T-mobile opzeggen door fout?
Is het mogelijk om een abonnement op te zeggen bij T-mobile door een fout van hun medewerkers? Vorige week heb ik een 3G gekocht bij een T-mobile shop, afgesproken met de verkoopster dat mijn abonnement eind OKTOBER in zou gaan, maar nou is het ineens een maand eerder geworden. Is het mogelijk om hierdoor je abonnement op te zeggen? (nee, het gaat mij niet om 3GS, maar ik moet hierdoor gewoon dubbel betalen)
|
Ligt eraan wat er in je contract staat, in je contract staat namelijk een datum waarop je contract ingaat.
Als daarin oktober staat dan heb je een punt, anders heb je denk ik pech. Ik begrijp alleen niet dat ze je hebben kunnen beloven dat hij pas in oktober in zou gaan en dat je al je toestel hebt meegekregen, normaal kun je max 3 maanden van te voren een telefoon meekrijgen als je kiest voor nummerbehoud een andere mogelijkheid om zover vantevoren al een tel te krijgen heb ik persoonlijk nog nooit van gehoord...... |
Citaat:
|
Ja logisch maar zoals ik al zei...voor zover ik weet kan dat max 3 maanden van te voren pas.
Waar heb je de iphone precies gekocht? En staat alles goed in je contract? |
Citaat:
Daarin staat niks over wanneer het abonnement ingaat. |
ik heb me abbo moeten verlengen en 2 papieren moeten ondertekenen waar duidelijk opstaat wanneer mijn i-abbo zou ingaan. Me andere is gelijk afgesloten en heb betaalt voor die wat ik moest betalen en nu gaat me i-abbo verder. Je hebt je handtekening wss gezet op dat contract.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:55. |