iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Wie is er tevreden met t-mobile? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/35563-wie-tevreden-t-mobile.html)

kuotje 17-06-09 12:47

best ontevreden, heb me iphone op 26mei gekocht leuk en aardig. Alles werkt behalve 3G ( maar snap wel dat het hier niet werkt waar ik woon (regio zaltbommel). Maar dan 5dagen later storing in de mast van me dorp.
3 dagen later werkt ie weer maar is me speaker kapot? software fout wss.
opsturen naar proassist op 6juni en krijg geen bericht terug in 1e 2 weken. Bel maar een keer en zeggen ze dat gemiddeld 3-5weken duurt. Terwijl ik hier op forum lees dat gemiddeld 10dagen is.

sorry maar betaal 50euro per maand. 1e maand internet is dus al voor niks betaalt.

Celf 17-06-09 15:30

In het oosten van het land is de GSM ontvangst goed maar de 3G ontvangst is ronduit slecht. Grote gebieden van vele tientallen vierkante kilometers geen 3G ontvangst te bekennen. Als ik het in procenten uitdruk is 80% van het gebied waar ik woon en werk (Achterhoek) de 3G ontvangst gewoon afwezig. Dit heeft helemaal niets met zeiken te maken maar gewoon met feiten. T-Mobile ontkende dit toen ik de iPhone kocht maar bekende dit toen ik reclameerde en op grond daarvan mijn geld terugvroeg en ook terug kreeg.

Advies...koop een 10 euro simmetje en test de 3G ontvangst in jouw regio. dit voorkomt onaangename verrassingen.

rolandbreedveld 17-06-09 15:46

Ontvnagst GSM en 3G
 
GSM netwerk is in sommige gebieden slecht, was laatst een week in Duinrell (Den Haag) daar is de ontvangs zeer slecht.

3 G ontvangst is erg matig, op de A12-A20 van Rotterdam naar Utrecht en op de A27 tussen Gorinchem en Utrecht zijn er hele grote stukken waar G3 het niet doet.

maar, als het werkt werkt het meestal goed .....

maftijs 17-06-09 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celf (Bericht 297588)
In het oosten van het land is de GSM ontvangst goed maar de 3G ontvangst is ronduit slecht. Grote gebieden van vele tientallen vierkante kilometers geen 3G ontvangst te bekennen. Als ik het in procenten uitdruk is 80% van het gebied waar ik woon en werk (Achterhoek) de 3G ontvangst gewoon afwezig. Dit heeft helemaal niets met zeiken te maken maar gewoon met feiten. T-Mobile ontkende dit toen ik de iPhone kocht maar bekende dit toen ik reclameerde en op grond daarvan mijn geld terugvroeg en ook terug kreeg.

Advies...koop een 10 euro simmetje en test de 3G ontvangst in jouw regio. dit voorkomt onaangename verrassingen.

Ik heb precies hetzelfde probleem, mijn woon werk verkeer loopt door het oosten, daarnaast woon ik in Twente waar het ontvangst van 3G idd echt RUK is. Je geeft aan dat je reclammeerd, hoe doe je dat?

TheIndo 17-06-09 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 297487)
best ontevreden, heb me iphone op 26mei gekocht leuk en aardig. Alles werkt behalve 3G ( maar snap wel dat het hier niet werkt waar ik woon (regio zaltbommel). Maar dan 5dagen later storing in de mast van me dorp.
3 dagen later werkt ie weer maar is me speaker kapot? software fout wss.
opsturen naar proassist op 6juni en krijg geen bericht terug in 1e 2 weken. Bel maar een keer en zeggen ze dat gemiddeld 3-5weken duurt. Terwijl ik hier op forum lees dat gemiddeld 10dagen is.

sorry maar betaal 50euro per maand. 1e maand internet is dus al voor niks betaalt.

ProAssist is geen T-Mobile. Zij hebben hun eigen reparatiedienst. Maar toch zal T-Mobile je een vergoeding geven wanneer je toestel zo lang weg is! Heb je de klantenservice al eens gebeld van T-Mobile? Ik heb zelf al eens eerder een vergoeding hiervoor gehad. Heb je van ProAssist geen telefoon gekregen met internetfunctie? In voorwaarden staat dat je een telefoon krijgt met ongeveer dezelfde opties! Dus klagen bij ProAssist..

tonnieonline 17-06-09 22:38

Zeer ontevreden over 3G dekking. Kunnen ze ook niets aan doen zegt de technische onderzoeker. Krijg 2 maanden abbo geld terug en daar moet ik het 2 jaar mee doen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:03.