iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Bestelling bij T Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/40368-bestelling-t-mobile.html)

Evadnl 15-09-09 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roy844 (Bericht 351554)
ik verwacht het niet, maar daar maak ik me niet druk om . als dat ding maar een keer binnenkomt. :p

Ik wel, wil 'm jailbreaken :p

vincentjuhh 15-09-09 10:20

Helemaal geen...

Ik had mijn contract vernieuwd d.m.v. een lost en stolen op 12 aug.
heb dat via de KS telefonisch geregeld en heb een iphone 3gs 16gb zwart besteld.
Ik heb nog niks gehoord, ze laten je echt in onzekerheid... ik heb zelf een paar keer opgebeld om zowieso te checken of mijn order wel echt aangekomen is.. niet dat ik straks 8 weken wacht voor niks...

Evadnl 15-09-09 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vincentjuhh (Bericht 351566)
Helemaal geen...

Ik had mijn contract vernieuwd d.m.v. een lost en stolen op 12 aug.
heb dat via de KS telefonisch geregeld en heb een iphone 3gs 16gb zwart besteld.
Ik heb nog niks gehoord, ze laten je echt in onzekerheid... ik heb zelf een paar keer opgebeld om zowieso te checken of mijn order wel echt aangekomen is.. niet dat ik straks 8 weken wacht voor niks...

heb je wel een order nummer gekregen dan?

Mootjuh 15-09-09 10:38

Of een bevestigings e-mail???

flopper 15-09-09 11:17

Ik heb 'm binnen, 16GB zwart. 22 augustus bij t-mobile shop besteld en van 't weekend kon ik 'm ophalen. Na het lezen van dit forum had ik me al ingesteld op 8 weken wachten :)

Gelukkig staat 3.0.1 er nog op.

vincentjuhh 15-09-09 11:48

Geen ordernummer en geen bevestigings mail
ik heb m telefonisch besteld

erg vervelend niks te horen

Mysteriousgirl_ 15-09-09 11:58

Still waiting.. ze hebben beloofd dat ik hem deze week krijg.. als ik m donderdag niet heb, ga ik maar weer eens bellen.. wacht gewoon al 6 weken :mad:

roy844 15-09-09 14:15

ik heb hem ook besteld op 25 augustus via lost and stolen, heb net gebeld en mijn order ligt al bij amp zeggen ze, dus word waarschijnlijk deze week gebelt

Evadnl 15-09-09 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roy844 (Bericht 351684)
ik heb hem ook besteld op 25 augustus via lost and stolen, heb net gebeld en mijn order ligt al bij amp zeggen ze, dus word waarschijnlijk deze week gebelt

Welke versie had je besteld? black? white? 16/32 gb?

Yzord 15-09-09 14:21

Welke kleur en versie heeft niks mee van doen. Ik heb de 16gb white en ik moest 7 weken wachten.

Evadnl 15-09-09 14:26

Blijft een feit dat de witte minder gewild is dan de zwarte dus ik denk dat het wel degelijk effect heeft :-)

roy844 15-09-09 14:32

black 16 gb

Yzord 15-09-09 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Evadnl (Bericht 351691)
Blijft een feit dat de witte minder gewild is dan de zwarte dus ik denk dat het wel degelijk effect heeft :-)

Waarom moest ik dan 7 weken wachten als ze minder gewild zijn?

Arjannn 15-09-09 17:14

Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat je actiecode van ING binnen hebt?

Evadnl 15-09-09 17:27

Omdat ze geen first-in first-out procedure gebruiken, gaat compleet random.

HaZee 15-09-09 18:57

Vandaag maar weer eens gebeld en ze weten helemaal NIETS over mijn toestel behalve dat 'ie in het systeem staat .... Is 10 augustus besteld ivm vernieuwing contract en status staat nog steeds op 1 (bestelling ontvangen). Heb ik nu echt zo'n klojo aan de lijn gehad die echt niets kon zien, of stel ik de verkeerde vragen aan de verkeerde afdeling?


BTW het contract is inmiddels overgezet (balen want ik had flex met nog tegoed over en dat is nu dus i150 geworden) maar ik heb nog steeds geen iPhone .....

:mad:

Evadnl 15-09-09 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HaZee (Bericht 351845)
Vandaag maar weer eens gebeld en ze weten helemaal NIETS over mijn toestel behalve dat 'ie in het systeem staat .... Is 10 augustus besteld ivm vernieuwing contract en status staat nog steeds op 1 (bestelling ontvangen). Heb ik nu echt zo'n klojo aan de lijn gehad die echt niets kon zien, of stel ik de verkeerde vragen aan de verkeerde afdeling?


BTW het contract is inmiddels overgezet (balen want ik had flex met nog tegoed over en dat is nu dus i150 geworden) maar ik heb nog steeds geen iPhone .....

:mad:

Kzou als ik jouw was stennis gaan schoppen bij de klanten service dan, je betaald voor iets wat je nog niet gebruikt... of gebruiken kan.

