//

Kosten T-mobile Hotspot bij Web 'n W plus

Kosten T-mobile Hotspot bij Web 'n W plus discussie in Odido (T-Mobile) forum; Helaas heb ik mij enige tijd geleden een Web 'n Walk plus abonnement van T-Mobile aan laten smeren. Wist toen nog niet dat ik in NL vooral op de T-M ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 30-01-10, 13:22
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard Kosten T-mobile Hotspot bij Web 'n W plus

Helaas heb ik mij enige tijd geleden een Web 'n Walk plus abonnement van T-Mobile aan laten smeren. Wist toen nog niet dat ik in NL vooral op de T-M hotspots aangewezen zou zijn, omdat de 3g dekking en/of de ontvangst hiervan door de Iphone wel erg teleurstellend is. De kosten van gebruik van deze hotspots moeten bij het (toch al dure) Web 'n W Plus abonnement echter ook nog apart worden afgerekend: euro 2,38 per MB (met een max. van euro 10 per dag). Ik heb echter geen idee wat dit betekent. De dowonloadsnelheid van mijn abo wordt opgegeven als (max.)1 MB per sec. Als ik dan via een hotspot gedurende 3 sec. de verkeersinfo binnenhaal, moet ik dan 3 x euro 2,38 betalen? Dat kan dan behoorlijk oplopen! Gek genoeg kost het gebriuk van een hotspot in het buitenland euro 0,25 per minuut. Dat zou dan dus veel minder zijn. Kortom, ik begrijp dit niet helemaal. Wie wel?? Alvast bedankt.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pas op voor kosten HOTSPOT in buitenland efvie Internet in buitenland (roaming) 7 20-07-10 13:04
T-Mobile blijft extra internet kosten in rekening brengen na afsluiten Web 'N Walk Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 3 21-02-10 21:47
T-Mobile vergoed geen kosten bij beeindiging, dit is diefstal ! Michael_D Odido (T-Mobile) 37 31-01-09 06:49
T-Mobile Web `n walk werkt niet bij mijn Iphone Sabberdesab Odido (T-Mobile) 3 18-11-08 20:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.