iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Visual Voicemail werkt niet bij t-mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/38298-visual-voicemail-werkt-niet-t-mobile.html)

Nikooos 18-08-09 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robfd (Bericht 339254)
Tja...

Het schijnt echt niet meer goed te komen bij T-mobile. Ik zit nu al twee weken zonder voicemail en de mensen van de helpdesk doen al niet eens meer moeite om te verbergen dat er (quote: ) grote aantallen mensen zonder voicemail zitten.

Tja...

Ze kunnen geen uitsluitsel geven over wanneer het wellicht weer in orde zal komen. Gewone voicemail werkt ondertussen ook niet meer. Ik moet mijn 06 nummer invoeren na bellen met voicemail en krijg vervolgens te horen dat mijn nummer niet bestaat.

Tja...

Ik heb precies hetzelfde. Ook de tip hierboven lijkt niet de oplossing te zijn voor mij..

Sparticle 18-08-09 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rembrandt (Bericht 339141)
Tja, ben maar eens aan een oplossing begonnen:
- Netwerkinstellingen gereset: niets geholpen
- iPhone gereset, met terugzetten backup: niets geholpen
- iPhone gereset, als nieuwe iPhone: niets geholpen
- Voicemail uitgezet/aangezet via My T-Mobile: niets geholpen

Dan maar de Klantenservice bellen.
Eerste gesprek (van 25 minuten) heeft niets opgeleverd.
Eerste reactie: "als u unlocked vervalt visual voicemail"
Pardon?!??!
Visual Voicemail zit in het i150-abonnement, dus dat lijkt me stug.

"Oh, eh, dan ga ik het nog even navragen....."
Na vele pogingen (opnieuw instellen (waar dan?), flightmode aan- en uit-zetten, en nog meer vage pogingen) werd mij aangegeven dat ik beter vanmiddag kan terugbellen, omdat dan de iPhone expert er weer is.:eek:
Ondertussen belt de iPhone meteen 1233 als ik op het icoontje klik, en dat kost me dus geld.

Vanmiddag dus nog maar een poging.

Hier zou zomaar eens een kern van waarheid in kunnen zitten. Niet dat het logisch is maar ik heb mijn 3G ook laten unlocken 1 dag voordat ik op vakantie ging. Maar nu enkele weken later een 3GS aangeschaft, kaartje overgehangen en geen visual voicemail. Ik gebruik voicemail zo weinig dat ik niet gezien heb of dat het op m´n 3G na de vakantie nog werkte. Mijn 3GS belt nu iig ook stug 1233 als ik op voicemail klikt.

Ik hoor het graag als je eruit bent!

Rembrandt 18-08-09 16:10

Als dat zo is, dan passen ze mijn abonnement aan. Kan ik er mooi van af.
Ik heb namelijk in mijn huidige abonnement een dienst "visual voicemail", die gratis is.
Als ze dat ineens aanpassen, betekent dat dat ik vanaf nu 1233 moet bellen tegen beltarief, dus dat mijn abonnement duurder wordt.
Reden om op te zeggen en een Vodafone-abonnement te nemen.

Sparticle 18-08-09 16:31

Citaat:

Hartelijk dank Je vraag of klacht is doorgestuurd aan één van onze medewerkers. T-Mobile zal bij een vraag binnen 7 kalenderdagen of bij een klacht binnen 30 kalenderdagen contact met je opnemen of een reactie sturen.

Met vriendelijke groeten,

T-Mobile Klantenservice
Ik heb het even via deze weg gedaan. Eens zien welke sneller tot een oplossing leidt.

DaveD30 19-08-09 14:12

Nou bij mij doet ie het ook niet meer hoor! Vaag is dat want had eerst nooit problemen ermee. Als ik nu op het icoontje druk dan gaat ie bellen! Zou het door de update naar 3.01 komen?

Sparticle 19-08-09 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 (Bericht 340311)
Nou bij mij doet ie het ook niet meer hoor! Vaag is dat want had eerst nooit problemen ermee. Als ik nu op het icoontje druk dan gaat ie bellen! Zou het door de update naar 3.01 komen?

Niet laten unlocken bij T-Mobile?

Edit: oh wacht, ook 3GS. Heeft ie wel gewerkt?

DaveD30 19-08-09 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sparticle (Bericht 340383)
Niet laten unlocken bij T-Mobile?

Edit: oh wacht, ook 3GS. Heeft ie wel gewerkt?

Ja zeker wel! Heb alleen net een nieuwe omdat de vorige kapot was. Deze sloot ik aan toen ik em kreeg en toen heb ik em gelijk geupdate naar 3.0.1

Sparticle 22-08-09 18:45

Mooi verhaal. Gister werkte ie opeens weer prima. Krijg ik smiddags een mailtje met het advies de netwerkinstellingen te resetten. Had ik natuurlijk allang gedaan voordat ik t probleem meldde maar het probleem heeft zich dus uit zichzelf opgelost lijkt het. Bij jullie inmiddels ook?

Rembrandt 23-08-09 23:36

Yep.
Ineens doet hij het weer. Zonder restart of reset.
Althans, ik kom weer in het VV-menu. De berichten die er staan, zijn niet af te luisteren. Maar even afwachten of de nieuwe berichten wel te beluisteren zijn.

Zou leuk zijn als T-Mobile nog even liet weten wat ze nu gedaan hebben. Want dat het bij hun zat lijkt me wel duidelijk.

kuotje 24-08-09 01:52

Mss door werkzaamheden? Bij mij werkt ie wel maar weet niet 100% omdat ik dat niet echt gebruik.

Sparticle 24-08-09 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rembrandt (Bericht 342147)
Yep.
Ineens doet hij het weer. Zonder restart of reset.
Althans, ik kom weer in het VV-menu. De berichten die er staan, zijn niet af te luisteren. Maar even afwachten of de nieuwe berichten wel te beluisteren zijn.

Zou leuk zijn als T-Mobile nog even liet weten wat ze nu gedaan hebben. Want dat het bij hun zat lijkt me wel duidelijk.

Ik heb ze nog even terug gemaild en hoop nog op reactie daarop. En anders loopt jouw case waarschijnlijk nog en zal je zelf de mogelijkheid nog krijgen om verhaal te halen denk ik ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.