iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Verdwijnende smsjes (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/51593-verdwijnende-smsjes.html)

Dhr.RB 08-01-10 12:56

Verdwijnende smsjes
 
Ik heb de laatste weken het probleem dat sms'jes naar mij vriendin niet aankomen. Nu zegt t-mobile dat het niet aan hun ligt, maar omdat het een inconsistent probleem is, probeer ik het liever niet door mij sim-kaart in een andere mobiele telefoon te stoppen. Kep niet voor niks een iPhone. Nu zou het ook aan haar provider/telefoon kunnen liggen. Maar daarom mijn vraag hier, hebben meer mensen last van dat hun smsjes als verzonden staan maar niet aankomen bij de andere persoon?

Ik heb het tevens nog niet ervaren bij andere mensen die ik sms, maar ik sms dan ook voornamelijk mn vriendin. Dus gezien het incidenteel is, hoeft dit niks te zeggen.

iPhone3G_Olé 08-01-10 13:01

Als je restored in iTunes zal je probleem wel opgelost zijn! :)

Dhr.RB 08-01-10 13:19

Neen, al gedaan, werkt niet, ligt dus waarschijnlijk niet aan de iPhone software

Mikaa 08-01-10 13:25

Dat heb ik op het begin ook gehad. De laatste tijd is het niet meer gebeurt gelukkig..

rikkyboy 08-01-10 21:04

Heeft je vriendin ook T-Mobile? Ik heb het soms ook wel eens.. gebeurd iets van 2 a 3 keer per maand.. Maar alleen naar mijn vriendin die ook t-mobile heeft.. Heeft idd niets met iPhone te maken...

Dhr.RB 10-01-10 12:48

Neen. zij heeft telfort

rikkyboy 10-01-10 16:48

Okay, nou ik zou melding maken bij T-Mobile.
Stuur elkaar als je bijelkaar zit eens wat smsjes, dan kan je precies bekijken wanneer er iets mis gaat.
Bij mij is het (zover ik weet) alleen als ik mijn vriendin sms

Dhr.RB 10-01-10 16:53

Had T-mobile dus gebeld, die zeggen alleen dat het niet aan hun ligt en dat ik dus maar eens mn sim-kaart in een ander apparaat moet stoppen om te kijken of het dan nog gebeurd. Maar sinds het maar incidenteel (1 op ongeveer 20 smsjes) gebeurd heb ik daar nu niet zo'n zin in. Beetje erge verspilling van mn abonnement met niet onbeperkte smsjes :P
Maar het idd ook alleen als ik mn vriendin sms

rikkyboy 10-01-10 22:52

T-Mobile doet gewoon aan ongewenste relatietherapie :eek:

LBBS 10-01-10 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikkyboy (Bericht 403699)
T-Mobile doet gewoon aan ongewenste relatietherapie :eek:

hahaha, ja bijna. begin nou toch echt te twijfelen om wat voor rede de telefoon nou verzekerd is.

heeft je vriendin de telfort ook al gebeld? misschien is het telfort zelf. heb je ook problemen met smsen als je andere telfort gebruikers smst? of weet je dat niet..

rikkyboy 10-01-10 23:33

Bij mij is het T-Mobile naar T-Mobile.. en is niet afhankelijk van het merk telefoon;) Ik had het probleem ook zo nu en dan eens met mijn HTC..

Dhr.RB 11-01-10 00:08

Ik had hiervoor KPN - NOKIA, toen verdwenen er geen smsjes, maar toen had ik het ook nog niet met haar

LBBS 11-01-10 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dhr.RB (Bericht 403730)
Ik had hiervoor KPN - NOKIA, toen verdwenen er geen smsjes, maar toen had ik het ook nog niet met haar

Hmm ok. En nu nog antwoord op mn vraag:p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.