier een speciale verzekering voor afgesloten of valt dit standaard onder de garantie van Apple binnen een bepaalde periode?

wouter1981 28-08-09 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lente (Bericht 344371)
@wouter1981

Heb je hier een speciale verzekering voor afgesloten of valt dit standaard onder de garantie van Apple binnen een bepaalde periode?

Valt onder Apple/T-Mobile garantie. Heb geen verzekering bij mijn toestel afgesloten.

Lente 28-08-09 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 344389)
Valt onder Apple/T-Mobile garantie. Heb geen verzekering bij mijn toestel afgesloten.

Dank je wel voor je antwoord. Ik zit namelijk in dubio en dit is misschien niet helemaal het juiste topic ervoor, maar kan ook geen betere vinden:confused:

Ik vind de witte tinten in mijn scherm niet echt wit, ze slaan een beetje geel uit :( Bijvoorbeeld bij de Fokke en Sukke App. De vraag is of anderen hier ook last van hebben!? Ik twijfel of ik ermee terug moet gaan en of ze er wat aan kunnen doen.

splatz 29-08-09 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lente (Bericht 344396)
Dank je wel voor je antwoord. Ik zit namelijk in dubio en dit is misschien niet helemaal het juiste topic ervoor, maar kan ook geen betere vinden:confused:

Ik vind de witte tinten in mijn scherm niet echt wit, ze slaan een beetje geel uit :( Bijvoorbeeld bij de Fokke en Sukke App. De vraag is of anderen hier ook last van hebben!? Ik twijfel of ik ermee terug moet gaan en of ze er wat aan kunnen doen.

Bij mij zijn ze gewoon wit. Je kan natuurlijk altijd naar een T-mobile shop gaan kijken wat zij zeggen. Ik betwijfel of ze je probleem serieus nemen.

jokeheefteenappeltje 29-08-09 19:18

Hm... dat gaat nog leuk worden.. ik was van plan om ook maar weer eens terug te gaan naar de Tmobile shop want ik heb tot nu toe ook steeds problemen met mijn nieuwe 3 GS. Het eiphoontje is net 3 weken oud en ik heb hem al drie keer hersteld. 1e keer was al de 2e dag dat ik een vergroot scherm had, hij deed helemaal niets meer, toen na ca. week werd ik gebeld, was te laat met oppakken en toen ik terug wilde bellen deed hij dus ook niets meer... op tilt!! (heel fijn als je afhankelijk bent van je telefoon voor werk) en nu heb ik hem vandaag voor de verandering maar weer eens herstelt want safari bleef gister hangen grrrrr.... Donderdag had iemand een oudere versie Iphone en daar werkte safari al veel sneller... Nu hij herstelt is blijft het behoorlijk traag werken... snik...... schiet niet op dit!

splatz 30-08-09 14:51

Ik heb maar een e-mail gestuurd dat ik nu 4 weken op een reactie wacht. Geschreven dat ik binnen 1 week een reactie verwacht. Hoop dat ze nu eindelijk eens reageren.

pposthoorn 31-08-09 14:47

Sinds begin vorige week zat mijn Mute knopje los, en vrijdag middag is hij afgebroken. Gelijk gebeld met T-Mobile, er werd een reparatie aangevraagd en ik zou nog van ze horen.
Vandaag heb ik ze teruggebeld (ben ongeduldig :P ). Er is vrijdag avond een envelop naar mij verstuurd. Mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat die vandaag of morgen er moet zijn en dat ik daarin mijn iPhone 3G 16GB Black moet doen met accessoires. Ze kijken dan of het onder garantie valt, zo ja, dan repareren ze hem en krijg ik hem weer terug. Zo nee, dan bellen ze mij. Ik neem aan dat dit onder garantie valt, is namelijk een ontwerp/productie fout en geen user abuse (dan was hij wel in één keer afgebroken en niet gedurende een week steeds losser gaan zitten).