OrDuLu52 15-09-09 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vincentjuhh (Bericht 351566)
Helemaal geen...

Ik had mijn contract vernieuwd d.m.v. een lost en stolen op 12 aug.
heb dat via de KS telefonisch geregeld en heb een iphone 3gs 16gb zwart besteld.
Ik heb nog niks gehoord, ze laten je echt in onzekerheid... ik heb zelf een paar keer opgebeld om zowieso te checken of mijn order wel echt aangekomen is.. niet dat ik straks 8 weken wacht voor niks...

Ik heb precies hetzelfde gedaan , alleen dan op 31 juli en meer kunnen ze me ook niet vertellen. Wachtijd was 2 - 6 weken , vertellen ze me nu dat het maximaal 8 weken kan duren en de maximale wachttijd op de website van T Mobile is nu vermindert naar 4 weken ? Snap er geen bal meer van en vind het erg slordig dat T MObile niet kan achterhalen hoe het nou met de status is van je bestelling.Ben een week terug naar T Mobile shop geweest en daar kreeg ik die dag te horen dat ze morgen een witte 32 GB 3GS zouden binnenkrijgen dus netjes even met de KS verbonden in de Shop , een hele lieve dame aan de telefoon gehad maar helaas , ik kon mijn Lost en Stolen aanvraag niet annuleren.Dus ook niet reserveren voor de iPhone die ze morgen binnen zouden krijgen. Ik bedoel ? WAAROM NIET ! O ja ik was vergeten te vermelden dat ik ook nog niet op aflevertijd.nl sta.

phpthomas 15-09-09 19:12

@mysteriousgirl, jij moet echt gaan bellen hoor! Ik heb 'm een week eerder dan jou besteld (16 GB black als nieuwe klant) en de kourier heeft gebeld: zaterdag wordt ie geleverd.

Mootjuh 15-09-09 20:35

Raar dat ze niet de regel hanteren wie het eerst komt.... wie het eerst maalt.. want zo te zien lijkt het maar rondom te gaan met die bestellingen die ze afleveren... hele vreemde gang van zaken hoor..

Roger 15-09-09 23:11

1 week geleden besteld.

32gb zwart in een tmobile shop, kan de iphone nu ophallen!

Hoe het komt dat het bij mijn zo snel gaat en bij andere niet?? het is en blijft vreemd, en eerlijk is het zeker niet.... maar blij ben ik wel :)

Voor iedereen die nog wacht...veel succes.

P.S.
bij mijn zou het gaan om een verlening.

roy844 15-09-09 23:20

een beetje vreemde zaak inderdaad , volgensmij leggen ze nieuwe aanmeldingen bovenop de stapel en worden die eerst behandeld xD :p

kiran 15-09-09 23:26

ik heb gehoord dat reserveringen in winkels voor gaan

roy844 15-09-09 23:40

en ing , alles zo'n beetje

Evadnl 16-09-09 09:52

't begint een beetje op het verhaal van de wii te lijken... Retailers krijgen niet genoeg iPhones uitgedeeld om hun klanten te voorzien en Tmobile houd zn kaken stevig opmekaar om hun eigen klanten te voorzien van info :S

onsdenis 16-09-09 09:53

Kunnen jullie de bestelling bij t-mobile echt niet annuleren?
Ik heb vanmorgen de 3gs 16 gb besteld bij pdashop.nl en zojuist een telefoontje gekregen dat hij morgen voor 13:00 uur bezorgd wordt!
Wel raar dat anderen weken op de telefoon moeten wachten.

Evadnl 16-09-09 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onsdenis (Bericht 352081)
Kunnen jullie de bestelling bij t-mobile echt niet annuleren?
Ik heb vanmorgen de 3gs 16 gb besteld bij pdashop.nl en zojuist een telefoontje gekregen dat hij morgen voor 13:00 uur bezorgd wordt!
Wel raar dat anderen weken op de telefoon moeten wachten.

nee na 3 keer bellen naar de klanteservice is mij 3 keer hetzelfde verteld, je kunt pas annuleren als je word gebeld door de aflever bediende van AMP.

Mysteriousgirl_ 16-09-09 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Evadnl (Bericht 352087)
nee na 3 keer bellen naar de klanteservice is mij 3 keer hetzelfde verteld, je kunt pas annuleren als je word gebeld door de aflever bediende van AMP.


Tenzij je een klacht indient.. zie laatste pagina van het topic "bestelling annuleren en iphone in de winkel kopen"

Maar ik ben nu zo dichtbij... ik wacht nog wel even. Beloofd was dat ik hem deze week zou krijgen.. maar nog niets gezien op aflevertijd.nl.. mn handen jeuken om weer naar de ks te bellen.. maar daar wacht ik nog even mee. Als het morgen niet op aflevertijd.nl staat, gaan ze sowieso niet vrijdag leveren, en komen ze dus hun afspraak (weer) niet na.. dus ik wacht nog even tot morgen.. De KS kan toch niets doen..

roy844 16-09-09 10:47

ik zit met het probleem dat ik een lost and stolen procedure heb. anders zou ik hem zeker ergens anders bestellen.

vincentjuhh 16-09-09 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roy844 (Bericht 352121)
ik zit met het probleem dat ik een lost and stolen procedure heb. anders zou ik hem zeker ergens anders bestellen.

