iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   goed,slecht wat is het nou???? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/60798-goed-slecht-nou.html)

Stefano20 14-06-10 19:48

@ Topicstarter,

Ik denk dat je nu wel je antwoord hebt. Het bereik is (blijkbaar) plaats gevoelig. In ieder geval is T-Mobile bezig met het vergroten van hun capaciteit.

Ik zie nu dat veel mensen alleen hun gal spugen over T-Mobile. Uiteraard wil ik hiermee niet zeggen dat het niet mag en dat het niet zo is. maar het lijkt me nu wel duidelijk voor de TS.

Heb laatst een training gevolgd over de techniek die er achter schuilt en wat blijkt... T-Mobile heeft de afgelopen tijd het meeste geld geïnvesteerd in het verbeteren van hun netwerk in vergelijking met andere providers. Ik kan je bijna verzekeren dat als we alle iPhone gebruikers zouden overschakelen naar Vodafone of KPN, dat je exact hetzelfde probleem krijgt.

De problemen die nu bekend zijn hebben meer te maken met de capaciteit dan de daadwerkelijke bereikbaarheid problemen. Het capaciteit is gewoon te laag waardoor en filevorming ontstaat bij de masten. Hierdoor kunnen heel veel mensen niet internetten, komen smsje (super)laat aan, kan er niet gebeld worden via 3G, etc...

Maar nogmaals; dat neemt niet weg dat de klachten terecht (kunnen) zijn.

borgqueenx 14-06-10 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 (Bericht 464729)
@ Topicstarter,

Ik denk dat je nu wel je antwoord hebt. Het bereik is (blijkbaar) plaats gevoelig. In ieder geval is T-Mobile bezig met het vergroten van hun capaciteit.

Ik zie nu dat veel mensen alleen hun gal spugen over T-Mobile. Uiteraard wil ik hiermee niet zeggen dat het niet mag en dat het niet zo is. maar het lijkt me nu wel duidelijk voor de TS.

Heb laatst een training gevolgd over de techniek die er achter schuilt en wat blijkt... T-Mobile heeft de afgelopen tijd het meeste geld geïnvesteerd in het verbeteren van hun netwerk in vergelijking met andere providers. Ik kan je bijna verzekeren dat als we alle iPhone gebruikers zouden overschakelen naar Vodafone of KPN, dat je exact hetzelfde probleem krijgt.

De problemen die nu bekend zijn hebben meer te maken met de capaciteit dan de daadwerkelijke bereikbaarheid problemen. Het capaciteit is gewoon te laag waardoor en filevorming ontstaat bij de masten. Hierdoor kunnen heel veel mensen niet internetten, komen smsje (super)laat aan, kan er niet gebeld worden via 3G, etc...

Maar nogmaals; dat neemt niet weg dat de klachten terecht (kunnen) zijn.

verklaart dat de meeste klachten uit drukke steden komen.
Ik hoop dat ze nog meer geld eraan gaan uitgeven want ik wil graag met mijn iphone 4 normaal kunnen internetten met de snelheid waarvoor ik betaald heb.

Stefano20 14-06-10 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 464732)
verklaart dat de meeste klachten uit drukke steden komen.
Ik hoop dat ze nog meer geld eraan gaan uitgeven want ik wil graag met mijn iphone 4 normaal kunnen internetten met de snelheid waarvoor ik betaald heb.

Inderdaad. Ze zijn er hard mee bezig en ik hoop ook dat de verbeteringen/capaciteitsuitbreiding snel merkbaar zullen zijn.

Guest-20190305175423 15-06-10 20:35

Zou ik niet doen. Je hoort vaak problemen, wegvallende verbindingen/gesprekken etc.
Als ik jou was zou ik iPhone aanbieding nemen, nog goedkoper dan vodafone, beter internet etc. Zijn goede reviews over, gebruik de zoekfunctie van het forum.

antonp 18-06-10 15:20

Vanaf vandaag. Zomaar vol gprs en soms zelfs 3G op mijn werkplek, maar dat is niet alles. Vanaf vanochtend 9 uur 3G ingeschakeld en ik zit nu (15:15) op 79% batterij capaciteit. Eergisteren met 3G aan zou ik rond deze tijd net de 50% halen. Hier (in Drachten) is dus schijnbaar echt iets veranderd in het netwerk. Ben er buitengewoon blij mee moet ik zeggen. Nu kijken of ik thuis ook kan bellen :)

I Xyzyx I 18-06-10 16:11

Je moet ook meenemen dat de iPhone 3g en 3gs een "bagger" antenne hebben.. In een nokia was het bereik vele malen beter.. zowel 3g als gprs.

gideon de vos 18-06-10 16:52

Het probleem is dat ze dachten dat het orange netwerk wat ze hebben gekocht toerijkent was voor een langere tijd wat het 2e probl met t-mobile is dat ze grootheids arogantie kregen terwijl kpn, vodafoon rustig bezig waren hun netwerk te verstevigen en vergroten t-m op hun kont bleven vergaderen over hoe ze apple konden binnen halen zonder stil te staan wat voor gevolgen dit voor hun 3g netwerk.
Ik ga niet zeggen dat kpn of vodafoon goed is neem de vodafoon storing van een tijdje geleden.
Het probleem met t-m is gewoon ze zijn veel te groot en daardoor denken ze veel te kunnen doen

satfreak1969 18-06-10 17:04

Ik zit al jaren bij T-mobile,...maar sinds 2008 heb ik een 3G Abbo bij T-mobile waar ik helemaal NIET tevreden mee ben. Ik heb al diverse keren een klacht ingediend waarop je dan weer een paar maanden korting krijg op je abbo. Ik woon nabij Gorinchem en heb regelmatig last van service zoeken,...dus geen ontvangst. Ik stap per 1 November over naar Vodafone !! Voor mij nooit geen T-mobile meer

Chorro 22-06-10 16:35

Vaak last van de melding "Geen service"*op m'n 3GS... Vaak geen 3G bereik waardoor internet sloom is... Soms wel 3G maar dan is het nog steeds sloom... Zelden 3G netwerk wat wel snel is

Bij de klantenservice werken mensen die nog steeds denken dat ze ergens in een Mc Donalds ofzo werken, oftewel totaal geen verstand van zaken en overigens vrij kortaf en chagrijnig... Van de afschrijvingen klopt ook geen ***... Soms 1,5 maand helemaal niet, soms 2 weken achter elkaar... Kosten die buiten de bundel vallen zonder reden en wat de klantenservice ook niet kan verklaren...

Enige voordeel is dat ze vrij goedkoop zijn met de iPhone bundels, voor de rest vind ik T-Mobile van begin tot eind 1 grote faal.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.