Maar als ik de verhalen hier lees weet ik niet of ik mijn iPhone wel terug wil sturen. Zo te zien is de kans groot dat ik niet mijn eigen toestel maar een refurbished terugkrijg (in tegenstelling tot wat de mevrouw aan de telefoon zei) en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb in november een nieuw toestel met 2jaar abbo gekocht, en als er dan 1 knopje afbreekt wil ik daarna niet opgescheept worden met een afgekeurd, hersteld toestel.


Bijkomend nadeel: ik heb een Zagg InvisibleSHIELD op m'n iPhone, die moet ik er dus afhalen nu (anders krijg je daar weer gezeik mee, en als ze hem willen repareren moet hij er waarschijnlijk toch af). Maarja, als hij dan terugkomt moet ik weer een nieuwe bestellen :(

wouter1981 31-08-09 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn (Bericht 345561)
Mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat die vandaag of morgen er moet zijn en dat ik daarin mijn iPhone 3G 16GB Black moet doen met accessoires.

Absoluut GEEN accessoires meesturen. De kans is groot dat ie kwijt raken. En zie ze dan maar eens terug te krijgen! Ik heb hier ervaring mee...

Wat betreft je InvisibleShield, haal m eraf want je krijgt een refurbished toestel. Indien je toestel onder garantie valt natuurlijk.

pposthoorn 31-08-09 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 345569)
Absoluut GEEN accessoires meesturen. De kans is groot dat ie kwijt raken. En zie ze dan maar eens terug te krijgen! Ik heb hier ervaring mee...

Wat betreft je InvisibleShield, haal m eraf want je krijgt een refurbished toestel. Indien je toestel onder garantie valt natuurlijk.

Was ook niet van plan om acc mee te sturen, alleen mn oude 2G headset die helemaal afgeragd is, wie weet krijg ik een nieuwe terug :P

Ik zie er wel tegen op dat ik probably een refurbished terugkrijg :mad: Daar heb ik niet voor betaald, en is ook tegenstrijdig met wat mevrouw aan de telefoon zei (stom dat ik het gesprek niet opgenomen heb). Maarja die mensen aan de telefoon bij tmo zeggen ook allemaal wat anders..

wouter1981 31-08-09 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn (Bericht 345586)
Was ook niet van plan om acc mee te sturen, alleen mn oude 2G headset die helemaal afgeragd is, wie weet krijg ik een nieuwe terug :P

Ik zie er wel tegen op dat ik probably een refurbished terugkrijg :mad: Daar heb ik niet voor betaald, en is ook tegenstrijdig met wat mevrouw aan de telefoon zei (stom dat ik het gesprek niet opgenomen heb). Maarja die mensen aan de telefoon bij tmo zeggen ook allemaal wat anders..

Als je toestel onder garantie valt dan wordt er een nieuw (refurbished) toestel besteld die vervolgens naar jou wordt opgestuurd. Dat je niet je eigen toestel gerepareerd retour krijgt ligt aan het feit dat het servicecentre de iPhone niet mogen open maken. Ze mogen alleen bepalen of het toestel wel of niet onder garantie valt.

Heb zelf ook al veel te vaak aan de telefoon dingen toegezegd gekregen die later niet juist bleken of simpelweg niet werden nagekomen. Helaas lijkt het zo te zijn dat dit, bij voornamelijk grote bedrijven, bijna normaal is.

pposthoorn 31-08-09 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 345594)
Als je toestel onder garantie valt dan wordt er een nieuw (refurbished) toestel besteld die vervolgens naar jou wordt opgestuurd. Dat je niet je eigen toestel gerepareerd retour krijgt ligt aan het feit dat het servicecentre de iPhone niet mogen open maken. Ze mogen alleen bepalen of het toestel wel of niet onder garantie valt.

Niet mijn probleem dat zij hem niet open mogen maken, dan moet de helpdesk niet zeggen dat ik mn eigen toestel weer terug krijg.

Maarja, eerst maar is afwachten, als er niks mis is met het ruiltoestel heb ik niks te klagen natuurlijk ;)

wouter1981 31-08-09 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn (Bericht 345598)
Niet mijn probleem dat zij hem niet open mogen maken, dan moet de helpdesk niet zeggen dat ik mn eigen toestel weer terug krijg.

