iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Klachten reparatie service (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/46376-klachten-reparatie-service.html)

daaf_it 11-11-09 14:06

Denk niet dat ze er geld voor gaan vragen. Als ze de 3G ooit terug willen, kunnen ze die krijgen. Hij gaat voorlopig op de plank zodat ik niet tegen onvoorziene situaties kan aanlopen. In ieder geval bedankt voor de felicitatie :)

joyciie 11-11-09 19:08

Hallo,

Ik heb ook heel je verhaal gelezen, wat een pech zeg.
Ik kreeg zelf op 29 aug. Iphone 3 G.. na een maand op 29 sept. ook ter reparatie laten opsturen, hij functioneerde prima, echter mijn geluid als ik iemand belde deed het niet goed.. leek net of dat ding constant op de luid speaker stond.. echt irritant.. 2 weken later kwam mijn tel ongerepareerd terug.. niks kunnen vinden.. weer opgestuurd.. toen was ik hem een week kwijt.. weer niks kunnen vinden..
Uiteindelijk kreeg ik toen 4 dagen later ook een nieuwe telefoon thuis, kon deze in ontvangst nemen en moest mijn oude mee terug geven!,. en deze werkt echt perfect..

Jammer dat jij zoveel pech gehad hebt zeg.. Zou idd mooi zijn als je ze nu beide kan houden :)..

Laat nog maar een keer wat weten..

Grtz..

Rdammert 01-05-10 15:50

Ben benieuwd na het lezen van dit topic of je die oude 3g nog moest inleveren of zijn ze er niet achter gekomen?

daaf_it 06-10-10 17:53

sorry dat ik even een oude koe uit de sloot trek, maar om terug te komen op Rdammert zijn vraag.. ik heb de telefoon nooit hoeven inleveren. mijn (ex-)vriendin gebruikt em nu met veel plezier!

joyciie 07-10-10 23:06

Das wel mazzel zeg.. Ik zie dat ik hier in nov. 2009 ook een melding op jou verhaal gedaan heb.. Inmiddels zijn we bijna een jaar verder en ik heb inmiddels ook al 5 nieuwe gehad, om gek van te worden! en dat ding da ik nu heb werkt ook voor geen meter, ellende allemaal begonnen sinds de invoer van de nieuwe 4.XX software.

Macbookto 19-10-10 23:20

Ik zou best eens willen weten hoe het afgelopen is?

joyciie 22-10-10 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto (Bericht 588539)
Ik zou best eens willen weten hoe het afgelopen is?


Bij wie wil je dat weten?
Grtz..

Macbookto 22-10-10 14:20

Of Daaf it zijn oude telefoon nog in moest leveren. Maar ik zag nu dat hij dat 6 oktober net op het forum gezet heeft.

joyciie 29-10-10 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto (Bericht 589947)
Of Daaf it zijn oude telefoon nog in moest leveren. Maar ik zag nu dat hij dat 6 oktober net op het forum gezet heeft.

Ja idd, whaha..
Ik heb het zelfde geluk als hem..
Ik heb 6 x nieuwe 3G 8GB gehad. Zag dat Daaf hier een klacht over ingedient had. Ik denk dat ken ik ook, dus een brief geschreven met mijn verhaal erin.. deze op 4 okt verstuurd en gister op 28 okt. werd ik gebeld.
Mijn 3G wordt nu omgeruild naar een Iphone 4.. :p
Mooi.. en dan te bedenken dat mijn abo over 6 maanden alweer opnieuw verlengt kan worden.. ghahaha..

Grtz.. Joyciie

Macbookto 29-10-10 22:29

Kun je die iPhone 4 t.z.t. mooi verkopen ;)

joyciie 30-10-10 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto (Bericht 593335)
Kun je die iPhone 4 t.z.t. mooi verkopen ;)


Ja dat ga ik dan ook zeker doen, want tegen die tijd is er vast alweer een nieuw model uit.
Ik heb hem trouwens al binnen gister ochtend om 10 uur kwam hij.
Het is voor de verandering geen refubished toestel..

Groetjes Joyce


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:15.