Ik heb precies tzelfde probleem kga zo maar eens bellen naar de ks.. vind het namelijk erg vreemd dat ik nu 5 weken wacht terwijl er op de website van t-mobile 4 weken staat

Evadnl 16-09-09 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 352110)
Tenzij je een klacht indient.. zie laatste pagina van het topic "bestelling annuleren en iphone in de winkel kopen"

Maar ik ben nu zo dichtbij... ik wacht nog wel even. Beloofd was dat ik hem deze week zou krijgen.. maar nog niets gezien op aflevertijd.nl.. mn handen jeuken om weer naar de ks te bellen.. maar daar wacht ik nog even mee. Als het morgen niet op aflevertijd.nl staat, gaan ze sowieso niet vrijdag leveren, en komen ze dus hun afspraak (weer) niet na.. dus ik wacht nog even tot morgen.. De KS kan toch niets doen..

Mja ik wacht nu 5 weken ook... Ik wil de gok niet wagen dat ik weer gezeur krijg met het geld terug krijgen van de online shop etc. Hoop dat ik 'm uiterlijk volgende week heb...

WallyFSC 16-09-09 12:24

Ik heb een aantal Belcompany's in de regio gebeld en vrijdag kan ik hem een van de vestigingen ophalen gelukkig!

roy844 16-09-09 13:40

laat maar even weten wat ze te melden hebben ;)

WallyFSC 16-09-09 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roy844 (Bericht 352257)
laat maar even weten wat ze te melden hebben ;)

Ze houden er 1 voor me apart, dus ik ga vrijdag een blije jongen zijn :)

roy844 16-09-09 13:57

beter :d wel raar dat je daarvoor moet bellen.
welk keuze menu heb je gebruikt om dit voor elkaar te krijgen ?

Mysteriousgirl_ 16-09-09 14:04

Ohnee!! Ik heb net gebeld, (ik kon me niet inhouden:p) en die jongen heeft me super lang in de wacht gezet, en kwam vervolgens met de mededeling dat er het een en ander niet klopt aan mijn bestelling :eek:
en toen ik vroeg of ik voor niets 6,5 week aan het wachten ben, zei hij:
"dat zou best eens kunnen"

WTF!!?

Hij belt me zo terug als hij alles uitgezocht heeft..

Als hij nu gaat zeggen dat ik nog minstens x weken moet wachten dan gaat hij hem maar DIRECT cancellen voor me want dit pik ik niet :mad: Het is toch helemaal van de zotte dat ik hem via pda shop morgen in huis kan hebben grrrrr ik kan er echt met mn pet niet bij hoor!!! grrrr

Even afwachten dus.. houd jullie op de hoogte!

JeromeIsmaea 16-09-09 14:14

Bestellen bij pdashop is binnen 1 dag geregeld. Zo heb ik het gisteren gedaan, en jawel vanaf vanmiddag heb ik mijn iphone. Even naar de t-mobile winkel gaan om mijn €50,-- terug te halen :)

Het enige min puntje is is dat de verzekering €10,- kost i.pv. €7,-.

roy844 16-09-09 14:22

is inderdaad snel , er staat voor 22:00 besteld morgen in huis. hellaas heb ik lost and stolen. maar snap niet waarom pdashop wel een degelijke vooraad heeft

JeromeIsmaea 16-09-09 14:35

Ik zou het ook niet kunnen zeggen. Maar ik had een medewerker aan de lijn, die zei dat er een grote lading iphones binnen was gekomen. Wit en zwart 16GB, voor de 32GB weet ik dit niet zeker.

Mootjuh 16-09-09 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 352275)
Ohnee!! Ik heb net gebeld, (ik kon me niet inhouden:p) en die jongen heeft me super lang in de wacht gezet, en kwam vervolgens met de mededeling dat er het een en ander niet klopt aan mijn bestelling :eek:
en toen ik vroeg of ik voor niets 6,5 week aan het wachten ben, zei hij:
"dat zou best eens kunnen"

WTF!!?

Hij belt me zo terug als hij alles uitgezocht heeft..

Als hij nu gaat zeggen dat ik nog minstens x weken moet wachten dan gaat hij hem maar DIRECT cancellen voor me want dit pik ik niet :mad: Het is toch helemaal van de zotte dat ik hem via pda shop morgen in huis kan hebben grrrrr ik kan er echt met mn pet niet bij hoor!!! grrrr

Even afwachten dus.. houd jullie op de hoogte!

Heb je al wat gehoord?? en neem aan dat je wel een bevestiging (factuur en e-mail bevestiging hebt gehad destijds??) Ben benieuwd!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:27.