iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   problemen t-mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/40104-problemen-t-mobile.html)

theduckman 06-08-09 17:54

Nou hehe mijn problemen zijn opgelost.
Na gisteren iemand gesproken te hebben van de klachten lijn.
Heeft hij me vanmorgen terug gebeld met de mededeling dat er idd nog 8 weken levertijd staat momenteel.
Maar als naar een t-mob shop ging en ze daar een hadden moest ik bellen.
Deden ze mijn lost en stolen annuleren en kon ik in de shop een nieuwe lost en stolen aanvragen.

En dus vandaag gedaan en nu in het bezit van een 32 gb zwart.

Eindelijk rust.

splatz 06-08-09 18:10

Gefeliciteerd! Ik had ook het idee dat ze bij de klachtenlijn wat behulpzamer zijn. Helaas konden ze niets doen omdat ik zakelijk klant was.

Scoes 12-08-09 15:30

De "klachtenlijn" heet dus de klantenservice.
Voor een echte gegronde klacht zal je altijd een brief moeten sturen..

splatz 12-08-09 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scoes (Bericht 337169)
De "klachtenlijn" heet dus de klantenservice.
Voor een echte gegronde klacht zal je altijd een brief moeten sturen..

Je hebt voor particulieren ook een "klachtenlijn" (waar ze dus alleen klachten behandelen). Nr:070-3055737

Scoes 19-08-09 00:40

Heb je dan kutwerk _0_

theduckman 19-08-09 06:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door splatz (Bericht 337230)
Je hebt voor particulieren ook een "klachtenlijn" (waar ze dus alleen klachten behandelen). Nr:070-3055737


ik moet wel zeggen vanaf ik dat nummer had gebeld werd ik wel fatsoenlijk geholpen en waren de problemen ook binnen een paar dagen opgelost

splatz 19-08-09 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theduckman (Bericht 340157)
ik moet wel zeggen vanaf ik dat nummer had gebeld werd ik wel fatsoenlijk geholpen en waren de problemen ook binnen een paar dagen opgelost

Dat idee had ik dus ook. Helaas ben ik nooit teruggebeld;). Maar volgensmij komt dat omdat ik zakelijk klant was, ik werd gebeld dat het naar een andere medewerker was overgedragen maar vervolgens heb ik nooit meer iets gehoord.
Ik werd hier wel netjes te woord gestaan in tegenstelling tot de klantenservice/after-sales.

theduckman 19-08-09 09:19

Dan zal ik je een nog leukere grap vertellen

Gisteravond belde T-Mobile voor een klant tevredenheids onderzoek.

Maar ik was niet thuis dus mijn vrouw zegt belt u straks even terug.

Maar natuurlijk mevrouw bellen wij over een half uurtje terug.

En je raad het nooit!!!

Nooit meer iets van gehoord!!!!!


Zelfs dat kunnen ze nog niet fatsoenlijk.

splatz 19-08-09 09:22

Dat hebben ze mij dus 8x geflikt;) Alleen niet met een klanttevredenheidsonderzoek:rolleyes:
Lijkt me wel leuk... (een tevredenheidsonderzoek)

theduckman 19-08-09 09:35

Ja op dat gesprek had ik me ook verheugd maar helaas!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.