iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Das pech iphone weg!?! (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/54662-das-pech-iphone-weg.html)

jdjoey 22-02-10 14:21

Das pech iphone weg!?!
 
Hi,

Zojuist ben ik dit weekend m'n iphone verloren.
Nummer geblokeerd.En vandaag gelijk naar de t-mobile shop gegaan.
Daar kon ik een nieuw toestel krijgen maar moest ik 270,- betalen en 1 jaar bij tekenen.

Ik heb mn abonnement pas 4 maanden en dan voor 2 jaar getekend.
Dus dat zou betekenen dat ik tot 12-2012 aan een bonnement zit.

Kan ik dan niet beter kijken bij onze buren ?
Of wachten tot de nieuwe uit is gekomen ??

Mysteriousgirl_ 22-02-10 14:37

Ik heb mezelf voorgenomen dat als ik m nu kwijtraak of dat ie stuk gaat, dat ik er eentje in belgie koop oid. Ik zou echt niet tot eind 2012 aan een 3gs+abonnement willen vast zitten, zeker niet als die nieuwe straks uitkomt..

jdjoey 22-02-10 14:49

ja denk ook dat ik dat gaat doen.
zag dat je hem los in NL kan kopen voor 538,-
dus is een optie.

DaveD30 22-02-10 17:30

Bij smartphonestunts.nl is ie in prijs verlaagd!!:D

maartenotto 02-03-10 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 (Bericht 419496)
Bij smartphonestunts.nl is ie in prijs verlaagd!!:D

Ja... en je zit aan T-mobile vast.

beolatin 15-03-10 20:44

ik heb sinds zaterdag een I150 abonnement met de iPhone 3G.
Ik woord waarschijnlijk vermoord als ik hem kwijt raak, dus ik gaat echt héél goed oppassen:P
ik zou dan nogeneens een jaar bij mogen tekenen van m'n ouders..

iphonehit 15-03-10 20:59

Als je je het niet kunt veroorloven 'm kwijt te raken, moet je 'm verzekeren.

beolatin 18-03-10 21:38

maar dat verzekeren, dat is toch 10 euro in de maand ofzo?
en hoorde dat als je hem laat vallen, of hij wordt gestolen, niet vergoed wordt alleen als die er vanzelf mee kapt zegmaar..
welk soort verzekering raden jullie aan dan?

iphonehit 19-03-10 00:54

Dit is gewoon te vinden op deze site of op de site van T-mobile.

Citaat:

[h3]iPhone verzekeren bij T-Mobile [ProAssist][/h3]
T-Mobile biedt onder de naam ProAssist Gegarandeerd meerdere verzekeringen aan. Voor de iPhone moet je een duurdere verzekering afsluiten, die respectievelijk €6,95 en €7,95 per maand kost. Bij de goedkoopste is diefstal niet verzekerd, bij beide is val-, stoot- en waterschade gedekt.

Mysteriousgirl_ 19-03-10 10:29

Hou er rekening mee dat je deze verzekering tot max 1 week na aanschaf mag afsluiten. Ik bedacht me na 2 weken dat het wel handig zou zijn, en toen was ik te laat.

wouter1981 19-03-10 10:51

Hou er wel rekening mee dat diefstal alleen gedekt is als er aantoonbare (inbraak)schade is... Dus verlies (kwijt raken) is niet gedekt.

Almo 19-03-10 12:28

Apple heeft toch een dienst waarmee jij je iphone kan traceren ! Het is wel een betaalde dienst maar toch, als je weet waar die is kan je net zo goed met die informatie naar de politie

iphonehit 19-03-10 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 427902)
Hou er wel rekening mee dat diefstal alleen gedekt is als er aantoonbare (inbraak)schade is... Dus verlies (kwijt raken) is niet gedekt.

Dit is niet pertinent waar, maar hangt van de verzekering af. Je kunt 'm verzekeren dat er geen aantoonbare inbraakschade hoeft te zijn.

Nadeel daarvan is natuurlijk dat je verzekering duurder wordt, maar het is het één of het ander.

In de regel moet je geen spullen kopen waarvan je je diestal, of de verzekering daartegen, niet kunt veroorloven. Het is nu eenmaal helaas zo dat er hufters zijn die niet met hun jatten van andermans spullen af kunnen blijven :(

Operafreak 19-03-10 14:29

iPhone trace
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Almo (Bericht 427923)
Apple heeft toch een dienst waarmee jij je iphone kan traceren ! Het is wel een betaalde dienst maar toch, als je weet waar die is kan je net zo goed met die informatie naar de politie

Ja, Apple heeft inderdaad zo'n BETAALDE service - genaamd MobileMe. Kosten EUR 79,00 per jaar...

Edit: Oeps... enigszins overkill dit antwoord... scuze me...

beolatin 20-03-10 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Almo (Bericht 427923)
Apple heeft toch een dienst waarmee jij je iphone kan traceren ! Het is wel een betaalde dienst maar toch, als je weet waar die is kan je net zo goed met die informatie naar de politie

woow dat is wel even handig, maar kan je dan die informatie opvragen op het moment dat hij al gejat is, of daarvoor voor het geval dat hij ooit gestolen wordt?

wouter1981 20-03-10 16:00

Apple - MobileMe - Je iPhone, Mac en pc altijd synchroon


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.