Maarja, eerst maar is afwachten, als er niks mis is met het ruiltoestel heb ik niks te klagen natuurlijk ;)

Dat laatste moet je gewoon van uit gaan. Als je je eigen toestel retour krijgt dan is dat geen goed nieuws ;)

splatz 05-09-09 12:28

Vandaag voor het eerst maar weer is gebeld. Ze gaan nu de case pas doorzetten..pff. Wordt waarschijnlijk maandag gebeld, ben benieuwd.....

jovandesande 05-09-09 21:27

Heb geen iPhone (nog niet :() maar wel ooit met een T-Mobile MDA Compact problemen gehad, ook tot 5x toe moeten laten terugsturen ivm reparaties/problemen. Na de 5e keer aangetekende brief gestuurd met eis voor geheel nieuw toetsel bij de winkel. Contact gehad met after-sales en mocht een nieuw (zelfs 1 tree hoger, MDA Vario) toestel ophalen in de winkel (verpakt en wel). Mijn ervaringen met T-Mobile zijn dus dat je na 2 of 3 keer al beter een aangetekende brief kan versturen en zorgen dat after-sales contact met je opneemt. En compleet nieuw toestel eisen (ja, misschien moet je dan weer x weken wachten maar alla, eis dan korting op abbo)...

Solid Vision oid werkt volgens zo dat alle binnengekomen toestellen een harde reset krijgen en gaan vervolgens op de plank en een ander poppetje pakt het toetsel en verstuurd um naar de klant als zijnde: "nieuw/refurbished"...

pposthoorn 05-09-09 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jovandesande (Bericht 347867)
Solid Vision oid werkt volgens zo dat alle binnengekomen toestellen een harde reset krijgen en gaan vervolgens op de plank en een ander poppetje pakt het toetsel en verstuurd um naar de klant als zijnde: "nieuw/refurbished"...

Het lijkt mij dat T-Mobile zulk soort praktijken als multinational niet kan toestaan. Als iemand één keer bewijs heeft dat dit gebeurd hebben ze een heel erg groot probleem.
Wel als ze het mij proberen te flikken iig :P

splatz 06-09-09 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn (Bericht 347905)
Het lijkt mij dat T-Mobile zulk soort praktijken als multinational niet kan toestaan. Als iemand één keer bewijs heeft dat dit gebeurd hebben ze een heel erg groot probleem.
Wel als ze het mij proberen te flikken iig :P

Ja, maar het probleem is. Hoe bewijs je zoiets. Serienummer/imei wordt allemaal aangepast.

pposthoorn 06-09-09 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door splatz (Bericht 347908)
Ja, maar het probleem is. Hoe bewijs je zoiets. Serienummer/imei wordt allemaal aangepast.

Toestel met dezelfde schade terug?

splatz 06-09-09 00:08

Ja, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn...Daar bewijs je niets mee

pposthoorn 06-09-09 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door splatz (Bericht 347912)
Ja, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn...Daar bewijs je niets mee

Als ik op bepaalde plekken krassen heb zitten (en daar natuurlijk foto's van heb), en ik krijg dezelfde krassen terug. Dan lijkt me dat niet echt toeval.
Maar het blijft inderdaad moeilijk te bewijzen.

Daarbuiten, als ik mijn toestel ter reparatie opstuur. Dan verwacht ik mijn toestel gerepareerd terug te krijgen. Is dat dan niet het geval kan ik dan wel mee leven, indien het een toestel betreft dat in minimaal dezelfde staat is als die van mij, anders beter. Niet een toestel met een ander defect.
Mijn iPhone gaat maandag aangetekend naar T-Mobile, mocht ik een goed toestel terugkrijgen, prima, pluspunt voor T-Mobile. Krijg ik een toestel terug wat om andere redenen niet goed is, ga ik gelijk serieuze acties ondernemen en niet 12x heen en weer sturen.

Maarja, eerst maar is afwachten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.