iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Ik heb vandaag mijn telefoon verkocht (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/51785-vandaag-mijn-telefoon-verkocht.html)

onny0808 11-01-10 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robvdk (Bericht 403888)
Waren er nog extra kosgten aan verbonden bij de lost en stolenregeling

Sinds een paar maanden worden er wel kosten berekend, +/- 80 euro, heet ook geen lost and stolen meer, volgens mij iets van early renewel.

Suc6

PasQ 12-01-10 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dreeke (Bericht 403771)
Dat kan wel, alleen je huidige nummer kan pas worden overgenomen door T-Mobile als je huidige contract is afgelopen. Dat wordt dus of tot 19 juli met dubbele abonnementskosten en tijdelijke een ander nummer, of alleen je IPhone als IPod gebruiken en een goedkoop toestelletje gebruiken tot juli.

Dit is NIET zo! Je kunt al vanaf 4 maanden (in maart dus inderdaad) voordat je huidige abonnement afloopt verlengen. Hierbij kun je direct je nieuwe abonnement in laten gaan, dit wordt automatisch verrekend. Mijn abonnement loopt officieel 18 april 2010 af, maar ik heb nu al een maand een iPhone met een nieuw i-300 abonnement. Geen dubbele kosten dus!

Pal0ma 12-01-10 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PasQ (Bericht 404163)
Dit is NIET zo! Je kunt al vanaf 4 maanden (in maart dus inderdaad) voordat je huidige abonnement afloopt verlengen. Hierbij kun je direct je nieuwe abonnement in laten gaan, dit wordt automatisch verrekend. Mijn abonnement loopt officieel 18 april 2010 af, maar ik heb nu al een maand een iPhone met een nieuw i-300 abonnement. Geen dubbele kosten dus!

Pasq dat lijkt me heel sterk?

een i-300 abbonoment waar je niet voor betaald? en pas betaald vanaf 18 april 2010

dat lijkt me sterk ik denk dat je nog wel een rekening krijgt
mij werdt alleen aangeboden een iphone te krijgen zonder abbo en dan kreeg ik het i-150 abbo als me andere abbo was afgelopen

;)

PasQ 12-01-10 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pal0ma (Bericht 404241)
Pasq dat lijkt me heel sterk?

een i-300 abbonoment waar je niet voor betaald? en pas betaald vanaf 18 april 2010

dat lijkt me sterk ik denk dat je nog wel een rekening krijgt
mij werdt alleen aangeboden een iphone te krijgen zonder abbo en dan kreeg ik het i-150 abbo als me andere abbo was afgelopen

;)

Nee, even goed lezen! Als je 4 mnd vantevoren verlengt en daarbij een ander abonnement kiest, wordt dit per direct omgezet mocht je dit willen, en de kosten/belminuten worden verrekend. Ik ben van myfaves 25 naar i-300 gegaan, dus het werd voor mij sowieso duurder. Op mijn factuur staan nu de belminuten verrekend met het tegoed wat ik die maand nog had van myfaves. Maar wat ik bedoel is, je betaalt nooit twee abonnementen, het wordt gewoon omgezet en herberekend.

kuotje 12-01-10 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PasQ (Bericht 404265)
Nee, even goed lezen! Als je 4 mnd vantevoren verlengt en daarbij een ander abonnement kiest, wordt dit per direct omgezet mocht je dit willen, en de kosten/belminuten worden verrekend. Ik ben van myfaves 25 naar i-300 gegaan, dus het werd voor mij sowieso duurder. Op mijn factuur staan nu de belminuten verrekend met het tegoed wat ik die maand nog had van myfaves. Maar wat ik bedoel is, je betaalt nooit twee abonnementen, het wordt gewoon omgezet en herberekend.

idd , zo was het voor mij ook gegaan :) kon niet wachten dus gelijk op de 1e dag toen de 4maanden in waren gegaan iphone gehaald :P ( door die stommiteit van me ben ik de 3Gs misgelopen :( ) had daar nog 1 maand op moeten wachten, maar de medewerker had niks vertelt erover.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:12.