iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   iPhone 3Gs 32GB doormiddel van Lost&Stolen (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/37449-iphone-3gs-32gb-doormiddel-lost-and-stolen.html)

john1979 28-06-09 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door janguit (Bericht 312991)
lost en stolen is zeker niet mogelijk als je een simonly abonnement heb bij t-mobile?

Zo als ESO al vermeld, is bij alle T-Mobile abbo's mogelijk. Gewoon naar de shop gaan en zeggen dat je het abbo wil openbreken d.m.v. lost and stolen.

LET WEL OP: Denk wel goed na of je het doet. Je zit wel aan een vrij lang kontrakt vast, je moet 2 jaar bijtekenen. Je kan in de tijd van je lost and stolen kontrakt maar 1x gebruik maken van lost and stolen!

Citaat:

okee!:D en dat kost verder geen extra geld? behalve dat je abo wat langer duurt?
Nee kost geen geld. Alleen het bedrag dat je voor bijvoorbeeld de iPhone moet bijbetalen (zoals je ook moet bij een nieuw kontrakt).

janguit 28-06-09 12:34

hmm... misschien is het dan beter om toch nog 1,5 maand te wachten:P dan kan ik eventueel in de volgende 2 jaar er een keer gebruik van maken..

john1979 28-06-09 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door janguit (Bericht 313017)
hmm... misschien is het dan beter om toch nog 1,5 maand te wachten:P dan kan ik eventueel in de volgende 2 jaar er een keer gebruik van maken..

Als je nog 1 1/2 maand moet zou ik wachten. Het zou nu zonde zijn als je nog zo kort moet. Volgend jaar zou je er dan inderdaad beter gebruik van kunnen maken.

janguit 28-06-09 12:37

iig bedankt voor jullie reacties!

DaveD30 28-06-09 18:41

Denk toch dat ik het ga doen dat lost and stolen. Is dat echt mogelijk als je je abo pas vanaf maart hebt? Dat ik dan zo lang vast zit aan het abo is niet erg want verzeker het toestel toch! :D

jvdv23 28-06-09 19:41

Als je een nieuwe 3GS wilt en hebt nog een contract lopen bij Tmobile dan zou ik de 3G al dan niet Simlockvrij verkopen en in Belgie een nieuwe 3GS kopen. T-mobile kaart erin en klaar.

john1979 28-06-09 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jvdv23 (Bericht 313367)
Als je een nieuwe 3GS wilt en hebt nog een contract lopen bij Tmobile dan zou ik de 3G al dan niet Simlockvrij verkopen en in Belgie een nieuwe 3GS kopen. T-mobile kaart erin en klaar.

Is inderdaad ook een oplossing, maar dan moeten de financiele middelen er wel zijn. Ik denk dat hier het ''probleem'' zit bij velen die gebruik willen maken van lost and stolen. Het is ook een behoorlijk bedrag als je de iPhone 3GS los koopt, laten we eerlijk zijn.
Citaat:


Denk toch dat ik het ga doen dat lost and stolen. Is dat echt mogelijk als je je abo pas vanaf maart hebt? Dat ik dan zo lang vast zit aan het abo is niet erg want verzeker het toestel toch! :D
Voor lost and stolen heb je geen minimale tijd. Of je de iPhone/contract nu 3 maanden of 1 1/2 jaar heb maakt geen verschil. Lost and stolen is gewoon mogelijk. Wel is de eis dat je 2 jaar bijtekend...meer niet.

dieters 02-07-09 16:57

Hoi,

Ik heb ook een vraag over lost&stolen
Ik heb 4 maanden geleden mij abbo verlengt bij t-mobile
maar hij is pas een maand geleden ingegaan als ik nu dus lost&stolen zou toepassen zou dit dus betekenen dat ik nog 4 jaar aan t-mobile vastzit?

is er een andere optie evt om een 3GS te bemachtigen? op simvrij in een ander land kopen na
aangezien mij abbo net een maand loopt

mvg

RVDB 03-07-09 00:25

Dit heb ik ook gedaan trouwens.. maar die van mij was wel echt lost & stolen.. een half jaar geleden :P

john1979 03-07-09 00:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dieters (Bericht 316833)
Hoi,

Ik heb ook een vraag over lost&stolen
Ik heb 4 maanden geleden mij abbo verlengt bij t-mobile
maar hij is pas een maand geleden ingegaan als ik nu dus lost&stolen zou toepassen zou dit dus betekenen dat ik nog 4 jaar aan t-mobile vastzit?

is er een andere optie evt om een 3GS te bemachtigen? op simvrij in een ander land kopen na
aangezien mij abbo net een maand loopt

mvg

Via Marktplaats ;) Maar denk niet dat je daar op zit te wachten :D

Een andere optie is er niet om de 3GS voor weinig geld te krijgen. Lost and stolen is het enige mogelijke om voor weinig geld aan de 3GS te komen.

Nadeel is dan wel dat je 2 jaar bij moet tekenen, en in de tijd van je lost and stolen contract geen gebruik mag maken van lost and stolen mocht er volgend jaar weer een nieuwe iPhone uit komen.

dieters 08-07-09 18:05

Bedankt voor de info

Ik heb besloten om voor de lost en Stolen te gaan
Ik wou vandaag de 3GS 32GB wit gaan halen maar dit ging helaas nog niet,
i.v.m onderhoud konden ze bij t-mobile geen lost&Stolen uitschrijven.
Morgen kan ik hem op gaan halen en ben ik trotse eigenaar van de 3GS

john1979 08-07-09 18:11

Gefeliciteerd met je 3GS, je zal er denk ik veel plezier van gaan hebben :D

DaveD30 10-07-09 12:22

Weet iemand of je voor lost and stolen bij een t-mobile shop moet zijn of kan dit ook bij de belcompany?

cypher21 10-07-09 12:27

Enkel bij T-Mobile zelf

Erw 17-07-09 23:01

Ik heb nu een Flex abbonement, als ik Lost & Stolen doe, veranderd mn flex abbo dan meteen in een Iphone abbo?

Jessica 18-07-09 06:40

Yep bij mij wel. Ik kwam met niks en ging met I-300 naar buiten werkend abbo en wel

Erw 18-07-09 10:58

Dus je loopt gewoon de winkel binnen en dan?

DaveD30 18-07-09 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 326006)
Dus je loopt gewoon de winkel binnen en dan?

Dan zeg je dat je je toestel kwijt bent en dat je gebruik wil maken van lost and stolen.
hoelang loopt je flex nog? hou er wel rekening mee dat daar dan nog 2 jaar bovenop komt. weet ook niet hoe het zit met flex naar een iphone abo want ik had die al namelijk.:D

Erw 18-07-09 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 (Bericht 326043)
Dan zeg je dat je je toestel kwijt bent en dat je gebruik wil maken van lost and stolen.
hoelang loopt je flex nog? hou er wel rekening mee dat daar dan nog 2 jaar bovenop komt. weet ook niet hoe het zit met flex naar een iphone abo want ik had die al namelijk.:D

En dan krijg je een nieuwe sim kaart? en je behoud je nummer?

TheStijg 18-07-09 14:24

Ja, logisch. Je oude simkaart word geblokkeerd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.